bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
Zdravím, máte už někdo zkušenost ? U Afriky je výkon naladěn tak, aby byla motorová křivka vyhlazená, jízdně přívětivá a také tu máme EURO, které je potřeba plnit. Zaslechl jsem ale, že to lze vyladit značně výkoněji, bez ztráty spolehlivosti a výdrže. Lze prý o dost lépe naladit i CRF 1000

Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.

Verze s DCT lze "nachipovat" více.

Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/

Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/

Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14

1 reakcí na tento příspěvek CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

2.3.2022 v 17:54 | Nahoru | #1
Ten motor samozřejmě naladit jde, protože je z továrny konzervativně naladěný celosvětově na 86 oktan PON, což je cca 91 RON, ale bez dyna a hlavně bez nějakého externího knock monitoring systému (např. https://phormula.co...-ks-4-knock-monitor/) zapomeňte na nějaké ladění "od oka" a tak že tam borec, co jim (AutoChcípu třeba) dělá file service, přidá paušálně předstih 2-3 stupně.

Ten motor totiž nemá knock senzor, takže nemůžete logovat jednoduše RPM, charging efficiency (load) a knock retard a prostě přidávat třeba po půl stupni, logovat to, dokud se klepsenzor (na dané oktany) neozve a pak ten zprůměrovaný retard zpětně aplikovat na tabulky předstihu, nebo jen prostě ubrat zpět tam, kde se to ozývá.

Jinak je tam lambda resp. dvě, takže se nebojte, že by se nesrovnal automaticky fuel trim, když tam dáte nějaký catback slip-on. Samozřejmě, pokud to všechno vykostíte i s katem, tak to budete muset nakrmit (třeba Power Commanderem, nebo remapem), ale to je věc zcela bezpečná, na rozdíl od ladění předstihu bez klepsenzoru.

Naposledy editováno 02.03.2022 17:56:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

2.3.2022 v 21:10 | Nahoru | #2
zhr3k> A určitě to zvětšování předstihu přidá výkonu? Protože někdy to sice zvýší maximální indikovaný tlak ve spalovacím prostoru, ale zároveň zvyšuje tlak na píst před dosažením úvratě, takže nula od nuly pojde, akorát se zvyšuje namáhání klikového mechanismu. Bavíme se o CRF 1100L.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin JAVR 13 18.4.2024 v 11:02 JAVR
Hrazda navigace Honda CRF1100L Africa Twin Jiřřan 7 17.4.2024 v 08:29 Jiřřan
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 57 3.4.2024 v 20:52 Bigbear


TOPlist