globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak odvzdušnit
18.10.2021 v 06:51
Ahoj,

mám problém, že mi nelze natáhnout po vyčištění palivového čerpadla benzín. Čerpadlo, startér funguje atd, ale myslím si, že mám zavzdušněný systém, lze to nějakým způsobem odvzdušnit? Triumph Street Triple 2012. Díky:)

Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 07:20 | Nahoru | #1
s dovolením si to tady oznackuji, kdybych k podobnému problému někdy došel. Jinak alespoň u aut je vždy kromě výtlačné hadice z čerpadla ještě druhá zpět do nádrže, která tvoří přepad za redukčním ventilem a tím pádem po vyčerpání paliva postačí několikrát otočit klíčkem do polohy "I" (ať běží čerpadlo) a ono se to časem zavodní a odvzdušní samo.

Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 10:38 | Nahoru | #2
Čerpadlo je potopené v benzínu tudíž tlačí palivo ven a tím pádem se to odvzdušní samo. Stejnej princip jako ponorné čerpadlo na vodu. Potopíš ho, zapneš a hned ti teče voda. Asi bude problém jinde bych řekl.

Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 11:00 | Nahoru | #3
Nezaměnil si hadičky ?

2 reakcí na tento příspěvek Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 11:32 | Nahoru | #4
Zkusím naplnit úplně nádrž, teď tam mam cca 1/3. Hadičky jsem neprohodil, hlavni nelze a další dvě taky jinde nepasuji.

(reakce na) Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 12:28 | Nahoru | #5
gr3p> tam to tece vzdycky, problem bude jinde.

(reakce na) Jak odvzdušnit

18.10.2021 v 21:10 | Nahoru | #6
gr3p> nemas je jenom zlomene? Tece benzin kdyz to odpojis na motoru

2 reakcí na tento příspěvek Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 03:10 | Nahoru | #7
toto mas ok?

https://www.triumphr...gqNtZGzNA2WjcnBszQh9

O-kroužek (zobrazený na obrázku o několik příspěvků výše) musí být omotán kolem trubky na vnějším konci, která tvoří spojení mezi dvěma plastovými částmi palivového čerpadla, nikoliv zaklíněn do vnitřního konce (jak je zobrazeno na obrázku). Napadlo mě to včera před usnutím a ukázalo se, že je to řešení.

Poté, co jsem dal o-kroužek do opravné polohy a palivové čerpadlo znovu sestavil, palivové čerpadlo jsem otočil a žádné palivo nevytékalo (dobré znamení). Vrátil jsem ho zpět do palivové nádrže, připojil palivovou nádrž k motorce a zapnul zapalování. Palivové čerpadlo nasálo (zpočátku hlasitě, dokud nenasálo dostatek paliva) a motocykl se téměř okamžitě po stisknutí tlačítka startéru rozjel.

Problém vyřešen.

Ne že by se vám to někdy stalo... ale pokud někdo někdy oddělí obě poloviny palivového čerpadla, ujistěte se, že je o-kroužek omotán kolem vnějšího konce trubky, která vede k vývodu paliva, před jejich opětovným spojením. Asi kvůli tomu založím nové vlákno, jen aby každý, kdo bude v budoucnu hledat stejný problém na Googlu, narazil na řešení

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

(reakce na) Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 06:33 | Nahoru | #8
hondaman1> Zní to velice dobře, že by to mohlo být to řešení. Příznaky mám velice podobné. Co nejdříve vyzkouším a zde napíšu :) díííky !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 11:10 | Nahoru | #9

hondaman1 píše: toto mas ok?

https://www.triumphr...gqNtZGzNA2WjcnBszQh9

O-kroužek (zobrazený na obrázku o několik příspěvků výše) musí být omotán kolem trubky na vnějším konci, která tvoří spojení mezi dvěma plastovými částmi palivového čerpadla, nikoliv zaklíněn do vnitřního konce (jak je zobrazeno na obrázku). Napadlo mě to včera před usnutím a ukázalo se, že je to řešení.

Poté, co jsem dal o-kroužek do opravné polohy a palivové čerpadlo znovu sestavil, palivové čerpadlo jsem otočil a žádné palivo nevytékalo (dobré znamení). Vrátil jsem ho zpět do palivové nádrže, připojil palivovou nádrž k motorce a zapnul zapalování. Palivové čerpadlo nasálo (zpočátku hlasitě, dokud nenasálo dostatek paliva) a motocykl se téměř okamžitě po stisknutí tlačítka startéru rozjel.

Problém vyřešen.

