Téma: Yamaha R6 2008 malé tlaky
25.11.2021 v 17:56
Ahoj, každý nápad dobrý. Dělám motor yamaha R6 2008. Na spodku vše nové klika ,ojnice ,šálky, kroužky. Dal jsem ho do hromady a tlaky stálé 6 baru. Tak jsem sundal hlavu, nechal udělat sedla a brus. Přepodložkoval, namontovat a 6 baru. Už nevím co je špatně?
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R6 2008 malé tlaky
Krátké ojnice nebo písty.
Ono stačí nalít olej do spalovacího prostoru, tím změřit jeho objem, a spočítat kompresní poměr.
Ono stačí nalít olej do spalovacího prostoru, tím změřit jeho objem, a spočítat kompresní poměr.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R6 2008 malé tlaky
Tak zkus natočit postupně písty do HÚ při kompresi, zablokovat kliku a natlakovat válec stlačeným vzduchem přes upravenou svíčku,poznáš kde je únik, napřed bych
ještě zkontroloval nastavení rozvodů.
ještě zkontroloval nastavení rozvodů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R6 2008 malé tlaky
Kohlstein> Tak to by snad poznal při montáži ne,když už se do takové opravy pustil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R6 2008 malé tlaky
odgin> rozvody jsem kontroloval a v pohodě. Ale zkusím natlakovat, dobrý nápad ?
hombrer6 píše: odgin> rozvody jsem kontroloval a v pohodě. Ale zkusím natlakovat, dobrý nápad ?
idealni je na to pouzit leak down tester. Protoze kdyz natlakujes spalovak vzduchem tak nikdy nebude tesnej a vzdy to nekudy bude utikat a jde o to kudy a jak moc.
kdyz jsi motor skladal otocil jsi hlavu a nalil benzin na ventily volne vsunute do sedel (bez pruzin) a benzin neprotekal pres delo ani do sani ani do vyfuku, nebo tohle jsi nezkousel? KDyz je vse TOP tak na bilem papiru na kterem hlavu polozis pres noc nebude ani kapicka a benzin trochu zmizi jen odparem.
Pak je jeste otazka jake jsi dal krouzky, jestli jsi zmeril ovalitu valcu a jestli nahodou nemas vsechny zamecky na krouzkach pod sebou a pdoobne... ono tezko radit..nekde proste chyba bude. Ale fakt bych vyloucil nejprve chybu mereni.
Jakej pouzivas merak na komprese? Uz jsem o tom tady psal..ty levne meraky ukazuji nesmysly. Vetsinou ukazuji maly tlak, protoze ventilek ktery je v hadicce to strasne brzdi a merak pak ukaze nizkou hodnotu a delaji to vsechny ty levne meraky.
Ten testr není žádná věda, stačí obyč.redukční ventil na přívodu vzduchu (zajištění stálého tlaku a průtoku na vstupu) a na téčko před válec dát manometr, na válci který je ok si zkalibruji manometr(stačí jakýkoliv jiný motor s +-podobným vrtáním) a potom porovnám rozdíl tlaku u ostatních válců, nižší tlak-větší únik.Občas to ale nefunguje, většinou u lichoběžníkových kroužků, tam potom stačí trochu pohnout pístem a je hodnota o.k.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R6 2008 malé tlaky
odgin> No já jenom, že v r. 2008 se měnil zdvih kliky. Do roku 2008 byly ojnice dlouhé 90,5mm a od 2009 91,5mm. Jestli jsou stejné průměry čepů, to nevím, ale v katalogu ojnic jsou ty délky rozdílné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 | harwey10 | 35 | 5.2.2024 v 13:58 Gahan37 |
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 | Jar0 | 10 | 1.2.2024 v 16:06 Jar0 |
Yamaha R6 chcípá Yamaha YZF-R6 | LukeyR6 | 7 | 11.10.2023 v 17:47 LukeyR6 |
R6 2002 25kW, A2 Yamaha YZF-R6 | Dandos489 | 4 | 13.9.2023 v 06:57 ja1 |