globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 S otevření na 92 kW
Zdravím, mám TL s 72 kW a rád bych jí otevřel na plný výkon. Našel jsem že se musí vyměnit sací hrdla,ty mám na druhém Tl na díly. Akorát jsem čekal jiné cdi a ty jsou stejné. Tak nevím jakou úpravu ještě provést. Děkuji za radu

2 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S otevření na 92 kW

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2021 v 20:28 | Nahoru | #1
Na jednotce se vypinuje nebo ustrihne jeden drat (černo hnedej, na cislo pozice se musim podivat) - tim se přepne na druhou mapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 20:37 | Nahoru | #2
assassin> Takže když na ten drát dáš vypínač, tak můžeš přepínat mezi Sport a Rain? Nebo "Rain" je s většíma sacíma hrdlama nepoužitelnej?

(reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 21:11 | Nahoru | #3
Koudy01> No vlastne to jen přepne mapu ktera dava pro vetsi otevreni plynu vic benzinu (diky větším hrdlum tam jde vic vzduchu, ale jen pri full gas) takze v běžným rezimu nepoznas nic, diky dlouhymu plynu se vlastne skoro nikdy do tehle oblasti nedostanes, ma to vliv az na vyssi kvalty kdy si na heftu prehmatnes - pak to s tou “skrcenou” mapou jede na chudou směs - jede to hur.

TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 21:21 | Nahoru | #4
Takže jde vyloženě jen o špičku výkonu. Jinde se průběh nijak nemění a nebo jen neznatelně. Díky za upřesnění

TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 22:08 | Nahoru | #5
Jj ty hrdla maji jen decentne sníženy prurez a hned za klapkou - takze hlavní restrikci dela klapka, dokud neni otevřená tolik ze prurez kolem klapky je vetsi nez prurez hrdla tak se vlastne nic nedeje - proto u motorek co nemají sekundární klapky řízené servem nebo fly by wire neni jina moznost uživatelských “map” nez tech zapalovacich - krosky to tak mívají..

Kdysi kdyz jsem odskrcoval svoje tl mi to neslo na rozum, ze jsem “odskrtil” 25koni s vlastne neni nic znat :D s origo plynem to bylo znat az na vyssi kvalty pri alceleraci nad 180 :D

Naposledy editováno 17.10.2021 22:09:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 22:20 | Nahoru | #6
assassin> takže cdi jsou pro obě verze stejné? Stačí jen ten drát přerušit?

(reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW

17.10.2021 v 22:27 | Nahoru | #7
0.0.7.> staci přerušit drat.

Ecu ale pro obe stejne nejsou. 72kW verze ma v sobe 2 mapy - 72kW a 92kW, ecu z 92kW verze ma v sobe dve totožné mapy, obe 92kW … u te kdyz stříhnes drat tak se vlastne nic nestane.

Rozlišit je lze podle výrobního cisla

Jo a 72kW verzi je vic, treba francouzská nema skrcena hrdla ale nižší zdvih sacich vacek, aby to neslo odsktrtit tak snadno.

Naposledy editováno 17.10.2021 22:31:44

TL 1000 S otevření na 92 kW

26.2.2022 v 20:55 | Nahoru | #8
Konečně jsem se k tomu dostal. Příruby vyměněny. Teď už jen ten správný kabel u CDI přerušit. Ví někdo který to je?

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S otevření na 92 kW

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2022 v 21:02 | Nahoru | #9
Hnedo-cerny vodic, pin cislo 18 (malej konektor)

(reakce na) TL 1000 S otevření na 92 kW

27.2.2022 v 06:52 | Nahoru | #10
assassin> Děkuji za pomoc

Naposledy editováno 27.02.2022 06:53:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist