Téma: Fz1n, mt09, fz8n
1.10.2021 v 15:09
Čaaau, mám dilema a nevim jakou si vybrat na další sezónu. Přemýšlím o Fz1n, mt 09 a fz8n. Mám 190cm, tak jestli nekdo podobně vysoký má zkusenosti s temahle motorkama budu rád. Jinak čemu se mám vyvarovat nebo naopak jakou zvolit
1 reakcí na tento příspěvek Fz1n, mt09, fz8n
Všechny 3 jsou rakety Mt09 tě bude rozhodně hodně malá..
2 reakcí na tento příspěvek Fz1n, mt09, fz8n
Starší Fz1 mání problém s rotorem. To se může dost prodražit, jen říkám
Naposledy editováno 01.10.2021 18:43:29
Naposledy editováno 01.10.2021 18:43:29
1 reakcí na tento příspěvek Fz1n, mt09, fz8n
Je třeba si ujasnit, k jakým potřebám motorku využíváš. Cestování s náloží, zda sám či ve dvou, nebo jen normální projížďky atd. Já bych šel do Fazera. Toť můj názor.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1n, mt09, fz8n
Lokomaster> Poznám to nějak při koupi? Vim, ze si musím dat bacha na ventily při 30 tisících
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1n, mt09, fz8n
MarVerKev> A kdybych šel do 09 SP?
1 reakcí na tento příspěvek Fz1n, mt09, fz8n
Já osobně bych šel do Fz1 je z nich nejlíp k tvé výšce, je jich hodně, tedy i dost nahradnich dílů, jen musíš dobře vybrat a to je ten největší problém, chtělo by to ke koupi přizvat někoho znaleho, nebo někoho kdo ji má, nebo ji vlastnil. Já když někdy vidím co někteří deklarujou za najeté kilometry tak se nestačím divit.
Fz1 je nejrozežranější, co se týče spotřeby z tvého výběru. Fz8 nejpohodovější jízdou a charakterem pro denní ježdění. Mt9 si raději někde zkus. Mě nezaujala ta tříválcová jednotka vůbec(Triumph umí tříválce s lepším charakterem). Tím neříkám, že nejede, ale doma bych to nechtěl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1n, mt09, fz8n
DDave> kdyby to nebylo jasné, psal jsem s R-otorem, ne motorem. Myslím, že rotor alternátoru začali dávat novější až cca 2015.do tě doby tak mezi 15-65 tis, odlitavaji magnety, zaserou celý motor a oprava dost drahá. Já bych to při koupi aspoň zkontroloval. Musí se vyměnit rotor za novější typ, jinak je to loterie. Vyloženě výrobní vada.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fz1n, mt09, fz8n
maxx> 90 tisíc na motorce je dobrej ranec Máš nějaký tipy na co bych se měl zaměřit při koupi?
DDave> Je těžké říct na co se zaměřit, je to souhrn hodně věcí na co se zaměřit podle toho co ti k ní řekne majitel . Já třeba vím jak vypadá originál řetězovka, která vydrží při festovním tahání za plyn a časté jízdě s kufry a balíčkem 27000 km, Vím jak vypadají origo desky a tady pozor, já najel těch 90000 a na kotoučích nebylo nic poznat protože jsem dával jen origo Yamaha desky. Kotouče vypadaly jako by motorka najela 20000. Zadní desky i při 90000 musí být origo, není třeba moc brzdit zadkem, protož když podřadíš už ani na brzdu nemá moc smysl šlapat. Hlavně se na ní svez, pusť řídítka a motorka musí jet rovno, řídítka nesmí vibrovat ani být nakřivo, pokud by byl rám někde bouraný je to hodně špatně, pořádně si ho prohlídni. Zkontroluj zadní kyvku, často se vytřískávájí ložiska v přepákování a pouzdra ložisek. Mne se to stalo už po 40000. Když jsem ji dával prač kyvka měla vůli, ale jen nahoru dolů, nesmí mít vůli do stran, to by bylo špatně v zatáčkách. Jinak jsem problémy neměl, nikdy mne nevypekla a ani nežrala ani kapku oleje. Je to však o tom jak se k ní majitel choval. Zkontroluj datumy výroby na kolech jestli sedí s datem výroby motorky, kola můžou být vyrobena tak cca o 3 měsíce dřív. Na hodně plastových dílech je datum výroby. Poslechni motor pokud má moc najeto a nikdo neměnil rozvodák a ozubená kola bude slyšet. Jinak by měl být chod motoru tichý. Nevím co jestě. Koukni na net v jakých barevných variantách se dělaly, někteří to docela patlají a pak vidím, že v barevné kombinaci, kterou dotyčný prodává se nikdy nedělala. Obecně podle toho co vidím na netu na prodej, má velká většina najeto přes 50, 60 nevěřím moc těm co píšou 15000. Ale může být, jen to chce vidět. Při takovém nájezdu však musí být origo řetězovka i desky a ty tak v půlce životnosti.
1 reakcí na tento příspěvek Fz1n, mt09, fz8n
Ještě něco: origo desky jsou zlaté na název si teď nevzpomenu musel bych vidět, a mají plíšky proti pískání. Origo řetězovka má svůj dizajn, rozety, který byl po celou dobu výroby stejný a přední kolečko má gumové okraje. Na řetezu není uveden žádný výrobce jako DID RK a pod. Jsou tam tuším jen čísla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 | Dan75 | 0 | 19.3.2024 v 19:37 Dan75 |
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 | Gery9 | 5 | 11.3.2024 v 22:37 ja1 |
Yamaha MT09 2023 a zkusenosti/nazor... Yamaha MT-09 | hanusto | 16 | 10.3.2024 v 21:39 vapenna |
Yamaha MT-09 2024 euro5+ Yamaha MT-09 | MaťoPuťo | 2 | 13.2.2024 v 17:12 nevo7 |