Nějaký testy, buzerace, nebo jenom formalita. Občas by se mi to hodilo, tak sonduji zda do toho jít.
Dík za informace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) É-čko k B-éčku
karavanista píše: V_i_c_i> proč? Není ve vyhlášce pojem-okamžitá hmotnost?? 90% vleků O1 je celk. 750 kg. A kolik dnešních aut má zapsáno nebrzdenych 750? Myslím běžné, ne velká a suv... I jedničkova ovce má tuším 600kg,Felicie měla 400..na berlingo mám 550...
Řidičský průkaz se vztahuje na nejvyšší povolenou rychlost, technické podmínky pro zapojování vozidel do jízdních souprav vztahující se k tažnému vozidlu určená výrobcem řeší okamžitou hmotnost přívěsu. Jinak Třeba Master má cca brzděný 2500kg a nebrzděný 750kg, H1 má 2200/700, Trafic 2000/700, NV200 má 1100/640. Ty hmotnosti nebzděných přívěsů moc vysoko nejdou, ale u brzděných to stoupá naopak rychle.
Mr.Dreamer píše: ... Jinak Třeba Master má cca brzděný 2500kg a nebrzděný 750kg, H1 má 2200/700, Trafic 2000/700, NV200 má 1100/640. Ty hmotnosti nebzděných přívěsů moc vysoko nejdou, ale u brzděných to stoupá naopak rychle.
To je divné, že obyčejné osobáky BMW 5 mají 750kg nebržděný všechny. Já mám třeba 1800/750/90. Jinak 750kg je maximum pro kategorii O1 = nebržděný přívěs. Těžší spadá do O2 a brzdy musí mít vždy.