globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 netoci
Dobrý den mám problém Jawa 350 netoci jak má měl jsem sadu mz04 jenže netočila dobíjení a vše funkční baterka Nova pak jsem tedy namontoval kladívka zpět na radu souseda co ty motorky dělal s tím že mám vše seřídit a pojede jak má tedy nové inducky kladívka a kondenzátory problém přetrvává na 3ku netoci víc jak 4tis otáček začne dymit jednou mi motorka točila i 5skoro ale pak začala cukat jakoby nedocházel benzín koupil jsem tedy nový kohout sítko hadičku a už předtím i karbec a problém pořád přetrvává moje otázka zní neví někdo co by to mohlo být ? Děkuji a omlouvám se za případné chyby píšu z dílny
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 10:13 | Nahoru | #31
Mito - ale jo, može, jenže když se mu to dusí a hulí tak to nemá význam. Spíš přemejšlíme proč se to děje. Zatím jak tak čtu ( nemám věšteckou kouli ) to vypadá buď na moc velkou trysku anebo - a to spíš - na vysokou hladinu v karbecu, nedovírající jehlu plováku, anebo prostě na malej předstih a rozhozenej odtrh, kdy už to nestačí nad ty 4000 či 4 500 rpm zapalovat. Když má jehlu na prvním ( čili nejníž jak to jde ) a na druhým to hulí dřív a víc, spíš bych se přikláněl k vysoký hladině v karbecu nebo velký trysce čili moc bohatý směsi.

Láďa - no, taky možný že naštelováním jednoho rozhodí druhý a už se k tomu pak nevrátí. Proto jsem taky poznamenal někde vejš že předstih a odtrh jsou dvě různý věci a lidi si mnohdy myslí že jsou to jen dva různý názvy pro předstih ( kdy se to prostě zvedne, rozpojí, odtrhne - což je zavádějící ). Mám všecko na kladívkách tak vím že to dokáže omezit otáčky docela dobře, stejně tak jako zvýšit kopavost při startování.

Monzinem - tak fajn, zvýšený odpor či přidírání můžeme vyloučit, je to po těch 2 000 v pohodě zajetý. Zkus tam dát ten původní karbec na který to dřív normálně jezdilo, nejdřív ho ale vyčisti benzínem a profoukni trysky. Pokud teda ten původní karburátor máš.

Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 10:56 | Nahoru | #32
Taky bych se nejdřív zkusil pověnovat tomu karbenátku - příliš nevěř označení těch trysek.. číňan ti tam vyrazí 115 a může tam být díra jak do pr...šak víš sežeň si těch trysek několik (třeba vytáhni z těch starých karbů) a zkoušej velikost porovnáváním skutečných rozměrů - postačí párátko na rozlišení větší/menší...seřaď si je dle změřené velikosti a zkus tam dát menší než tam máš teď - nejlépe výrazně menší, aby případná změna byla cítit co nejdřív...

Bimbam: hele, jak se vůbec na čtveře nastavuje výška hladiny? napadá mě jenom změna plováku...neuvědomuju si, že by tam bylo nějaký štelovátko..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 11:24 | Nahoru | #33
Wenca - jasně že změnou pováku anebo zasunutím či vysunutím komínku ( zalisováním či vylisováním komínku ve víčku plovákovky ) anebo prostě výměnou - ty komínky taky nejsou všecky stejně dlouhý, byť by správně měly být. Ony totiž starý leta šudlaný plováky mají tu drobnou nectnost že se jim snižuje ten horní čudl na jehož konci je jehla co by měla uzavírat přítok. Když je to lety ošudlaný anebo tunérama schválně zkrácený aby to víc krmilo, je na problémy s bohatou směsí zaděláno. Někdy se to dokonce dostane do takových vzájemných "poměrů" že je vršek tak krátkej že při zvedlý hladině sice uzavře přítok ale spodní čudlík vyjede mimo dolní nálitek s vedením na dně plovákovky byť ten plovák nemá až tolik možností utýct do stran. To je pak veselo než se na to přijde a dokáže taková kravina pěkně potrápit....

Jenom takovej přípodotek k číslům na tryskách - dokázal se mi ulejt až chcípnul fichtl za jízdy . Hledalo se všelicos, dělala se hladina a jánevím už jaký skopičiny. Pak se došlo na to, že tam bylo blbě vyražený číslo na hlavní trysce. Tryska velikosti 86 byla prostě vyražena jako 68. Že nemám na to měrky a dostal jsem se k nim náhodně na zapůjčení je nabíledni

(reakce na) Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 11:38 | Nahoru | #34
Bimbam> OK, jasný.. díky za vysvětlení Já se jenom ptal, jestli mi něco neuniklo
To je dobrý typ pro zakladatele - jestli si někdo nehrál s plovákem...
Onehdá mi volal kamarád, že mu furt nedotýká benzín a že už vyčistil úplně všechno...nakonec jsme došli na smítko nebo nahromaděnej bordel právě v tom dolním nálitku pod plovákem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 16:44 | Nahoru | #35
laďa-prášil> nejdřív pravý válec vyjedu do horní ůvratě a sjedu zpátky o 2,8mm v tu chvíli nastavím aby se kladivko otevíralo na 0,05mm pak druhý to samé odtrh 0,4mm

(reakce na) Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 16:47 | Nahoru | #36
Bimbam> teď jde na volno vytočit krásně i k 6k víc jsem nezkoušel. ono problém je v tom že to na žádny nejezdilo proto ten nový a ve skoro všech jsou trysky zalomené od někoho předtím ale zkusím ideálně nějaky 2802

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

23.9.2021 v 22:43 | Nahoru | #37
Monzinem> No a když jsi to takto seřídil, tak se podívej na kladívka, co se s nimi děje během celé otáčky. Protože jsou některé vačky se "dvěma vrcholy", resp. je třeba hrbaté. Taky je důležitý, aby těch 0,4 bylo max. co se kladívko zvedá. Protože ty ho seřídíš na 0.4 před horní úvratí a v horní úvrati má třeba 2--3 mm, což je pak při vyšších otáčkách moc zbytečného pohybu a kladívko může odskakovat. Já dvě osmy co jezdíme obě vačky brousil na normální tvar, tzn jeden vrchol a při horní úvrati 0.4 a žádný další zvedání. Někdy jsem k tomu dával tady obrázek, ale už nevím kde.

Mně to taky netočilo a zjistil jsem, že díky tvaru vačky do dělalo 2 jiskry na jedné svíci za otáčku... Na jedné jsem s tím trochu laboroval a na druhé už jsem věděl.. Tvar jsem obrousil v přípravku v ruce na brusce a to tam, že jsem vačku snížil tak, kde se po horní úvrati stále zvedala. Jediné na co je potřeba pak brát ohled, aby byly kontakty spojené dost dlouho na sycení cívky proudem. Čili rozpojení stačí i krátké, spojení kontaktů je delší lepší. vačka na rozdělovači automotorů čtyřválců byla někdy vlastně jen čtyřhran a taky to fungovalo

Naposledy editováno 24.09.2021 13:38:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

25.9.2021 v 18:50 | Nahoru | #38
laďa-prášil> měl jsem případ kdy předstih byl ok na obou ale kladívka jely dolů tak jsem to dal naopak a je to ok tahne a vsechno ale prostě netočí zkusím gufera pak případně karbec a uvidíme zatím díky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

26.9.2021 v 08:48 | Nahoru | #39
Monzinem> obávám se, že nedosahuji úrovně tvého technického vyjadřování, asi jsem četl málo knížek

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

27.9.2021 v 10:15 | Nahoru | #40
Já bych teda spíš zkusil nejprve karbec poštelovat, prostě dělat nejprve to jednodušší než vypouštět olej, sundávat dekl a primární kolečko ( což bez přípravku je problematické protože do naprosté většiny stahováků se nedá ulapit ). Také nechápu větu ...předstih byl OK na obou ale kladívka jely dolů tak jsem to dal naopak a je to ok tahne a všechno ale prostě netočí....

(reakce na) Jawa 350 netoci

28.9.2021 v 17:50 | Nahoru | #41
laďa-prášil> moje chyba

(reakce na) Jawa 350 netoci

28.9.2021 v 17:50 | Nahoru | #42
Bimbam> jasně no to neřešte dlouhý den každopádně předstih je ok

(reakce na) Jawa 350 netoci

30.9.2021 v 16:43 | Nahoru | #43
Bimbam> tak problém vyřešen stačila novát tryska jelikož ta co tam byla byla vetsi nez bylo psáno uplná blbost ano vím :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist