jawasy> No jasně, a právě o tom je tohle téma. Původní otázka byla, kam až porostou ceny. Já tvrdím, že je to celé nesmysl, vyhnaný překupníky a nostalgií po starých časech, bez ohledu na to, co vlastně kupuješ. Moje první motorka byl Pionýr 555, pak 20, 21, Mustang, 250 Kejva, pak 350/640. Mimo té třiapůle mám všechno stále doma, včetně dalších minimálně dvaceti kousků ve stavu lega, většinu na původních papírech. Pořídil jsem to zhruba před dvaceti lety, kdy se toho všichni zbavovali. Tu za flašku, tady za cigára a podobně. Kdybych tu hromádku dneska prodal, postavím si další barák. A tohle celý mi přijde padlý na hlavu. Proč stojí Simson 50 litrů a Yamaha YBR125 leží v inzerátu půl roku za 30? Proč pěkná 350/639 stojí 70 klacků, za což koupíš nesrovnatelně lepší motorky? Když budeš shánět bydlení, koupíš si radši za 5 milionů ruinu z roku 1950 z nostalgie, že jí stavěli chvíli po válce nadšení soudruzi, nebo vedle stojící novostavbu za stejnou cenu?