Ne že by se vám to někdy stalo... ale pokud někdo někdy oddělí obě poloviny palivového čerpadla, ujistěte se, že je o-kroužek omotán kolem vnějšího konce trubky, která vede k vývodu paliva, před jejich opětovným spojením. Asi kvůli tomu založím nové vlákno, jen aby každý, kdo bude v budoucnu hledat stejný problém na Googlu, narazil na řešení

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)





"O" kroužek má být nasazen na osazení co je na části tělesa čerpadla na levé straně fotky, ale jen to nepomůže, po pár hodinách vibrací bude ten "O" kroužek zase tak jak je na té fotce. Ten osazený plastový kroužek, co je vidět uvnitř "O" kroužku musí být pevně spojen s levou částí tělesa pumpy a "O" kroužek musí být v drážce tím vzniklé. Já jsem to kdysi vyřešil jednou pro vždy tak, že jsem po sesazení levá část tělesa pumpy - "O" kroužek - malý osazený plastový kroužek použil tenký (asi 0,4 - 0,5 mm) nerezový drátek, ten jsem nažhavil a v drážce pod "O" kroužkem protavil skrz oba plastové díly, konce zkroutil a zkrátil a tak už mi to slouží řadu let (najeto 80000 km), ten "O" kroužek se dá po naslinění navléct do drážky až po spojení těch dílů pomocí drátku, jinak by tam při protavování drátku zavazel.
Je to velice fikané kurvítko, ale asi je dost nespolehlivé, protože se o něm moc nepíše, asi se aktivovalo jen malému procentu majitelů této pumpy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 13:48 | Nahoru | #10
Maxipes_Fík> Chytré řešení

Nebo se mohlo udělt malé zahloubení v obou kusech a mezi obě zahloubení kulička jako je v krytce výčka nádrže.
Nebo vysoustružit ten plastový protikus z kovu a vně udělat jemný závit nebo drážkování a složit to s přesahem.

Naposledy editováno 19.10.2021 13:52:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 16:34 | Nahoru | #11

PetrL3 píše: Maxipes_Fík> Chytré řešení

Nebo se mohlo udělt malé zahloubení v obou kusech a mezi obě zahloubení kulička jako je v krytce výčka nádrže.
Nebo vysoustružit ten plastový protikus z kovu a vně udělat jemný závit nebo drážkování a složit to s přesahem.



Proč z kovu?, kdybych měl soustruh tak to klidně udělám třeba z polyamidu, otázka je, jestli je vnitřní průměr vhodný pro vyřezání běžného průměru závitu, s přesahem bych to ani nezkoušel, protože by to nejspíš prasklo.
Myslím, že jsem to vyřešil velice jednoduše, rychle, levně a hlavně trvanlivě - navěky.

(reakce na) Jak odvzdušnit

19.10.2021 v 20:04 | Nahoru | #12
Maxipes_Fík> z kovu právě proto, že by nebyl problém s dírou a pochopil sem to tak, že ten protikus z prava jde do levého svým vnějším obvodem. Závit by stačil mělký, z vnejšku, zakousl by se do levého protikusu z plastu. Ale to je fuk. To sem jen uvažoval, že možnosti je x.

Jak odvzdušnit

20.10.2021 v 10:02 | Nahoru | #13
Tam nepůsobí žádné brutální síly, akorát vlivem vibrací, zřejmě u malého procenta pump, se povysune ten plastový kroužek i s "O" kroužkem a potom začne stříkat proud benzínu směrem dolů k sacímu koši (hrubému filtru) a když je v nádrži málo benzínu, tak začne čerpadlo nasávat bubliny a motocykl přestává jet, proto stačí pouze zajistit polohu těch částí ve složeném stavu a to bohatě zvládne ten nerezový drátek.

Jak odvzdušnit

20.10.2021 v 13:37 | Nahoru | #14
Ok.

Jak odvzdušnit

25.10.2021 v 06:43 | Nahoru | #15
Pánové, Vaše rada pomohla. Taková "blbost" a tolik problémů:) Díky moc !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R gsrx 20 12.3.2024 v 09:21 gsrx
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R LeifCZ 9 13.12.2023 v 12:50 Cipeace
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R Josef142 6 4.8.2023 v 08:23 Josef142
Zavazadla Triumph Street Triple 765 Triumph Street Triple R Iantaris 4 8.6.2023 v 19:53 Roubi_R1
Vypnutí ABS u street triple 675 Rx ... Triumph Street Triple R pavelkawa 0 31.7.2022 v 18:48 pavelkawa

TOPlist