Na mojí Africe když sundám ruce z řidítek , tak má tendenci padat doprava pokud se hoodně nakloním doleva tak jí donutím aby jela rovně. . I při jízdě cítím , že levá ruka musí tlačit víc na řidítka aby jela rovně.
Nebyla bouraná jen lehce položená na pravou stranu - vyřešil to pravý plast , lehce odřená stupačka a závaží na řidítkách tak velká rána to nebyla. Trubky na vidlicích jsou OK.
Poradil by někdo? Díky.
Naposledy editováno 23.11.2021 19:37:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
Ludva77 píše: no to si myslim , že by se mi blbě držely ale motorka by jela rovně.
Pokud máš hnuté kleny, tak ti riditka drží kolmici na kolo, ale vidlice jsou lehce pootočené. Tím není osa kola v ose motorky a motorka lehce padá = zatáčí ke straně1 reakcí na tento příspěvek Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
Ale mam pocit ze po GO (ram,kolesa) cca pred troma rokmi viem ze to nerobila. Odvtedy sa robilo okrem jazdenia viac veci... Ale hlavne menil som predne koleso koli volnym spicom,nove gumy... Neviem kedy sa problem objavil. Moto jazdi len cestu,ale jamy sa mi tiez nevyhybaju,asi ich skor hladam.
co to znamena "rebrikovost"? Kto mi to vysvetli?
Dakujem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
vilemx píše: Pokud máš hnuté kleny, tak ti riditka drží kolmici na kolo, ale vidlice jsou lehce pootočené. Tím není osa kola v ose motorky a motorka lehce padá = zatáčí ke straně
Nojo , ale když přece pustím řidítka tak to nemůže na to mít žádný vliv.
Nebo je to jinak ?
Nicméně , zkusím zítra povolit ty matky zespoda na brýlých co drží klemy a řídítka a trochu s tím pohnout , ale moc tomu nedávám.
Naposledy editováno 16.10.2021 21:51:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
vilemx píše: Ludva77> Zkus obě klemy otočit o 180 stupňů. Občas se stane, že se ohnou při pádu na konec řídítek.
Čo, máš furt s tými riadidlami, prečítaj si poriadne čo napísal, napísal jasne, pustím riadidlá, PUSTÍM RIADIDLÁ.. To s tými riadidlami a klemamy máš pravdu, keď to je pokrivené, tiež som s tým laboroval, enduro mám krivé a krivé riadidlá a aj krivé klemy, teda tie skrutky čo ich držia.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XRV 750 AT geometrie - padá ke straně
1) Oboje brýle, trubky i kolo jsou spasovány rovně, takže motorka sama drží přímý směr, ale řídítka jsou šikmo.
2) Násilím přetočím vidle, aby kolo bylo rovně s řídítky. Potom ale pro přímou jízdu musím řídítka držet, protože po jejich puštění má motorka snahu korigovat přetočení vidlí právě mírným zatáčením.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |