Fungují na stejném fyz.principu, chovají se podobně, čistí se stejně blbě , ...
Slovy filmového klasika: "Chuťový rozdíl minimální, cenový rozdíl značný..."
Jasně, na jedné kapce na šroub toho moc neušetřím. Ale znáte to, když to potřebuješ, zrovna to došlo. A proč mít spoustu lahviček, jestli jde použít jednu na všechno (navíc za zlomek ceny).
Jsem si vědom, že "výrobce udává, že...". Zajímají mne postřehy z praxe a zda se tímto někdo seriózně zabýval ...
jinak chemickej proces bude hadam stejnej = aerobni vytvrzeni, co do principu tak by ramcove nemelo mit moc vliv jestli je to mezi teflonem nebo kovem (loctite s kovem primo nereaguje), nicmene co do funkce resp. slozeni bych rekl ze stejny asi nebude (dulezita bude nejvic viskozita, do jak tenkych spar se jedno nebo druhy dokaze navzlinat..) ale to bys asi nasel spis v MSDS nez na foru,..
Ja používam Liqui-Molly, Loctite alebo niečo od Würth ale už som mal aj nejaké poľské lepidlo na závity, tiež fungovalo dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí
1 reakcí na tento příspěvek Zastupitelnost Loctite243 VS Idrofilet tekuté konopí
O závity v motoru asi nejde, nejčastější rozborka/sborka jsou stejně věci mimo motor...
Idrofilet: metakrylát, rozsah: -55 až +175°C, odolnost: voda, plyn, olej, LPG, benzín
Loctite243: metakrylát, rozsah: -55 až +180 °C, odolnost voda, olej (jiné asi také, ale nenašel jsem)