bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Čau, koukám teď po nějaké levnější motorce, kterou bych si koupil na odreagování kvůli náročnému období - zkoušky ve škole. Původně jsem chtěl 2t, ale zjistil jsem, že 4t 450 se dá sehnat do 80 000 úplně v pohodě, jak je možné, že se dá sehnat japonec 450 za 50 000? Tak nějak tuším, že to motor bude mít to nejlepší už za sebou a bude zadýchaný, nicméně, co s ním udělat, aby byl zase ve formě? A taková odhadovaná cena té opravy u nějaké kawy kx 450? Jediný v mém okolí kdo má 4t je známý, co má motorku od nova a je asi 3 roky stará, takže toho se zeptat nemohu na náročnost servisu. A kamarád co má 300 2t 2019 jel na nějakém starém crf 450 a říkal, že ta motorka vůbec nejede. Což si myslím, že by mohlo být tím, že právě ta motorka nezná servis a stála údajně 50 000 a taky možná tím, že je prostě zvyklý na 2t.
Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:34 | Nahoru | #1
assassin> To je prave to co mne od toho odradilo (konkretne ta LC4), jako jo, slysel jsem o tom, ale nejake jednovalce jsem mel i zkousel vcetne KTM a jsem si rikal ze to nemuze byt tak hrozne. No bylo Zase to melo historii, najeto nejakych 23 tis. (opravdovych), rv. 2003, opravdovou a zdokumentovanou GO s valcem, pistem atd. (protoze explodovala vodni pumpa na dalnici), cena byla slusna. Ale ty vibrace na cestovani to odradilo, ale pri tom jak se nelepsi stav silnic by se to ztratilo uz si ted rikam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:47 | Nahoru | #2
puffybodie> chapu, kdo si vyzkousi jak se vodi motorka pod 150kg ... by chtel jezdit na motorce pod 150kg velky zdvihy a kvalitni podvozek je taky plus, ale co mam zkusenost z doby kdy jsem mel z husqvarny motarda na znackach, tak jsem byl dost zklamanej z toho, jak to drnca... on podvozek terenaku je stavenej na urcite rychlosti kterejma se prejizdi nerovnost a kdyz je ta rychlost o 50procent vyssi nez na co to bylo konstruovane, tak to prekvapive drnca ikdyz by clovek cekal opak.

myslim, ze dobre oservisovanej podovzek - pripadne upravenej na hmotnost jezdce u silnicni motorky funguje na rozbite okresce lip, idealne na strojich s vetsim zdvihem - afrika, XR od bmw, tracer apod....

Naposledy editováno 11.10.2021 19:48:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F Kikusko-_-11 23 31.3.2024 v 12:58 krokoš
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 borec638 6 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 davidsur 4 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 borec638 7 1.1.2024 v 16:12 borec638
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 martin323 1 12.8.2023 v 23:10 assassin


TOPlist