Nemůhu se rozhodnout kterou motorku koupit. Chci motorku hlavně na kratší výlety s přítelkyní.
Kterou by jste mi doporučili ? měřím 180cm.
Hornet trochu víc do sportovna a Suzuki víc na cestování. Hondu budeš víc točit, ale Suzuki tahá okamžitě. Pro spolujezdce pohodlnější určitě Suzuki.
1 reakcí na tento příspěvek 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400

1 reakcí na tento příspěvek 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400


A Hornet je navíc hezkej

Naposledy editováno 20.11.2021 15:08:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400
PetrL3 píše: Horneta . Gsx je slabá, pomalá, fuj fuj, to nechceš
A Hornet je navíc hezkej
...to máš už od včerejška, nebo se ti to stalo až dneska po obědě?

Naposledy editováno 20.11.2021 17:42:35
1 reakcí na tento příspěvek 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400

Samo žertuju

Naposledy editováno 20.11.2021 19:11:32
2 reakcí na tento příspěvek 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400
Hlavně si vyber podle svého pocitu. Rady tady ber jen orientačně, protože my co něco radíme, na to vždy koukáme podle svých preferencí. Já třeba bych na ježdění kolem komína a takové to odpolední vyblbnutí vzal Horneta. Na častou jízdu ve dvou autobus GSX.
Naposledy editováno 20.11.2021 20:33:45
jandaxx píše: PetrL3> Kamarád za to tahal stejně jako já. Skončil někde na dvěstěčtyřiceti, Ztko jsem roztáhl zalehnutý na 260 tacho. Samo, že tacho je vždy víc, než skutečná. Ale jak jsem psal. Nevím, jaký jsou výkonové verze GSX. Jestli třeba nebyla nějaká 98 PS či tak něco. Ztko mělo tuším psaných 81 kilowatt a maximálku podle TP cca 240.
U gsx nesmí řadit šestku, když už chce zkoušet maxinalku, musí se roztočit pětka. Ale na to tahle motorka není vhodná.
900 - ľahšie ovládatelná.....tuctovka,lahko zamenitelná so 600, takže taká octavia medzi motorkami (v každej ulici ju najdeš)

Naposledy editováno 21.11.2021 13:10:21
h9 má dvě verze 2002-03 a po modernizaci 04-dál. poznáš to (hlavně) podle stavitelného podvozku. další drobnosti jsou jiné budíky a o litr menší apetit (na kratší vyjížďky nepodstatné). je to sportovní naháč, přebral od b12 titul nejrychlejší sériové motorky ve zrychlení 0-100 km/h, pokud umíš a víš jak nastavit podvozek, tak do 150 km/h stačíš srovnatelným jezdcům na supersportech. jinak...mám 188 cm a už mi to bylo trochu malý (po 200 km jsem byl rád, že jsem si mohl protáhnout nohy u benzínky). spotřeba...starší verze kolem 7,5, novější 6,5 (ale fakt jsem nejezdil dle předpisů). se sériovými výfuky lineární zátah na plný plyn od 2,5 tisíce (na půl plynu bez cukání od 2 tisíc) do maxima, s laďáky a kn-filtrem dva menší šťouchance do zad (už nevím, v kolika otáčkách) v rámci lineárního výkonu od 3,5 tisíc (na půl plynu se dalo bez cukání od ca 2,5).
gsx1400 (a fakt jsem na tom jel jen pár desítek km a byl s neznámou motorkou opatrný) byl parník. zátah z téměř volnoběhu, velká a těžká motorka, velká setrvačnost, ale trochu sportovních genů má také. pohodlí nedokážu soudit, krátkodobě mi to přišlo lepší než h9 (ale jsem vysoký a neseděl na tom dvě hodiny v kuse).
na krátké (do 200 km) vyjížďky zatáčkama, sportovnější ježdění, a radost z jízdy bych bral rozhodně h9, na "plutí krajinou" asi gsx
3 reakcí na tento příspěvek 900 Hornet _NEBO_ GSX 1400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 5 | Dnes v 22:25 Ondros |
Tempomat Kaoko na Hornet CB 900 F ... Honda CB 900F Hornet | Jiřřan | 3 | Dnes v 20:14 Jiřřan |
zásuvka Suzuki GSX 1400 | kott | 14 | 1.6.2023 v 12:37 Krautkopf |
Prodloužení zadních stupaček Suzuki GSX 1400 | kott | 13 | 31.5.2023 v 09:28 V_i_c_i |
Označení motoru Suzuki GSX 1400 | kott | 4 | 22.5.2023 v 10:09 Valve |