Jinak - jelikož je tebou uvedená sada skutečně určena pro Tracer 700 ABS 2016-2020 a ty máš rok 2018, tak bych si znovu zkontroloval, zda jsi při montáži něco nezvoral a vyzkoušel bych to v provozu.
Jaký máš důvod měnit pružiny a tlumení nechat původní?
2 reakcí na tento příspěvek Bitumo Y0157KB01WO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Pro docenta, u nás tom říkáme propružení.
Naposledy editováno 10.11.2021 22:03:23
1 reakcí na tento příspěvek Bitumo Y0157KB01WO
Does your motorbike needs more support while braking? JBH, JBC and KB1 kit is the answer!
Kratšíma a tužšíma pružinama se ti podařilo omezit potápění předku při brzdění, pravděpodobně s následkem zprznění vlastností pérování za všech ostatních okolností.
Edit - množství oleje je vždycky orientační, nastavuje se hladina a dolaďuje se progresivita vidlice hladinou.
Naposledy editováno 10.11.2021 22:05:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
A jako SAG uvádějí pumpičkáři (nikoli motocyklisté) rozdíl zanoření tlumičů, když si dřepnou v klidu na kolo - tzn. rozdíl mezi zanořením tlumičů vahou připraveného stroje a zanořením tlumičů připraveného stroje + váhy jezdce.
Domnívám se, že autora vlákna ve skutečnosti znepokojuje, že nové pružiny jsou v nestlačeném stavu o 10 cm kratší. Materiál pružin může však být velmi rozdílný. Proto radím, abys to nejdřív opatrně vyzkoušel a problémy řešil až potom.
Naposledy editováno 16.11.2021 21:19:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Tady máš to slovo ze slovníku, vždycky všechno s malým.
sag [s?g]
Sloveso
prohýbat se, být prověšený, prověsit se
být povislý/svěšený, ochabovat, povisnout ztratit na pevnosti
přen.ochabovat, oslabovat (měna, nadšení, zájem ap.)
Podstatné jméno
průvěs, průhyb
pokles (cen ap. - přechodný)
Na odpruzenach kolech se da merit to same.
Ta hodnota vypovida o tuhosti pruziny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Teď ještě něco, co by souviselo s tématem......
Assassin> tak terminologicky zalezi cemu rikas "predpeti", technicky se da definovat jako predpeti oboje, jak stazeni pera pri montazi, tak jeho zatizeni hmotnosti stroje, nicmene tak jak to myslis to myslis spravne, protoze to druhy uz je funkci zatizeni, stejne jako zatizeni dynamikou od najeti na nerovnost..
Naposledy editováno 10.11.2021 23:59:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Jinak cesky by se tomu nejspis reklo propruzeni, kohlstein ma pravdu.
Alfa: Delka pruzin neni v zasade dulezita, pokud maji dostatecny pracovni rozsah. Bezne se tyhle aftermarket pruziny od originalnich delkou lisi a nastavuji se distacni trubkou. Tady predpokladam jako distancni trubka funguje ten dil se stelovanim predpeti. Origo tracer predpokladam stelovani predpeti vubec nema?
Kerut: neni dulezity cemu jak rikam ja, ale jaka je zavedena terminologie v oboru.
Naposledy editováno 11.11.2021 00:04:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Pro anglána tři písmena a ty tři odstavce, a stejně furt nevím, co chceš sdělit. Unesli tě mimozemšťani a potřebuješ vysvobodit?
z dotazu je patrne, ze dotycnemu neni uplne jasne jak se ten ''sag'' meri a dokonce nejspis uplne ani to jak ve vidlici funguje pruzina a tlumic - protoze olej na to propruzeni v podstate nema vliv. Takze v tuhle chvili prejmenovat laickou verejnosti pouzivany sag na pracovni bod a pak predpeti zacit delit na predpeti montazni, predpeti od pracovniho zatizeni a predpeti vlastni hmotnosti pruziny v tom jen udela ultra bordel a uz se v tom nikdy nezorientuje.
taky neni uplne dobrej napad ho desit tim, ze si kratsi pruzinou zkratil chod - i ta kratsi a tuzsi pruzina bude mit proti zdvihu vidlice velkou rezervu.
ta nova hodnota co nameril - 45mm je nejspis i s jezdcem a to je cca OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
ALFA70 píše: Animals21> měl jsem to zvednute na stojaně v krku a dole a rozdil byl myslim asi 45mm,tak to by mohlo byt ok,zitra to premerim presne
Takže to máš ok. A vzhledem k tomu, že už to máš pod plachtou (což btw. není úplně ideální, ale nechci rozjíždět další flame), tak už toho moc nepořešíme. Navíc až na jaře vyjedeš, tak si budeš prd pamatovat, jaký to bylo před tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
F2-116 mm (moto na kolech bez zátěže)
F3-105mm (moto s zátěží jezdce) zdvih předních vidlí Tracer 700 má 130mm
zadní tlumič Z1- 46,5cm (zvednutý zadek bez zátěže)
Z2- 42,5cm (volně stojící moto)
Z3-39,5cm (moto s zátěží jezdce)
zdvih zadní Tracer 700 má 142mm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
ALFA70 píše: Animals21> tak jsem to dneska měřil přední vidlice F1-143mm (zvednuté moto, kolo na stojanu v krku)
F2-116 mm (moto na kolech bez zátěže)
F3-105mm (moto s zátěží jezdce) zdvih předních vidlí Tracer 700 má 130mm
zadní tlumič Z1- 46,5cm (zvednutý zadek bez zátěže)
Z2- 42,5cm (volně stojící moto)
Z3-39,5cm (moto s zátěží jezdce)
zdvih zadní Tracer 700 má 142mm
Sag předek 27mm / 38mm
Sag zadek 40mm / 70mm.
Předek bych nechal a na jaře případně doladil hladinou oleje, kdyby se vidlice potápěla při brzdění. Zadek by měl chodit podobně s předkem, takže ho zvedni předpětím na sag 20mm / 50mm.
Škoda, že nevíme, kolik je sag na předku v originále.
Naposledy editováno 11.11.2021 16:58:31
1 reakcí na tento příspěvek Bitumo Y0157KB01WO
Komorerth píše: to zlievanie roznych olejov je super
Pokud se jedná o mísení tlumičových olejů, tak to není problém. Celkem běžně se to dělá. Ovšem smysl to má především u starých motorek, jejichž tlumiče nebyly dělány na dnešní viskozitya další parametry. Viskozitu lze snadno zvýšit přidáním starého dobrého Mogulu a celkem dobře to funguje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bitumo Y0157KB01WO
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co vybrat na denní ježdění [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki Versys 650, Yamaha T... | František_ly | 32 | 4.12.2023 v 19:28 titus |
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... | Inkvizition | 40 | 20.11.2023 v 17:56 Ivos |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 970 | 16.8.2023 v 19:49 SuperSic58 |
Prodej motorky když není zájetá cca... Yamaha Tracer 7 / 700 | jerry5800 | 12 | 31.7.2023 v 22:18 panTerek |
Centrál škrtá o zem - je to ok [1, 2] Yamaha Tracer 7 / 700 | votruyen6 | 56 | 11.6.2023 v 22:51 votruyen6 |