globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Street alebo Brutale
Ktorú? Poprípade ak máte niekto dlhšiu skúsenosť s týmito motorkami. Zaujímalo by ma spoľahlivosť čo sa menilo pri koľko km atď. Nemyslím bežný servis ako filtre olej atď.

1 reakcí na tento příspěvek Street alebo Brutale

29.10.2021 v 14:01 | Nahoru | #1
Záleží co od toho chceš, jak a kolik toho s tím hodláš najet a taky jak hluboký máš kapsy.
Agusta není motorka pro plebs, jak tu někdo řekl, a zkraje výroby má ten třívál pár dětských bolestí (některý z nich docela fatální), malou část z nich už po deseti letech dokázali jakž takž vyřešit (Verze po 2016, černý motor, už bývá spolehlivější, bohužel na úkor ztráty "koulí".) Pokud to máš jako druhou motorku na masírku pár km do roka, tak ok, pokud toho najedeš víc a hodláš s tím jezdit tak jak se s tím jezdit má (ten motor, nízká váha a ovladatelnost jsou naprosto famózní záležitost a po téhle stránce nemá konkurenci), tak je riziko, že budeš muset řešit věci mimo rámec běžný údržby. (Např. padající ventily hlavně u 675 z kraje výroby - single spring hlavy - nebo u kapotované verze F3, praskající spojkovej koš, loupající se vačky a zdvihátka, opotřebení vodítek ventilů, volnoběžka startéru, uložení letmáče, rozpadající se přepážky v origo tlumiči výfuku, vygajdaný gumy v unašeči rozety, semtam nějakej elektrickej trabl, čidlo spojky který dokáže u qs popravit převodovku, samotný čidlo qs, klasika itálie, u starších ročníků bez výztuhy chladiče vlivem vibrací praská lamela u úchytů apod. Jako u všeho je ale zásadní kámen úrazu nekompetentní servis, čili bys měl mít buď dobrého servisáka kterému se dá věřit anebo ideálně být sám technicky zdatný - ta motorka je naprosto jednoduchá.)
No a nebo můžeš koupit nějakou už zainvestovanou která ty bolístky má vychytané, třeba tu moji

O triumphu toho moc nevim, 675 se jeví relativně ok, ale 765 je prej ještě větší průser než celá agusta.

Naposledy editováno 29.10.2021 14:04:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street alebo Brutale

29.10.2021 v 16:30 | Nahoru | #2
FiZzeR> Tvojich 99p má presvedčilo, že to čo sa hovorí o Mv agustách je pravda A o 765 som tiež čítal, že majú pár mušiek. Ročne spravím cca 8k km takže chcem motorku na ktorej sa dá aj jazdiť nie sa na ňu len pozerať a mať ju vkuse rozobratú Je mi jasné, že časom na motorke niečo odíde, ale nie že mi po 6k odíde prevodovka alebo buchne motor. Chcem niečo na čom sa dá blbnúť, takže niečo ľahké s dostatočným krútiakom a krátkou prevodovkou, vypínateľným abs alebo žiadnym. Streeta som chcel kupovať nového, ale potom som si to rozmyslel Takže je v úvahe nejaká jazdená 675. Ideálne nejaká do roku 2011. Ale tam väčšina z nich má cez 30k a viac na tacháči a keď má nejaká menej tak sa bojím že bude stočená alebo búraná ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R gsrx 27 25.3.2024 v 11:15 Koudy01
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R LeifCZ 9 13.12.2023 v 12:50 Cipeace
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin

TOPlist