globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V koloně řadit nebo stát na spojce
 
14.9.2021 v 22:39
Mám takové dilema. V Ostravě jsou v jednom kuse uzavřené pruhy, je už to nechutné. Jeden směr je uzavřený a doprava je převedena do dvou pruhů druhého směru. Kolona jak sviňa, jeden pruh tam, jeden proti. Popojíždí se po pár metrech. Prosím, neuvádějte mi radu, že motorkář v koloně nikdy nestojí, to je blbost, protože projíždět není kde. Takže stojím. Kolona se rozjede, zařadím za 1 - rána v převodovce. Popojedu deset metrů a co teď? Vyřadit a za chvilku s velkou ránou řadit znovu a nebo vyčkat s vymáčknutou spojkou. V prvním případě mne to bolí, co převodovka co chvíli schytává za rány, v druhém případě je jasné, že vymáčknutá spojka dostává kapky. Dělají to snad všechny motorky, takže se těším na názory. Už jsem zkoušel nepopojíždět po deseti metrech, nechat před sebou větší mezeru, ale to už na mne troubili netrpěliví maniaci za mnou.


Naposledy editováno 14.09.2021 22:43:18
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

15.9.2021 v 22:33 | Nahoru | #61

puffybodie píše: Opavska se dela most, objet muzes po Rudne, ale ouha tam se nesmi jeden sjezd na Porubu, protoze se buduje Lidl, nevadi, sjedeme o kus dal ne? No tak ne, tam se dela dalsi most a muze jen MHD, pak az snad jedine na Opavu smer a u Globusu zpatky kde to pak podle toho vypada. Co to tak vzit smerem na Hlucin pres most u Landeku, hmmm hovno, ten zacali delat taky, objizdka uz pres ucpanou Porubu nebo pres dalsi most v Hrusove, samozrejme fronty jako krava, ridi to policajti a jeste tam zacali delat prumyslovou zonu aby si mohli stavari z ruznych staveb pokecat. Co to tak vzit pres Silherovice okolo, hmmm houno hned od Antosovic delaji cestu taky, sice muzes jet po svoji strane, ale bud 5km/hod ve sterkolomu a dirach jak na slona a nebo si pujcit nejake KTM

Diky tomu ve spicce zasekane i vzdalene prijezdy do centra, protoze pres nej vedou "objizdky", v centru se stavi ten kampus za 2 miliardy taky dobry. Vysledek ten, ze smer Poruba a centrum na moto ne e e, ale z Ostravy Jih smerem na Beskydy je to ok, teda nesmis za Frydkem smerem na Sance po hlavni, protoze jinak si to uzijes taky v plne palbe, protoze hlavni tah zacali taky spravovat a prej dva roky Tam se to da ale aspon vzit pres Frydlant a z nej pres Novou Dedinu okolo baraku, lidi sice mozna happy, ale to zna malokdo no.



Přesně tak. Je to masakr. Proto jsem to vlákno založil, protože projet Ostravou kolem poledne je kalamita. Šéf silnic a dálnic musí být masochista. To už je na palici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 06:56 | Nahoru | #62

nostalgik píše: Přesně tak. Je to masakr. Proto jsem to vlákno založil, protože projet Ostravou kolem poledne je kalamita. Šéf silnic a dálnic musí být masochista. To už je na palici.

Masochista? Jsi si jist, co to slovo znamena?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 07:20 | Nahoru | #63

papiboy píše:
Premňa-zamňa postávajte všetci so zaradenou rýchlosťou a rozopnutou spojkou...



No, za me to neni uplne dobrej napad. Nikdy nevis, kdy si lanko rozmysli, ze praskne a to bych pak nechtel stat na krizovatce nebo treba na prejezdu.
Jinak ja taky vyrazuju.

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 08:37 | Nahoru | #64

Zdenda_ píše: No, za me to neni uplne dobrej napad. Nikdy nevis, kdy si lanko rozmysli, ze praskne a to bych pak nechtel stat na krizovatce nebo treba na prejezdu.
Jinak ja taky vyrazuju.



To se týka jen těch s lanky. Těch už asi moc nebude mezi silnějšíma motorkama a ty slabý kdyžtak chcípnou, než že by na volnoběh vystřelily vpřed, ne?

(Jo a též vyřazuju, když je ta dýl, než pár sekund.)

Naposledy editováno 16.09.2021 08:38:03

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 09:38 | Nahoru | #65

Medved píše: Masochista? Jsi si jist, co to slovo znamena?



Masochista ne, ale psychopat.
Spletlo mne to, že rád způsobuje bolest, ale je to fakt jinak. Strýček Gůgl to uvedl na pravou míru. Masochista je člověk, kterému umožňuje sexuální vzrušení prožitek bolesti, způsobované někým jiným. Masochistovi se bolest líbí, ale stanovuje si limity únosnosti. Bolest sám vyhledává a nemusí jít jen o bolest fyzickou. Masochista je dobrovolným trpitelem, podstupuje i bolest psychickou a umí si ji vychutnat.

Naposledy editováno 16.09.2021 09:45:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 12:15 | Nahoru | #66

Zdenda_ píše: No, za me to neni uplne dobrej napad. Nikdy nevis, kdy si lanko rozmysli, ze praskne a to bych pak nechtel stat na krizovatce nebo treba na prejezdu.
Jinak ja taky vyrazuju.


Tím že budu popojíždět v koloně tak že budu spojku mačkat dvakrát tolik abych mohl vyřadit a zase zařadit tak nemůže prasknout?
Pokud už teda poskakujete v koloně,to fakt pořád kvedláte spojku/neutrál/spojku/spojku/jedničku..,aby se vám neojela spojka, opravdu nechápu v čem si/ji pomůžete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 12:55 | Nahoru | #67
Foustka> Taky nazor. Takze proste je idealni vyhnout se kolonam, kde neni moznost projet. To rovnou muzu jet autem. Me to myslim i ucili v autoskole, ze by se nemela na krizovatkach atd. drzet spojka. Spis z tech bezpecnostnich duvodu nez aby spekulovali nad tim co min ublizi spojce/prevodovce.
Mne treba lanko prasklo pri podrazovani, kdyz jsem dojizdel semafor. Nastesti skocila zelena a mohl jsem to v klidu dojet ke krajnici za krizovakou.

V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 12:59 | Nahoru | #68
nostalgik: na jezdeni po meste si porid skutra... mam na prodej pcx125

jinak samo, je normalni vyrazovat. drzet spojku ma smysl v pripade, ze cekas, ze se to hned rozjede... treba kdyz se mezi auty procpes hned pred ne.
nektery stroje nefunguji uplne idealne a kdyz se nepodari vyradit za jizdy tak uz pak neutral netrefis... tzn viz to co psal petrXX

jetli ti to pri kazdem zarazeni jednicky udela velkou ranu, jsou dve moznosti - pokud to je bezna vlasnost, mas stroj co se moc nepovedl a musis se s tim naucit zit (drzet spojku, nebo poslouchat rany)
pokud to bezna vlastnost tohodle stroje neni, mas tam nakej problem a bylo by dobre to odstranit - uz to tu psalo vic lidi. spatne lamely, plechy, spatnej vypinaci mechanismus, osekanej kos....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 14:34 | Nahoru | #69
Zdenda_> Tak lanko mně nejmíň vhodně prasklo kdysi na přední brzdě, zase ale pohádka o borci jak skočil pod vlak po prasknutí lanka když čekal na přejezdu (tuším na r1 v Ponětovicích) je vyhlášená, to jo:)

Naposledy editováno 16.09.2021 15:04:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 15:42 | Nahoru | #70
Foustka> tak stat i na prejezdu na spojce, to uz by byl docela vysokej level i na me (BTW nebal bych se oaz tak spojku ale nebavilo by me ji drzet)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 15:50 | Nahoru | #71
kerut> ja ji na TL udrzim tak minutu max

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 15:55 | Nahoru | #72
assassin> no vsak jasny, jiny(vetsi) kroutaky, = nutnost jiny (vetsi) sily a tudiz jiny (tuzsi) pruziny, ..jenze ta ruka na pacce je holt furt stejna ...a tos ji nedrzel na origo VFR (nc30 nema vinuty pruziny ale talire, prave kvuli ty jejich spesl pred-antihopovy spojce, takze to slo ve finale mackat vic z tuha jak na nejakym litru.. ).
....jo oproti tomu dvaca to je parada, tam skoro ani nevis ze neco mackas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 17:09 | Nahoru | #73
kerut> cece lanko + silnejsi pruziny ve spojce, myslim, ze VFR nebude horsi... kazdopadne starej bonneville je jeste jina liga, jsou lidi co ji tam neumacknou vubec... ono ani naslapnout tu 750 bez dekompresoru taky neni uplne pro 'holky'

(reakce na) V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 17:12 | Nahoru | #74
assassin> jo, tomu docela verim,.. ono stacilo si zaridit auto bez posilovace a dnes auto s ..

V koloně řadit nebo stát na spojce

16.9.2021 v 17:58 | Nahoru | #75
Já mám jen takový motorky kde dám spojku v pohodě dvěma prsty a to i tak mám poslední dobou co dělat, karpály jsou svině:)

V koloně řadit nebo stát na spojce

17.9.2021 v 10:25 | Nahoru | #76
Myslím, že otázka je špatně položena. Téměř každá kolona se dá na motorce, pokud to není valník, v pohodě předjet.
Zaručeně nejlepší cesta jak neničit mašinu .

Naposledy se mi to stalo před třemi dny na vjezdu do Náchoda od Jaroměře, cca 3km fronta. Nedělal jsem s tím cavyky , jako vždy a jde to.
Jediným potencionálním problémem je možnost výskytu policejní hlídky ,ale to už je riziko povolání.

V koloně řadit nebo stát na spojce

17.9.2021 v 16:11 | Nahoru | #77
Prístup polície je všade iný, v Maďarsku napr. autá musia v zápche povinne spraviť priestor medzi pruhmi pre motocykle, aby sa tie dostali až k semafóru.
Motorky môžu používať BUS-pruhy, jediná podmienka je, že nemôžu obmedzovať autobusy.

Ale aj v minulosti, keď bolo ešte trestné vopchať sa medzi autá, víkendovým upchatým 15 až 20 kilometrovým úsekom okresky sme motorkovali na Balatón v strede cesty a občas sa vyskytujúci policajti nám ešte aj mávali, že poďme-poďme, rýchlejšie... Našťastie všetko ťahalo smerom k vode a naproti motorky v strede moc nejazdili.

P.S.:
Teraz je Budapešť totálne upchatý, liberálne vedenie mesta sa rozhodlo robiť rekonštrukcie všetkých ciest v dvojmiliónovom meste naraz, totálny kolaps, nechoďte tam tento rok ani peši, stoja v zápche aj taxiky, aj vozidlá MHD a metro je totálne preplnené...

Naposledy editováno 17.09.2021 16:14:05

V koloně řadit nebo stát na spojce

17.9.2021 v 21:43 | Nahoru | #78
jestli myslíš objížďku na prajzskou tak já to tam beru středem nebo po chodníku. ale psss

V koloně řadit nebo stát na spojce

18.9.2021 v 01:07 | Nahoru | #79
normalne vyradim a pak bez rany zaradim.

rana pri razeni 1 z neutralu je pouze kdyz to nastartuju studeny a sytic dava vyssi otacky motoru na volnobeh. to radeji startuju rovnou na 1 se spojkou a jedu,

pokud to dela rany i za tepla, tak je blbe serizena spojka nebo jsou zbytecne vysoky otacky. taky pomuze pri razeni zatlacit motorku vpred nohama, proste se odrazit, aby motorka jela dopredu a zaradit v tom pohybu.

a jak uz tu bylo receno, jezdit takovym mistem pravidelne, taky vezmu radsi skutra.

V koloně řadit nebo stát na spojce

20.9.2021 v 21:06 | Nahoru | #80
Pokud nejezdím na harleji, který si zakládá na tom, že při zařazení jedničky je to rána jak do kovadliny,
tak vůbec neřeším jestli nechávat zařazeno. Prostě vyřazuju. Ještě jsem neviděl motorku, které by se olámaly zuby od kultivovanho řazení jedničky.
Občas se pojka kapku přilepí a klepne to trochu víc, ale pokud to není pravidelně, tak dobrý a pokud to pravidelně je, tak mám asi něco se spojkou, nebo s obložením a lepí se mi to. Případně divný olej. Kolony samozřejmě projíždět kde se člověk vejde a nemusí se při tom chovat jak hovado. Kde to nejde a je to na dlouho a ví se to předem, tak tam prostě nejedu na motorce,ideálně nejedu tudy vůbec. Na motorce se jezdí pro radost. Když je to kvůli tomu že jinou doprsvu nemám, bývá to občas pěkný opruz. I když, když jsem měl jen motorku, tak to byla dvaapůlka jawa s revmaplechma a štítem. Na tom se dalo i v zimě a nebo v dešti. A s otevřením plexi, protože za štítem nefoukalo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist