.... či sú to len navoňané prdy?
1 reakcí na tento příspěvek Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
Pokud vím, tak ze zákona musej být už obsažený i v obyčejným N95, tak že pokud chceš udělat mašině dobře, tak tam klidně natankuj něco s vyšším oktanovým číslem, ale není to nutné.
Osobně třeba tankuju jen na konci sezony Vervu100, jen tak pro sichr.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
Eso_Rimmer píše: tohle se resi v destinacich jako je Tadzikistan, Uzbek, Kyrgyz a pod. chystas se tam? jestli ne, tak se na to vyprdni.
Tak Slovensko, to už je prakticky Balkán
3 reakcí na tento příspěvek Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
Jsem spokojen.
1 reakcí na tento příspěvek Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
zvysovac oktanoveho cisla robi aj brnensky Ekolube
Naposledy editováno 03.10.2021 19:57:18
EKOLUBE Motor Speed je koncentrát pro ošetření novějších motorů a motorů v dobrém technickém stavu. Přípravek je zaměřen především na snížení spotřeby paliva, exhalací a opotřebení.
...takže když mám motor v dobrém stavu, tak mi sníží spotřebu paliva a opotřebení? Já ti nevím...
mito7 píše: Používám tohle: http://www.bishopsoriginal.cz/?p=151
Jsem spokojen.
Už první věta: Použití :
Veškeré typy benzinových motorů v osobní a kamionové dopravě.
od dealera sa dá nahrať mapa s posunutým zapaľovaním a tiež má motor po novom senzor klepania. Ale obávam sa, že pri oktanových číslach pod 90 to jednoducho nestačí.
...Inak vďaka za blbé kecy ale chcem vedieť skutočné odpovede od niekoho kto niečo podobné riešil.
1 reakcí na tento příspěvek Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
jde o to, že kdo je na světě už nějakou tu dobu a rozebral alespoň 1 motor, tak tuší, že zázračná vodička v benzínu těžko udělá generálku motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzínové aditíva na zvýšenie oktanového čísla
Ale sráží to kecy jako, cituji: "Výrazně zvyšuje točivý moment motoru a zrychlení vozidla." nebo "Speciálně vyvinutý přípravek pro závodní nasazení, takže se nedoporučuje pro použití na veřejných komunikacích."
Trošku jiná situace je u nafty. Já třeba dávám VIF Diesel a občas natankuju vervu ale ne kvůli motoru a nízkému opotřebení a blablabla, ale čistě jen kvůli ochraně CR čerpadla a celého systému vstřikování. Byl na to kdysi test ve světě motorů (už co tam působil Vaculík) a ukazovali jak rozdíly v naftach, tak při použití VIFu a vyšlo z toho že z hlediska dieselu vs. moderní piezoelektrické CR jsme na tom podobně jako ten Uzbekistán. Možná že VIF benzín bude stejně dobře působit na přímo vstrikove benzíny, ale to jsem nesledoval, tak nevím. Když to ale omezíme zpět na benzínovou motorku, která je bud nepřímý vstřik a nebo karbec, tak tyhle vodičky nemají v ČR (krom placeba) žádný význam
Když jsem natankoval benzin do kanystru (bílého od vody do ostřikovačů, jak jinak), byla na stěně kanystru po hladině benzinu jasná žlutá mapa z těch bio sraček. Normálně to na kanystru zůstalo. Pak jsem natankoval zas a přidal VIF. Film se opláchl.
Proto to používám jako prevenci před zkurvením.
K tvému dotazu - VIF zvyšuje také oktávové / cetanové číslo. Záleží na dávce. Prakticky jsem to s mizerný benzinem neměl šanci zkoušet, ale mohla by to být cesta.
Edit: koukám že ten liqui moly je to samý tak to by mělo fungovat.
Naposledy editováno 05.10.2021 07:34:35
Johny_Servis píše: mito7> a tys to použil a polozis důkaz ?
jde o to, že kdo je na světě už nějakou tu dobu a rozebral alespoň 1 motor, tak tuší, že zázračná vodička v benzínu těžko udělá generálku motoru
Ale to není pro generálku motoru, ale pro zvýšení oktanového čísla a skutečně to funguje - detonační hoření to omezí i v Čechách.