1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič - repas v garáži
Dusík se dává do nerozebiratelných tlumičů kvůli chemické stabilitě, přece jenom tam má pár roků vydržet a nemít snahu sloučit se s gumou, olejem nebo kovy. U pneu se argumentuje postupnou větší ztrátou tlaku při použití vzduchu. Pokud ale gumou prostoupí pouze kyslík, tak i po dohušťování vzduchem dojde postupně ke zvýšení koncentrace dusíku.
Špatné je, když se hustí za letního deště nebo dokonce v mlze. Pak se náplň chová podle tvého grafu. Suchý dusík se ale proti suchému vzduchu dost přeceňuje.
Dám obrázky odsud https://www.mojotir...s.com/N2_FAQ_Q01.htm
A ještě výřez z toho samého. Ta křivka, která začne prudce stoupat, namísto aby měla lineární průběh, odpovídá tomu, když má někdo v gumě zkondenzovanou vodu. Např. od montážních mýdel, nebo když někomu uchází guma a každý týden nebo den do ní pumpuje další ne-suchý vzduch.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |