Téma: Po pridaní plynu zhasne
20.10.2021 v 07:02
Zdravím, chcem sa na Vás obrátiť s prosbou o radu. Ide o motorku Aprília 125 Classic. Motor je po výmene kľuky. Po skompletovaní motor krásne štartuje, drží voľnobežné otáčky no po pridaní plynu zhasne. Skúšal som už všetko veľa ľudí aj mechanikov mi radilo ale zatiaľ všetko neúspešné. Karburátor som nastavoval, zmes je správa sviečka je peknej tehlovej farby a iskru hádže pekne. Vopred ďakujem za pomoc
Naposledy editováno 20.10.2021 07:05:27
Naposledy editováno 20.10.2021 07:05:27
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
Tak to máš asi chudé, ne?
Musí se trochu ohřát se sytičem a pokud ani vlažná nejde do otáček po přidání plynu, tak nemáš díru v hlavní trysce.
Musí se trochu ohřát se sytičem a pokud ani vlažná nejde do otáček po přidání plynu, tak nemáš díru v hlavní trysce.
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
pokud má svíčka krásnou cihlovou barvu, pak je v tomto případě fakt směs chudá. pokud jde jen na volnoběh a vlastně za studena,tak bych čekal svíčku černou.... Cihlová ať si klidně je, ale až po jízdě v běžným režimu....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne
Kohlstein> Skúšal som aj pridávať nech je zmes bohatšia a nič. A samozrejme som motorku nechal na sytiči poriadne zohriať a nešla do otáčok. A v hlavná tryska je čistá je priechodná.
Naposledy editováno 21.10.2021 10:16:46
Naposledy editováno 21.10.2021 10:16:46
MarIv píše: Kohlstein> Skúšal som aj pridávať nech je zmes bohatšia a nič. A samozrejme som motorku nechal na sytiči poriadne zohriať a nešla do otáčok. A diera v hlavnej tryske nevyzerá byť no aj tak to radšej ešte raz pozriem
Kohlstein - Musíš mu to vysvětlit polopaticky. On ji tam hledá, a pokud by našel, tak je schopen ji odstranit.
Naposledy editováno 21.10.2021 08:46:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne
MarIv> podle toho, co jsi napsal Ti jede na volnoběh, ale když otočíš plynovou rukojetí, tak to chcípne... Takže jestli budeš točit šroubkem bohatosti, šteluješ s ním hlavně ty volnoběžné otáčky...
Přesuň svou pozornost na hlavní trysku a věci kolem ní, jehlu, kanálky k hlavní trysce mohou být ucpané, případně přisávání vzduchu....
Přesuň svou pozornost na hlavní trysku a věci kolem ní, jehlu, kanálky k hlavní trysce mohou být ucpané, případně přisávání vzduchu....
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
nemá ten karbec akceleračku?
kuzmič> no hlavnú trysku som pozeral niekoľko krát. Je čistá nie je ani zväčšená. Ihla je taktiež v poriadku aj rozmerovo aj na vzhľad že nie je nejaká zošľahaná alebo doryhovaná. A kanáliky som čistil sú priechodné ale tak skúsim to opäť všetko pozrieť. A prisávanie vzduchu je v poriadku saje vzduch len cez filter ktorý je čistý a falošný vzduch neťahá.
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
Z nějakého důvodu tam nejde benzín přes hlavní trysku a přechodové kanálky, nebo je nízká hladina v karburátoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne
mito7> áno presne tak. Cez voľnobežnú trysku si benzín ťahá v pohode no cez hlavnú už nie. A hladinu som už aj zvyšoval aj znižoval no bez zmeny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
jen taková blbost. ale 100%se při přidání plynu otevře i jehla? Čili otocis plynem,vzduch pustis, ale benzín ne?
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
Možná je to hloupost.. ale nemůže motor chcípnout snímač vyklopeného stojánku, spojky, neutrálu? Máš to všecko zapojené? Pokud to tam je.
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
Zdar, nabídnu metodu, jak ověřit těsnost sání. Když to běží na volnoběh, štětečkem aplikuj benzín na všechny spoje, nebo i potrubí, mezi karburátorem a motorem. Kdyby tam byla netěsnost, projeví se to na chodu motoru. U dvoutaktu bych ,,natíral,, i klikovou skříň, obzvlášť spoje, pokud je dělená. Samozřejmě pobenzínuju kousek a hned to otřu hadrou, než pokračuju dál. Mysli na bezpečnost, kdybys to zkoušel tak nejlíp venku (odvětrávanej prostor). Ze zkušenosti, malá netěsnost na sání udělá velkej problém a blbě se hledá. Ohledně karburátoru zkusim vložit odkaz, tady na stránkách, dobrej článek, třeba pomůže. Ať se daří. Martin
https://www.motorkar...si-3479.html?kid=977
https://www.motorkar...si-3479.html?kid=977
1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne
No takže po dlhom pátraní a postupným vylučovaním chýb som prišiel na to že mi do valca ide veľa benzínu a nestíha ho motor spaľovať. Benzín ktorý valcom prešiel a nespálil sa natiekol do výfuku a tam zostal. Myslel som si že je problém v tom že je v karburátori zle nastavená hladina. Ale nie hladina je v poriadku aj plavák pekne uzatvára prívod benzínu. Domnievam sa však že chyba je niekde vo sviečke alebo indukčnej cievke. Že sviečka nedokáže alebo "nestíha" benzín spáliť. Že by malá alebo slabá iskra ? Čo myslíte ? Ďakujem za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
S Aprilia Classic 125 | MarIv | 12 | 30.6.2021 v 16:08 PallkoXR |
Chod motora Aprilia Classic 125 | MarIv | 8 | 22.1.2021 v 21:49 MarIv |
Problém so štartovaním Aprilia Classic 125 | MarIv | 4 | 15.1.2021 v 22:05 MarIv |
Výfuk Aprilia Classic 125 | MarIv | 3 | 21.12.2020 v 15:52 MarIv |