bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 17:09 | Nahoru | #1
kerut> cece lanko + silnejsi pruziny ve spojce, myslim, ze VFR nebude horsi... kazdopadne starej bonneville je jeste jina liga, jsou lidi co ji tam neumacknou vubec... ono ani naslapnout tu 750 bez dekompresoru taky neni uplne pro 'holky'

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 17:12 | Nahoru | #2
assassin> jo, tomu docela verim,.. ono stacilo si zaridit auto bez posilovace a dnes auto s ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist