1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci
Láďa - no, taky možný že naštelováním jednoho rozhodí druhý a už se k tomu pak nevrátí. Proto jsem taky poznamenal někde vejš že předstih a odtrh jsou dvě různý věci a lidi si mnohdy myslí že jsou to jen dva různý názvy pro předstih ( kdy se to prostě zvedne, rozpojí, odtrhne - což je zavádějící ). Mám všecko na kladívkách tak vím že to dokáže omezit otáčky docela dobře, stejně tak jako zvýšit kopavost při startování.
Monzinem - tak fajn, zvýšený odpor či přidírání můžeme vyloučit, je to po těch 2 000 v pohodě zajetý. Zkus tam dát ten původní karbec na který to dřív normálně jezdilo, nejdřív ho ale vyčisti benzínem a profoukni trysky. Pokud teda ten původní karburátor máš.
Bimbam: hele, jak se vůbec na čtveře nastavuje výška hladiny? napadá mě jenom změna plováku...neuvědomuju si, že by tam bylo nějaký štelovátko..
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci
Jenom takovej přípodotek k číslům na tryskách - dokázal se mi ulejt až chcípnul fichtl za jízdy . Hledalo se všelicos, dělala se hladina a jánevím už jaký skopičiny. Pak se došlo na to, že tam bylo blbě vyražený číslo na hlavní trysce. Tryska velikosti 86 byla prostě vyražena jako 68. Že nemám na to měrky a dostal jsem se k nim náhodně na zapůjčení je nabíledni
To je dobrý typ pro zakladatele - jestli si někdo nehrál s plovákem...
Onehdá mi volal kamarád, že mu furt nedotýká benzín a že už vyčistil úplně všechno...nakonec jsme došli na smítko nebo nahromaděnej bordel právě v tom dolním nálitku pod plovákem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci
Mně to taky netočilo a zjistil jsem, že díky tvaru vačky do dělalo 2 jiskry na jedné svíci za otáčku... Na jedné jsem s tím trochu laboroval a na druhé už jsem věděl.. Tvar jsem obrousil v přípravku v ruce na brusce a to tam, že jsem vačku snížil tak, kde se po horní úvrati stále zvedala. Jediné na co je potřeba pak brát ohled, aby byly kontakty spojené dost dlouho na sycení cívky proudem. Čili rozpojení stačí i krátké, spojení kontaktů je delší lepší. vačka na rozdělovači automotorů čtyřválců byla někdy vlastně jen čtyřhran a taky to fungovalo
Naposledy editováno 24.09.2021 13:38:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |