globalmoto_unor





Téma: Po pridaní plynu zhasne
20.10.2021 v 07:02
Zdravím, chcem sa na Vás obrátiť s prosbou o radu. Ide o motorku Aprília 125 Classic. Motor je po výmene kľuky. Po skompletovaní motor krásne štartuje, drží voľnobežné otáčky no po pridaní plynu zhasne. Skúšal som už všetko veľa ľudí aj mechanikov mi radilo ale zatiaľ všetko neúspešné. Karburátor som nastavoval, zmes je správa sviečka je peknej tehlovej farby a iskru hádže pekne. Vopred ďakujem za pomoc

Naposledy editováno 20.10.2021 07:05:27

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

20.10.2021 v 11:31 | Nahoru | #1
Tak to máš asi chudé, ne?
Musí se trochu ohřát se sytičem a pokud ani vlažná nejde do otáček po přidání plynu, tak nemáš díru v hlavní trysce.

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

20.10.2021 v 15:20 | Nahoru | #2
pokud má svíčka krásnou cihlovou barvu, pak je v tomto případě fakt směs chudá. pokud jde jen na volnoběh a vlastně za studena,tak bych čekal svíčku černou.... Cihlová ať si klidně je, ale až po jízdě v běžným režimu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne

20.10.2021 v 21:47 | Nahoru | #3
Kohlstein> Skúšal som aj pridávať nech je zmes bohatšia a nič. A samozrejme som motorku nechal na sytiči poriadne zohriať a nešla do otáčok. A v hlavná tryska je čistá je priechodná.

Naposledy editováno 21.10.2021 10:16:46

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

20.10.2021 v 21:49 | Nahoru | #4
kasssy> áno to je v podstate tiež pravda. No skúsim zajtra pridať aby bola zmes bohatšia. Každopádne chyba bude jedine v karburátori však ? Či ?

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 08:45 | Nahoru | #5

MarIv píše: Kohlstein> Skúšal som aj pridávať nech je zmes bohatšia a nič. A samozrejme som motorku nechal na sytiči poriadne zohriať a nešla do otáčok. A diera v hlavnej tryske nevyzerá byť no aj tak to radšej ešte raz pozriem


Kohlstein - Musíš mu to vysvětlit polopaticky. On ji tam hledá, a pokud by našel, tak je schopen ji odstranit.

Naposledy editováno 21.10.2021 08:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 11:45 | Nahoru | #6
MarIv> podle toho, co jsi napsal Ti jede na volnoběh, ale když otočíš plynovou rukojetí, tak to chcípne... Takže jestli budeš točit šroubkem bohatosti, šteluješ s ním hlavně ty volnoběžné otáčky...
Přesuň svou pozornost na hlavní trysku a věci kolem ní, jehlu, kanálky k hlavní trysce mohou být ucpané, případně přisávání vzduchu....

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 15:28 | Nahoru | #7
nemá ten karbec akceleračku?

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 16:12 | Nahoru | #8
kuzmič> no hlavnú trysku som pozeral niekoľko krát. Je čistá nie je ani zväčšená. Ihla je taktiež v poriadku aj rozmerovo aj na vzhľad že nie je nejaká zošľahaná alebo doryhovaná. A kanáliky som čistil sú priechodné ale tak skúsim to opäť všetko pozrieť. A prisávanie vzduchu je v poriadku saje vzduch len cez filter ktorý je čistý a falošný vzduch neťahá.

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 16:12 | Nahoru | #9
neznamyScooterD> nie nemá ju

Naposledy editováno 21.10.2021 16:13:57

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 16:19 | Nahoru | #10
Z nějakého důvodu tam nejde benzín přes hlavní trysku a přechodové kanálky, nebo je nízká hladina v karburátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 19:40 | Nahoru | #11
mito7> áno presne tak. Cez voľnobežnú trysku si benzín ťahá v pohode no cez hlavnú už nie. A hladinu som už aj zvyšoval aj znižoval no bez zmeny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 19:58 | Nahoru | #12
MarIv> K okruhu hlavní trysky, přesněji k atomizeru / do emulzní trubice, vede vyvrtaný vzduchový kanálek od sání do karburátoru. A v tom kanálku nesmí být žádný špunt.
Na obrázku máš vlevo princip volnoběžného okruhu, vpravo hlavní okruh.

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 20:11 | Nahoru | #13
Kohlstein> jasné rozumiem. Hmm tak zajtra sa na to skúsim pozrieť. Viem kde na karburátori mám ten vzduchový kanálik. Tak ho skúsim pozrieť. A vďaka za schému dá sa to z nej dobre čítať.

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 20:18 | Nahoru | #14
jen taková blbost. ale 100%se při přidání plynu otevře i jehla? Čili otocis plynem,vzduch pustis, ale benzín ne?

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 20:50 | Nahoru | #15
kasssy> áno to som tiež skúšal a pozeral. Keď otočím plyn šupatko sa z ihlou pekne zdvihne a aj do takej výšky že otvorí prívod.

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

21.10.2021 v 23:10 | Nahoru | #16
Možná je to hloupost.. ale nemůže motor chcípnout snímač vyklopeného stojánku, spojky, neutrálu? Máš to všecko zapojené? Pokud to tam je.

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

22.10.2021 v 05:30 | Nahoru | #17
__unq__> ten snímač stojanu táto motorka nemá a ďalšie veci sú v poriadku zapojené určite lebo som to pre istotu niekoľko krát kontroloval

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

24.10.2021 v 07:03 | Nahoru | #18
Zdar, nabídnu metodu, jak ověřit těsnost sání. Když to běží na volnoběh, štětečkem aplikuj benzín na všechny spoje, nebo i potrubí, mezi karburátorem a motorem. Kdyby tam byla netěsnost, projeví se to na chodu motoru. U dvoutaktu bych ,,natíral,, i klikovou skříň, obzvlášť spoje, pokud je dělená. Samozřejmě pobenzínuju kousek a hned to otřu hadrou, než pokračuju dál. Mysli na bezpečnost, kdybys to zkoušel tak nejlíp venku (odvětrávanej prostor). Ze zkušenosti, malá netěsnost na sání udělá velkej problém a blbě se hledá. Ohledně karburátoru zkusim vložit odkaz, tady na stránkách, dobrej článek, třeba pomůže. Ať se daří. Martin
https://www.motorkar...si-3479.html?kid=977

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

27.10.2021 v 15:20 | Nahoru | #19
A1mMartin> díky moc určite to vyskúšam. A vďaka aj za článok ohľadom karburátora dočítal som sa tam nejaké nové veci. Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Po pridaní plynu zhasne

1.11.2021 v 11:05 | Nahoru | #20
No takže po dlhom pátraní a postupným vylučovaním chýb som prišiel na to že mi do valca ide veľa benzínu a nestíha ho motor spaľovať. Benzín ktorý valcom prešiel a nespálil sa natiekol do výfuku a tam zostal. Myslel som si že je problém v tom že je v karburátori zle nastavená hladina. Ale nie hladina je v poriadku aj plavák pekne uzatvára prívod benzínu. Domnievam sa však že chyba je niekde vo sviečke alebo indukčnej cievke. Že sviečka nedokáže alebo "nestíha" benzín spáliť. Že by malá alebo slabá iskra ? Čo myslíte ? Ďakujem za rady

(reakce na) Po pridaní plynu zhasne

1.11.2021 v 12:21 | Nahoru | #21
MarIv> Tomu odporuje tvoje tvrzení, že sviečka je peknej tehlovej farby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
S Aprilia Classic 125 MarIv 12 30.6.2021 v 16:08 PallkoXR
Chod motora Aprilia Classic 125 MarIv 8 22.1.2021 v 21:49 MarIv
Problém so štartovaním Aprilia Classic 125 MarIv 4 15.1.2021 v 22:05 MarIv
Výfuk Aprilia Classic 125 MarIv 3 21.12.2020 v 15:52 MarIv

TOPlist