globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní tlumič - repas v garáži
Zdravím všichni, jsem trochu kutil a garážový mechanik a nedávno jsem koupil GPZ 500s z 96' od pána co se jí vůbec nevěnoval (akorát ji odkapotoval) a teď jí dávám dohromady. Podle prodávajícího by měla mít nalítáno 70kkm a já už udělal postupně dosti nezbytností. Jako celky mi teď zbývá zadní vidlice a odpružení, kouknu do přepákování, vymyju, dám novou vazelinu a na kyvku nový ložiska, repas přepákování stojí přes 4k takže se tomu snad vyhnu, ale chci "udělat" zadní tlumič, alespoň vyměnit olej, nebo trochu vyprat, k mechanikovi se mi to dávat nechce, stálo by to minimálně 3k a tlumič neteče, jen má divný chod. Takže pokud ho někdo otvíral, tak bych se zeptal jestli jde nějak rozšroubovat, nebo je pouze zalisovaný, popř jestli je na něm vypouštěcí šroub, nebo něco takového, přes co by šel vyměnit olej... Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži

1.11.2021 v 23:01 | Nahoru | #1
Destroyer> viz. Assassin, ta vodní pára v tom dělá ten bordel, jinak suchý vzduch (78% dusíku) a suchý dusík (95% dusíku) se chovají jako plyny v podstatě stejně, pokud nepůjdeme do extrémních tlaků a teplot.
Dusík se dává do nerozebiratelných tlumičů kvůli chemické stabilitě, přece jenom tam má pár roků vydržet a nemít snahu sloučit se s gumou, olejem nebo kovy. U pneu se argumentuje postupnou větší ztrátou tlaku při použití vzduchu. Pokud ale gumou prostoupí pouze kyslík, tak i po dohušťování vzduchem dojde postupně ke zvýšení koncentrace dusíku.
Špatné je, když se hustí za letního deště nebo dokonce v mlze. Pak se náplň chová podle tvého grafu. Suchý dusík se ale proti suchému vzduchu dost přeceňuje.
Dám obrázky odsud https://www.mojotir...s.com/N2_FAQ_Q01.htm

A ještě výřez z toho samého. Ta křivka, která začne prudce stoupat, namísto aby měla lineární průběh, odpovídá tomu, když má někdo v gumě zkondenzovanou vodu. Např. od montážních mýdel, nebo když někomu uchází guma a každý týden nebo den do ní pumpuje další ne-suchý vzduch.

(reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži

2.11.2021 v 06:17 | Nahoru | #2
Kohlstein> assasin> vďaka keď započítame bežnú vlhkosť vzduchu 50% tak to fakt veľký rozdiel nerobí. ešte by mohol byť problém kondenzát v kompresore.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist