globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 netoci
Dobrý den mám problém Jawa 350 netoci jak má měl jsem sadu mz04 jenže netočila dobíjení a vše funkční baterka Nova pak jsem tedy namontoval kladívka zpět na radu souseda co ty motorky dělal s tím že mám vše seřídit a pojede jak má tedy nové inducky kladívka a kondenzátory problém přetrvává na 3ku netoci víc jak 4tis otáček začne dymit jednou mi motorka točila i 5skoro ale pak začala cukat jakoby nedocházel benzín koupil jsem tedy nový kohout sítko hadičku a už předtím i karbec a problém pořád přetrvává moje otázka zní neví někdo co by to mohlo být ? Děkuji a omlouvám se za případné chyby píšu z dílny
Předchozí
1 2
Následující

Jawa 350 netoci

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2021 v 17:00 | Nahoru | #1
Co výfuky? Takhle se můžou projevovat karbonem zarostlý tlumiče, u čtyřky taky rády karbonem zarůstají výfuková okna. Pak to nejede, hulí a hřeje se to.

Jawa 350 netoci

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2021 v 17:28 | Nahoru | #2
V jakém stavu je motor? Výbrusy, komprese, barva svíčky?

Jawa 350 netoci

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2021 v 18:56 | Nahoru | #3
V jakém stavu je těsnění mezi karbecem a válcem? Jestli je ok a nepodsává dej větší odtrh na kladívkách .

Jawa 350 netoci

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2021 v 19:51 | Nahoru | #4
pokud ti to s malým vape MZ04 nejelo, tak si tam měl asi přehozené dráty mezi sebou (už se nepamatuji které to byly, ale projevovalo se to tak, že motorka vůbec nesla do otáček). Případně může být vylagrovana klika, či ložiska a pak vrtulka nechodí kolem snímače dobře a blbne to

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

18.9.2021 v 21:33 | Nahoru | #5
Wau nečekal jsem tolik odpovědí do večera chlapi
Takže ohledně toho když mi netocilo Vape tak ano je tam problém u uhlíků někdy což jsem zkoušel jen otočit ty drátky a beze změny, výfuky jsem hrubě čistil hlavně vložky atd skládal jsem to od šroubku odtrh mám 0,4. Těsnění mezi karbcem a válcem je nové tudíž předpokládám že dobré zkoušel jsem to asi týden zpátky kolem něj stříkat benzín a nic se nedělo takže ok a jinak motor jako takový jede perfektně startuje krásně byl dělán výbrus a motorka odstavena na asi 5let svíčky cihlové brisk n15c

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

19.9.2021 v 11:27 | Nahoru | #6
Monzinem> To že máš nové těsnení neznamená že ta příruba karburace je rovná - každý to utáhne jak dobytek a pak se prohne. Nejlepe 1000 smirek a na skle obrousit do roviny. Výfuky nečisti hrubě ale vyndej vložky dej do lavoru, polej benzínem a zapal - veškerý starý olej a karbon shoří. Vzduchový filtr někdo někdy měnil? Trysky v karburátoru mají správné označení?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

19.9.2021 v 14:47 | Nahoru | #7
Jestli začne od nějakýh otáček náhle kouřit, vypadá to, že začne sát převodový olej. Zkontroloval bych jeho hladinu a podle toho pokračoval

(reakce na) Jawa 350 netoci

19.9.2021 v 17:40 | Nahoru | #8
kokoška.> přírubu jsem zkoušel tím jak jsem kolem ní při nastartovaném motoru stříkal benzín. nedotahoval jsem na býka ale rovnoměrně a nejak primerene a "hrubě" bylo myšleno vyndání vložek a jelikož moc špinavé nebyly tak jen otřeni občas někde něco kartacem a složení zpět. filtr nový a bez něj se chová stejně tryska ma spravné označení. a ktomu vypalování to přeci poškodí chrom ne ? omlouvám se tak zběhlý nejsem je mi 16 a něco jsem slyšel a tak :)
Edit; moje chyba špatně jsem přečetl že mám vypálit jen vložky teď už chápu

Naposledy editováno 20.09.2021 05:56:08

(reakce na) Jawa 350 netoci

19.9.2021 v 17:42 | Nahoru | #9
djangi> taky už mě to napadlo naposledy jsem dělal spojku a nalil po kontrolní šroub jak zjistím zda žere když mi i uniká olej ? (přes nahon otackomeru mam ji uz obednanou) ale i svíčky jsou cihlové takže si myslím že to asi olej nebude ale taky se můžu plést nemám tolik zkušeností

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 11:32 | Nahoru | #10
Jenom k tomu kouření - záleží i trochu na tom jaký olej dáváš do benálu a kolik ho tam namícháš. Jak dlouho je ta motorka po výbrusu - teda lépe řečeno kolik má od výbrusu najeto víš? Pak taky může mít vliv bohatost směsi nastavená na karburátoru. Jaký máš nastavený na kladívkách předstih a jaký odtrh ? Pozor, jsou to dvě různé věci.

K tomu převoďáku - když postavíš motorku tak jak jsi ji měl při dolévání převodového oleje a vyšroubuješ kontrolní šroubek, když tam bude stejně ( hladina v úrovni závitu ) tak zřejmě olej nežere. Doufám žes to měřil kontrolním šroubem co je za startovačkou a ne nalévacím .

Naposledy editováno 20.09.2021 11:36:05

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 13:18 | Nahoru | #11
Bezpodmienečne a dokonale vyčistiť nie len karburátor, ale aj kolená (= zvody) výfuku.
Niekedy u starých neznámych "nálezoviek" je zanesený výfukový systém hlavná závada, dymí to, neťahá to.
Hlavne u starých Jawiek, jazdených laikmi na M2T... Miešavací pomer 1:10, nech to maže, ta ňe?
Poznámka:
Ak to žere olej z prevodovky (vadné gufero), dymí viac z ľavého výfuku.

Naposledy editováno 20.09.2021 13:19:26

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 17:25 | Nahoru | #12
Neměnil jsi karbec? Kdysi se mi stalo, že jeden borec dal na 360tku karbec se sytičem a ono to vobec nejelo jak má, až po navratu správného karburátoru se vše srovnalo. Mám taky vape a je dost těžké tam něco zmršit, tak se přikláním k problému s karburací.

(reakce na) Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 17:28 | Nahoru | #13
Bimbam> davam castrol 2t poměr 1:40 a ano měřil jsem to kontolním až tak blbý nejsem :D

(reakce na) Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 17:32 | Nahoru | #14
papiboy> výfuky vyčištěny kolena jsou skoro čiste a jnak za jízdy jsem si nevšiml z kterého u vape mi při plnem plynu na volno začal dýmit pravy a levý nic při přehození fajfek se to presunulo na druhý válec a s kladívky jde motorka nádherně vytočit teď jsem na delší rovině zkoušel a motorka mi točila 4500 stím že do 4k to šlo plynule pak začala kouřit a hrozně pomalu zrychlovala a zamnou dýmu jak nwm co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 17:32 | Nahoru | #15
Syste> karbec nový hl. tryska 115 kupováno na 634 a na moji moto má být 115ka tryska ůdajně

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 20:55 | Nahoru | #16
Potom už jen může bejt v háji gufero na klice. V případě že je špatné pod spojkou tak to hulí a ztrácí výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

20.9.2021 v 21:58 | Nahoru | #17
Monzinem> a máš tam originální airbox a původní výfuky přesně tak složené jak mají být? Jakou barvu mají svíčky? Karbec počítám Taiwan, tam je to loterie. Nemusí být vždy 100%. Zkusil bych menší hlavní trysku. Ono údaj v tabulce pro motorku je pro nový stroj v originálním stavu. Dělaly se tiché a hlučné verze atp. Spíše je to údaj se kterým to nějak funguje a lepší funkci je třeba odladit.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 12:24 | Nahoru | #18
Mně vapa proti kladívkům taky jelo hůř a jede hůř doteď, jelikož kladívka jsem si seřídil top sám a na vape stroboskop nemám... Jezdím ale na jiné motorce, tak to neřeším. Určitě závadu nehledej v neosmirkované přírubě. To spíš napřed při montáži válců dotáhni přírubu, aby se srovnalo dosednutí, než zatáhneš hlavy...
Pokud to na kladívka jelo a na vape nejede, zkontroluj to stroboskopem...

(reakce na) Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 17:10 | Nahoru | #19
Syste> takže je mám oba vyměnit ?

(reakce na) Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 17:11 | Nahoru | #20
maspe> jak jsem psal výš svíčky cihlové psali česká výroba ale vyrostl jsem z toho co píšou takže asi ano taiwan a mám hlučnou verzi proto tryska 115 airbox filtr a vyfuky origo vložky složeny přesně tak jak byly složeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 17:12 | Nahoru | #21
laďa-prášil> o tom jsem už taky četl ale nechám si kladívka líbí se mi :)

Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 17:39 | Nahoru | #22
Když to hulí tak to je gufero pod spojkou, ale není na škodu vyměnit i pod altikem. Je to jednoduché bez pálení.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 17:42 | Nahoru | #23
bez půlení

(reakce na) Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 19:55 | Nahoru | #24
Syste> jop vím že to jde bez dělal jsem spojku a měl jsem i altik dole chtěl jsem to po té odstávce dělat preventivně ale tatík říkal že netřeba někdy si říkám že je lepší mít svou hlavu :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

21.9.2021 v 20:07 | Nahoru | #25
Jen doufám, že jsme se dobraly k jádru problému. Dej vědět jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 00:02 | Nahoru | #26
Jen mě tak napadá jak tady guferujete, že spíš než pod spojkou bych hledal závadu ( pokud to bude guferem ) pod malým kolečkem primárního řetězu. Tam je gufero který by mohlo pustit převoďák ke klice a odtam se samozřejmě ten omastek dostane se směsí nad píst , shoří a čoudí. Znovu se zeptám kolik to má najeto od toho výbrusu. Na ten olej co dáváš a v takovýmhle poměru by to mělo spíš jen pokuřovat než hodně hulit. Hodně hulit znamená prostě dýmovnici, že za tebou není skoro vidět a náhodní cyklisté padají jako mouchy do škarpy u silnice. Kamošovi žrala jeho 634 převoďák kvůli vadnýmu guferu, litr na sto kilometrů povídal, ale to hulilo ve všech otáčkách. když ti ta motorka od 4 000 otáček nechtěla jít dál, zkus příště v tom momentu kdy se jí jakoby nechce trošku ubrat plyn co to udělá a pak sem napiš. Snad nemáš v ten moment plyn nadoraz, čili plnéééj ? Jestli jo, tak jsme možná u zdroje problému - uchlastává se ti a proto hulí a netáhne. Na jakým zářezu máš jehlu?

(reakce na) Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 17:58 | Nahoru | #27
Syste> uvidím zkusím vyměnit

(reakce na) Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 18:05 | Nahoru | #28
Bimbam> od výbrusů může mít tak 2tis km není nějak vylagrovany přesně to nevím ale zajeté to už bylo kdyz to odstavoval. a ano o tom guferu právě uvažuju a ano ona pokuřuje jenže jak říkám tak začne pak od 4tis hulit jak blázen a to na každy rychlostní stupeň a plyn přidávám plynule ne plný zařadit plny atd pár motorek jsem už měl a vím že by se to nemělo ale poprvé se přiznám že ano ale hned jsem zkusil ubírat až na místo kde držela oněch 4tis otáček a na přidání i mírne reagovala dýmem a "huuuu" prostě bez změny akcelerace jen bylo slyšet že víc saje jelikož jsem přidal. jehlu mám na prvním zářezu od zhora táta říkal že mam dát první ale četl jsem že má být druhý ale při druhém motorka při přidání víc kouří a má tendenci se víc uchlastávat.. nakonec jede nejlíp na ten první mám doma ještě několik karburátorů 2802 a jim podobné je jich asi 5 jenže když jsem se je snažil poprvé zprovoznit tak ani jeden se nechytal proto jsem koupil nový (omlouvám se pokud je to zmatečné a jsou zde chyby měl jsem dlouhý den ve škole :))

Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 18:15 | Nahoru | #29
A ono se při 4000 otáčkách nesmí dát plnéééj ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 netoci

22.9.2021 v 22:00 | Nahoru | #30

Monzinem píše: laďa-prášil> o tom jsem už taky četl ale nechám si kladívka líbí se mi :)



Aha... já pochopil, žes tam nakonec dal vape. Tak sory.

A jak teda seřizuješ odtrh a předstih step by step?

Naposledy editováno 22.09.2021 22:02:34
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy

TOPlist