globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.

Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 15:50 | Nahoru | #1
kerut> ja ji na TL udrzim tak minutu max

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 15:55 | Nahoru | #2
assassin> no vsak jasny, jiny(vetsi) kroutaky, = nutnost jiny (vetsi) sily a tudiz jiny (tuzsi) pruziny, ..jenze ta ruka na pacce je holt furt stejna ...a tos ji nedrzel na origo VFR (nc30 nema vinuty pruziny ale talire, prave kvuli ty jejich spesl pred-antihopovy spojce, takze to slo ve finale mackat vic z tuha jak na nejakym litru.. ).
....jo oproti tomu dvaca to je parada, tam skoro ani nevis ze neco mackas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist