1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Tie vačky je problém zohnať.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Destroyer píše: ak si dobre pamätám musíš vymeniť vačky a pretryskovať karburátor. Ale ani tak sa nedostaneš na výkon XTZ 750 ktorá má navyše lepší podvozok.
Tie vačky je problém zohnať.
Bude to jen otázka peněz. Podle mě ti je třeba Web Cam Inc. udělají bez problémů na zakázku.
E: A troufám si tvrdit že ve své databázi na to výkresy budou mít nebo ti možná doporučí i nějakou s jejich navrženým profilem. Ale můj odhad je že ta sranda vyjde tak na 300-500 eur.
Naposledy editováno 12.11.2021 08:10:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Také musíš buďto vyříznout restriktory ze sacích hrdel nebo koupit nová hrdla bez restriktorů, stejně už asi budou ztvrdlá stářím (cca 4 litry za originál nebo jít do levnější druhovýroby).
Karburátory jsou u 35 kW verzí o fous jinak naladěné, ale při jízdě to nejde poznat. Takže se do nich vrtat nepřinese nic navíc.
No a třeba je tahle debata zbytečná, protože to už někdo v minulosti udělal :) Na první dobrou to poznáš tak, že motorka začne nad 6 tisíc otáček ztrácet dech. Otevřená nad 6 tisíc ještě víc nabírá na výkonu, ale škrcená sice jde vytočit na osm, ale je to porod. Problém je, že i otevřená AT není žádné dělo, takže pro neznalého je docela těžké poznat verzi (aniž by hned přesednul na druhou výkonovou verzi).
Naposledy editováno 12.11.2021 09:18:03
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Je to taková blbá situace. Jak už tu bylo zmíněno,bude to stát balík a mrdal to ani nepozná protože do těch otáček kde to poznat je ani nezavítá. A závodníka těch 9 kW nespasí bo je to jak psal vilemx...
Má dotaz na Viléma, proč mi starý TA 600 připadal svižnější než Afrika? Ten TA měl kilo na hrbu, a Afrika zřejmě poctivých 36K... Pocit očekávání nebo převody?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Lepší a levnější je výměna, pokud ale k A nemáš nějakou citovou vazbu.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Naposledy editováno 13.11.2021 12:33:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Čo sa týka spotreby tak je to úplne rovnako ako s AT 750 > na nenastavených karburátoroch to pôjde vždy horšie s vyššou spotrebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Destroyer píše: XTZ 750 nechá za sebou aj karburátorové Varadero (lebo váži 280 kg).
Teoreticky pro ždímání XTZ v omezovači a dření stupačkou to asi možné je, ale při běžné jízdě je Varadero pocitově daleko silnější. Ten zátah litrového véčka tam příště je. (280 má v plné náloží ověšené veškerým sortimentem od TT, takže stejně ozdobené XTZ bude mít ke čtvrt tuně)
Destroyer píše: Čo sa týka spotreby tak je to úplne rovnako ako s AT 750 > na nenastavených karburátoroch to pôjde vždy horšie s vyššou spotrebou.
AT ve verzi s CDI zapalováním jezdi asi tak za 6, s novějším TCI za pět. Jde o dlouhodobý průměr. Dá se jezdit pod čtyři, ale také za desetNaposledy editováno 15.11.2021 08:36:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
AT 750 mi prišla dosť neohrabaná, ale na kľudné cestovanie ok, taký väčší Transalp.
XTZ 750 dosť zábavná a výkonná, všeobecne dobre použiteľná motorka aj na zábavnú jazdu. Pocitovo to zrýchlenie bolo lepšie ako na Varane ale je pravda že to už bolo dávno čo som sedlal tieto stroje a nejazdil som z jednej na druhú aby som mal priame porovnanie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
vilemx píše: Twen> U XRV karburátorů nejspíš časem nastanou dva problémy: nedovírající sytiče (oxidace linka, pružinky, kolínka a pístkú díky vodě) a praskající membrány šoupátek. Oboje vlivem stáří a chování se k motorce.
Stejně tak u ST750 + chronickej problém Mikuni karburátorů s vydíráním komínků emulzních trubic a opotřebení jehel...
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
jogi24 píše: To vilemx: Uz sa daju zohnat membrany na RD07a? Kde si ich vynuchal?
Treba tady jen membránywww.ebay.com/itm/194510748147
nebo komplet se šoupátkem
www.ebay.com/itm/194510723559
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Africa Twin 750 RD 07 vyr 5/1996
Tam by som sa trochu bal kvality materialov a nedostatocnej pruznosti. Cakal som nejaky konkretny e-shop. Mas skusenosti s tymi membranami? Uz si objednaval odtial? Ako sa meni na RD07a?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |