globalmoto_duben_nolan





Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....



(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

12.4.2023 v 07:42 | Nahoru | #481

dark-demon píše: sakra jak je mozny ze mu tohle v Ducati prodaj?
nebo to ma proste nejak zapujceny? preceneni mozny aby od nich koupil takovou motorku, ze si to nenechavaj do muzea nebo to nedaj jezdcum?
jako masakr, to neni mozny, jestli mu to fakt prodaj



vzhledem k jeho odběrům si myslím že to jde normálně a nedivil bych se kdyby ji dostal zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.4.2023 v 11:53 | Nahoru | #482
Ahoj, omlouvám se, že vás malinko přeruším. Měl bych dotaz ohledně vodní pumpy. Je těžké ji vyměnit? Mám Streeta V4 (2020) a po víkendové vyjížďce a naštěstí až před barákem při házení na boční stojan mi vytekla z mezi válců chladící kapalina. Co jsem tak zjišťoval - příznak poruchy vodní pumpy, nebo se může stát i bez poruchy nějaké odplivnutí? Nechci nic podcenit nebo naopak dělat z komára velblouda, tak se ptám. Předem děkuji za každou reakci. Karel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.4.2023 v 11:49 | Nahoru | #483
feaczko> Čau Karle, není to nic obtížného, jestli jsi trochu technicky zručný, tak to v pohodě zvládneš

Nevím jak tam máš trubky k ABS , my to máme sundaný, možná ti tam budou trochu překážet. Dej si pozor na dotahování šroubů toho víka. Jsou tam nějaký lehký titan nebo hliník a utahuje se to jen asi na 2 kg. Je snadný je utrhnout. Šrouby na uchycení tý pumpy si kup nový , tím jak jsou vyhřátý jsou ještě křehčí. Kámoš když už to dělal potřetí, tak to měl pod 1 hodinu, ale on je trochu jinej oddíl . Tady fotka z jeho akce.

Až budeš tu pumpu objednávat, kup si i ten jejich silikon.
Tak ať se daří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.4.2023 v 13:21 | Nahoru | #484
doucha> Super, díky moc za radu a informace. Ještě doupřesnění. Jsou potřeba nějaké přípravky? Viděl jsem dle manuálu nějaké aretační kolíčky. Jinak včera jsem zkusil motku po "vysušení" mezi válci nastartovat a nechat běžet, zda-li to odplivne znova nebo ne, zatím klid, tak nevím, nechápu. Ale asi s tím moc dlouho neotálet a asi radši udělat co? Zkoušel jsem jestli právě nevylítne i teplota apod, ale nic, sahara si to držela na max 3 dílky. Rozumím, podle fotek jsem si všiml hned, že tam máš "lepší přístup . Nové šrouby stačí jen k pumpě? Fakt díky, moje první italka, tak než člověk přijde a všechno zjistí, tak je trošku mimo

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.4.2023 v 13:37 | Nahoru | #485

feaczko píše: doucha> Super, díky moc za radu a informace. Ještě doupřesnění. Jsou potřeba nějaké přípravky? Viděl jsem dle manuálu nějaké aretační kolíčky. Jinak včera jsem zkusil motku po "vysušení" mezi válci nastartovat a nechat běžet, zda-li to odplivne znova nebo ne, zatím klid, tak nevím, nechápu. Ale asi s tím moc dlouho neotálet a asi radši udělat co? Zkoušel jsem jestli právě nevylítne i teplota apod, ale nic, sahara si to držela na max 3 dílky. Rozumím, podle fotek jsem si všiml hned, že tam máš "lepší přístup . Nové šrouby stačí jen k pumpě? Fakt díky, moje první italka, tak než člověk přijde a všechno zjistí, tak je trošku mimo



Jestli to tudy slintá, tak to udělej, protože až bude větší teplo, bude tam ten tlak vyšší a bude se to zhoršovat. Nevím jaký máš rok výroby botorky, ty pumpy prošly už 3. modifikací a ty poslední už zdá se drží.
Žádný přípravky nepotřebuješ, na to víko ty šrouby měnit nemusíš, ale kup si nějaký do rezervy

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.4.2023 v 14:04 | Nahoru | #486
Rozumím, díky, tak snad už pak bude klid. Mám rok 2020. Objednáno, tak uvidíme.

Naposledy editováno 28.04.2023 03:12:10

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 08:40 | Nahoru | #487
Čau závodníci, kolega se mě tu ptal v PM na zouvačku, ale protože mi nejdou dát fotky do PM, pošlu mu to sem. Je to už upgrade verze, protože u tý co jsem vozil mě vadila váha 12 kg. Bojuju s doložitelností dodávky a tak jsem hodně věcí zredukoval. Tahle váží 3kg


Uříznutej límec z Al disku z auta , pár hliníkových jeklů a mezikruží s kobercem
Trochu laborování s úhly a délkami, aby se dobře zul tenčí předek i tlustej zadek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:12 | Nahoru | #488

doucha píše: Čau závodníci, kolega se mě tu ptal v PM na zouvačku, ale protože mi nejdou dát fotky do PM, pošlu mu to sem. Je to už upgrade verze, protože u tý co jsem vozil mě vadila váha 12 kg. Bojuju s doložitelností dodávky a tak jsem hodně věcí zredukoval. Tahle váží 3kg


Uříznutej límec z Al disku z auta , pár hliníkových jeklů a mezikruží s kobercem
Trochu laborování s úhly a délkami, aby se dobře zul tenčí předek i tlustej zadek



ty si hračička jak svině... všechno si vyrobíš to je super !

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:45 | Nahoru | #489

Kubik19 píše: ty si hračička jak svině... všechno si vyrobíš to je super !



No já zas úplně hračička nejsem , konkrétně tady u toho jsem dlouho gůglil a všechno bylo obludně velký nebo složitý nebo těžký
Tak mi nic jinýho nezbylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:45 | Nahoru | #490
doucha> krásná práce Pavle! 75% redukce hmotnosti při zachováníá funkčnosti, že ty máš něco od NASA v rámci materiálu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:55 | Nahoru | #491

Kamikadze-Ace píše: doucha> krásná práce Pavle! 75% redukce hmotnosti při zachováníá funkčnosti, že ty máš něco od NASA v rámci materiálu



Čau Honzo,
Nevím jak to dělá NASA, já vždycky vymetu bordel pod ponkem čumím na ty zbytky matroše a pak z toho poskládám nějakou míčovinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:56 | Nahoru | #492
doucha> NASA to děla stejně jen na to mají certifikaci a proces

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 09:58 | Nahoru | #493

Kamikadze-Ace píše: doucha> NASA to děla stejně jen na to mají certifikaci a proces



Tak to lecos vysvětluje

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.5.2023 v 10:12 | Nahoru | #494
Ty vole kluci o NASA vubec nemluvte :D teď mám demolici vedle laboratoře co vyrábí něco pro NASA :D neumíte si představit jak zatracený problém to je :D

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.5.2023 v 21:05 | Nahoru | #495
Našel jsem českou firmu, která vyrábí závodní nádrže ve stylu SBK na V4 , zaujalo mě, že se dá pryč podsedlák, kterej nádž nahradí. Pokud se povede to zahodit tak nešťastně že se pomuchlá nádrž, která stojí origo asi 80tis tak je tohle dobrý řešení za rozumnější cenu



TADY

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.5.2023 v 22:20 | Nahoru | #496
doucha> Kdybys k tomu potřeboval cokoliv vědět, tak se ozvi. Máme už něco natestováno. Byli jsme s Oliverem v Portimau, pak Brno, před pár týdny Rijeka. Takže nám to jezdí a už i prodáváme

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 06:38 | Nahoru | #497
Zazi :Jste šikovný , zajímalo by mě , co to udělá při pádu, protože mám nádrž asi z podobnýho materiálu na EXC a vydrží to nesmysl
Paradox je, že jsem vás objevil v diskusi na americkým fóru , tam řešili jestli se to dá přelakovat

Naposledy editováno 25.05.2023 06:39:02

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 08:11 | Nahoru | #498
Ahoj kluci, mám technický problém s 1098. Valím si to cca 250km/h a najednou ticho zhasnul motor, pak jsem to po cigáru nachrchlal, ujel 50m a zase zdechla do toho ještě najednou nevystavuje spojka, měkká páčka, do zdechnutí to bylo za jízdy OK. Než to rozjebu na atomy, nestalo se to z vás někdy někomu? Ať vím cca po čem jít? Moto nehlásí žádnou závadu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 08:16 | Nahoru | #499
doucha: Díky. Nějaké zkušenosti s nádržemi už máme, děláme spoustu let podsedlové nádrže na KTM 690 a Husqvarna 701, ty jsou ale vyfukované. U předních rally nádrží na KTM 790/890 Adventure jsme se naučili rotované plasty, funguje to skvěle a na těch Rally s tím nikdy nebyl problém. Loni naše 790 vyhrála Dinaric Rally a odpadala toho opravdu dost, a bez nějakého poškození.
Použitý materiál je Polyamid PA11, díky té technologii rotování vlastně přispíváš k tomu, že ten plast je docela flexibilní. Takže hypoteticky bys tu nádrž měl dřív prodřít o asfalt, než že by praskla nárazem. Ale až uvidíš tu tloušťku stěny, tak než bys to prodřel, tak jsi dávno v kačírku

Vlastně jsme se inspirovali jednak u hlavních nádrží KTM 690/Husqvarna 701, které také nahrazují podsedlový rám, a pak zejména u KTM RC8C, kterou máme taky v garáži.

Kdybys měl zájem si tu nádrž (a motorku) prohlédnout, tak budeme 5-6. června na RaceCzechu v Brně a 7.6. na Ducati Day v Mostě. Anebo kdykoliv u nás v garáži v Brandýse nad Labem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 12:54 | Nahoru | #500

dewwil píše: Ahoj kluci, mám technický problém s 1098. Valím si to cca 250km/h a najednou ticho zhasnul motor, pak jsem to po cigáru nachrchlal, ujel 50m a zase zdechla do toho ještě najednou nevystavuje spojka, měkká páčka, do zdechnutí to bylo za jízdy OK. Než to rozjebu na atomy, nestalo se to z vás někdy někomu? Ať vím cca po čem jít? Moto nehlásí žádnou závadu. Díky



Čau, v době kdy jsem trápil 1098 na dráze jsem měl tenhle problém asi 3x. Jak to hodně vibruje tak se pořád něco povolovalo. Jednou to byla hlavní kostra, ale vzhledem k tomu, že jsi mechanik tak to jsi asi prověřoval. Ještě by bylo dobrý vědět jestli u toho výpadku zhasly budíky ...
Podruhý konektor stojánku, tam to bylo ještě dvouvodičově přes mikrospínač, který jsem měl vyřazený s klemu v konektoru. Nejvíc mě vyškolila přerušená pojistka řídící jednotky, která nebyla přepálená ale přerušená mechanicky uklepáním takže chvíli převáděla a chvíli ne, navíc to na ní nebylo poznat.
Pak se stávalo, že byl volnější kontakt na baterce. Může to být spoustu věcí to víš sám... ale tipnul bych nějakej spoj v elektrice. Moc jsem ti nepomohl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 12:59 | Nahoru | #501

Zazi píše: doucha: Díky. Nějaké zkušenosti s nádržemi už máme, děláme spoustu let podsedlové nádrže na KTM 690 a Husqvarna 701, ty jsou ale vyfukované. U předních rally nádrží na KTM 790/890 Adventure jsme se naučili rotované plasty, funguje to skvěle a na těch Rally s tím nikdy nebyl problém. Loni naše 790 vyhrála Dinaric Rally a odpadala toho opravdu dost, a bez nějakého poškození.
Použitý materiál je Polyamid PA11, díky té technologii rotování vlastně přispíváš k tomu, že ten plast je docela flexibilní. Takže hypoteticky bys tu nádrž měl dřív prodřít o asfalt, než že by praskla nárazem. Ale až uvidíš tu tloušťku stěny, tak než bys to prodřel, tak jsi dávno v kačírku

Vlastně jsme se inspirovali jednak u hlavních nádrží KTM 690/Husqvarna 701, které také nahrazují podsedlový rám, a pak zejména u KTM RC8C, kterou máme taky v garáži.

Kdybys měl zájem si tu nádrž (a motorku) prohlédnout, tak budeme 5-6. června na RaceCzechu v Brně a 7.6. na Ducati Day v Mostě. Anebo kdykoliv u nás v garáži v Brandýse nad Labem.


Díky za odpověď
loni jsem po pádu řešil nádrž i podsedlák ale jestli jsem to pochopil, tak je tohle novinka. Líbí se mi to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 18:34 | Nahoru | #502
doucha> tady pár fotek z vývojové fáze https://www.instagr...hid=MzRlODBiNWFlZA==

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 19:11 | Nahoru | #503
Zazi> Moc pěkný

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 22:06 | Nahoru | #504
Hmm rotační tváření, u toho jsem byl 12 let. Fajna vec, taky jsme dělali nádrže na motorky, myslím ktm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 23:11 | Nahoru | #505

doucha píše: Čau, v době kdy jsem trápil 1098 na dráze jsem měl tenhle problém asi 3x. Jak to hodně vibruje tak se pořád něco povolovalo. Jednou to byla hlavní kostra, ale vzhledem k tomu, že jsi mechanik tak to jsi asi prověřoval. Ještě by bylo dobrý vědět jestli u toho výpadku zhasly budíky ...
Podruhý konektor stojánku, tam to bylo ještě dvouvodičově přes mikrospínač, který jsem měl vyřazený s klemu v konektoru. Nejvíc mě vyškolila přerušená pojistka řídící jednotky, která nebyla přepálená ale přerušená mechanicky uklepáním takže chvíli převáděla a chvíli ne, navíc to na ní nebylo poznat.
Pak se stávalo, že byl volnější kontakt na baterce. Může to být spoustu věcí to víš sám... ale tipnul bych nějakej spoj v elektrice. Moc jsem ti nepomohl

ale pomohl, já se na to teprve chystám vlítnout, tak to musím prověřit u lidí co to měli, než to začnu rozebírat a zkoumat. Radši si nechám poradit co by to mohlo být, než prolízat celou motorku, mě když jebne tak jsem z toho schopnej vycuknout motor a pak by mě trefilo kdyby to byl ten kablík Díky e: budíky nezhasly, nebo když jsem na ně mrknul tak zas svítily, těžko říct....

Naposledy editováno 25.05.2023 23:12:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.5.2023 v 23:15 | Nahoru | #506
dewwil> muj názor znas, do obyvaku dobry

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

26.5.2023 v 07:11 | Nahoru | #507
assassin> jj, vím ... Ale aspoň by tuhle sezónu mohla ještě dát

3 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

28.5.2023 v 21:01 | Nahoru | #508
Tak Assassin měl pravdu, asi fouklo těsnění pod hlavou nebo prasknul válec, či přes pumpu se dostala voda do oleje a přidřel jsem to na ojnicích, antihop zamakal jak mohl, až povolil vnitřní koš, proto ta spojka poté nešla... Takže sháním novej motor nebo kliku s ojnicemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

28.5.2023 v 23:13 | Nahoru | #509
dewwil> ou to je je ta horší varianta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 06:37 | Nahoru | #510

Jindřej píše: dewwil> ou to je je ta horší varianta

mi povídej... Ale zpojízdnit to časem musím, takhle je to do výstavky a neprodejné... Ještě, že mám TL
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 Včera v 14:03 padr
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Panigale V4 svod zadních válců Ducati Panigale V4 sladenobodys 6 14.2.2019 v 21:02 sladenobodys
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... Kohlstein17 20 13.4.2018 v 21:25 RElegend


TOPlist