globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
Zdravím, máte už někdo zkušenost ? U Afriky je výkon naladěn tak, aby byla motorová křivka vyhlazená, jízdně přívětivá a také tu máme EURO, které je potřeba plnit. Zaslechl jsem ale, že to lze vyladit značně výkoněji, bez ztráty spolehlivosti a výdrže. Lze prý o dost lépe naladit i CRF 1000

Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.

Verze s DCT lze "nachipovat" více.

Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/

Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/


Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14

1 reakcí na tento příspěvek CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:32 | Nahoru | #31
Tenerka je seškrcená kvůli emisím....

Řešíme CRF1100, takže ty roky co pišeš jsou zhola mimo mísu, mechanicky plyn ten fakt není....

A ohledně naletění, no co jsem koukal, dotyčného co to nabízí zde na fóru chvalíš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:36 | Nahoru | #32
DZARDINO> Pepos? Taky nabizi u afriky 100kW?

Tak proc jsi dal odkaz na podvodnika? Ja komentoval ten tvuj odkaz…

Bavime se o crf1100? Tak proc v uvodnim prispevku pises o crf1000? Moje argumentace crf1000 je mimo misu, ale tvoje argumentace tenere1200 je vecna?

Naposledy editováno 14.09.2021 08:38:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:40 | Nahoru | #33

DZARDINO píše: ....No a klasika , přiběhne sem pár lidí co nemají zkušenost žádnou, Afriku taky nevlastní.....

Ano Vilemx to napsal tak, že je za "hloupého"....


Podívej se na ten graf krouťáku. Fakt si myslíš, že motor z CRF má v továrním nastavení maxímální krouťák v 1.600 otáčkách za minutu??? To je zvýšený volnoběh! Přestože nemám vůbec žádné zkušenosti s laděním motorů (horko těžko je dokážu seřídit), tak se domnívám, že tebou uvedený web je jen návnada na lidi, kteří o technice nic nevědí. Dáme tam ještě bombastičtější hodnoty pro DCT, protože motorkář s automatem asi nebude kámoš s technikou, tak toho medu kolem huby snese o trochu víc. Navíc firma má know-how přímo z Ameriky, vždyť je vlastněná dvěma společnostmi z Las Vegas !

Ano, "běžně" se motory v motorkách ladí na + 20, 30, 50 % výkonu navrch (jenže ne jen přehráním SW, ale hezky postaru výměnou HW za fůru peněz), a jen málokdy je limitem zvyšování výkonu převodovka nebo spojka.

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:46 | Nahoru | #34

assassin píše: DZARDINO> Pepos? Taky nabizi u afriky 100kW?

Tak proc jsi dal odkaz na podvodnika? Ja komentoval ten tvuj odkaz…

Bavime se o crf1100? Tak proc v uvodnim prispevku pises o crf1000? Moje argumentace crf1000 je mimo misu, ale tvoje argumentace tenere1200 je vecna?



To že špatně čteš za to fakt nemůžu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:54 | Nahoru | #35

vilemx píše: Podívej se na ten graf krouťáku. Fakt si myslíš, že motor z CRF má v továrním nastavení maxímální krouťák v 1.600 otáčkách za minutu??? To je zvýšený volnoběh! Přestože nemám vůbec žádné zkušenosti s laděním motorů (horko těžko je dokážu seřídit), tak se domnívám, že tebou uvedený web je jen návnada na lidi, kteří o technice nic nevědí. Dáme tam ještě bombastičtější hodnoty pro DCT, protože motorkář s automatem asi nebude kámoš s technikou, tak toho medu kolem huby snese o trochu víc. Navíc firma má know-how přímo z Ameriky, vždyť je vlastněná dvěma společnostmi z Las Vegas !

Ano, "běžně" se motory v motorkách ladí na + 20, 30, 50 % výkonu navrch (jenže ne jen přehráním SW, ale hezky postaru výměnou HW za fůru peněz), a jen málokdy je limitem zvyšování výkonu převodovka nebo spojka.



Neotačej, já komentoval rozdíl možného využití krouťáku na převodovkách. A to jsi nevěděl ....o DCT nevíš nic , tak možná že to je automat......tam končíš.

Co nechápeš na textu ....Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 08:59 | Nahoru | #36
DZARDINO> Ty odkazy jsou jen odkaz na podvodníka, rozhodne nedokazuji, ze to jde otevrit, ja se vsadim, ze ten z odkazu do te jednotky nic nahrát neumi.

A to s tema prevodovkama je nesmysl. Jsou to prevodovky navržené pro tenhle motor, je nesmysl aby manualni prevodovka nesnesla “odskrceni” motoru na jeho původni navrhovaný vykon…

CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:02 | Nahoru | #37
Afriku nemám,zkušenosti s firmou taky ne,přesto si dovolím trochu přemýšlet a napsat to sem. Pokud by byla Afrika škrcená pouhým omezením otevření klapky,předpokládal bych že těch cca 23 kW a 32 Nm bude mít na svědomí více otevřená klapka=více otáček. Ale to nekoresponduje s maximálkou pouze 7km navíc. Spotřeba taky klesne,takže dokáží vylepšit efektivitu spalování?

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:12 | Nahoru | #38
DZARDINO> Ty jsi fakt manipulátor. Assassina peskuješ, že do tématu zatáhnul litrovou AT a nikoliv jen jedenáctku. No a teď se po mě vozíš, že nevím, že motory se škrtí kvůli použitým převodovkám. Ano, to vím. Jenže se tak děje převážně u aut (možná skútrů či čtyřkolek, to ale není předmět mého zájmu), kde se skládají různé motory k různým převodovkám napříč celými koncerny, berou se od různých externích dodavatelů, apod.

Takže ještě jednou - nevěřím tomu, že by Honda vyvynula zcela nový motor pro CRF1000/1100 a už při návrhu postavila manuální převodovku, která nepřenese max. výkon / krouťák zcela nešrkceného motoru. Teď budu na hodně tenkém ledu, ale podpořím to zkušeností z historie. Tipuji, že pro cestovní enduro se součástky dimenzují s větší bezpečností. A takový litrový roztočený motor s těžkým setrvákem, který náhle zabere např. při dopadu po nějakém skoku, je daleko větší problém, než 140 Nm na stolici. Nebo obráceně - zadupnutý stojící motor a dopad pro skoku. Navíc se sama Honda už hodně spálila, když před 30 lety pustila do světa úplně první "Afriku" XLV750 - véčkový vzducháč s kardanem, původně z čopra. Tam právě převodovka s kardanem nedávaly dlouhodobější specifické namáhání při jízdě v terénu, takže dnes jsou z těchto motorek raději jen statické muzejní exponáty.

Naposledy editováno 14.09.2021 09:17:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:13 | Nahoru | #39

assassin píše: DZARDINO> Ty odkazy jsou jen odkaz na podvodníka, rozhodne nedokazuji, ze to jde otevrit, ja se vsadim, ze ten z odkazu do te jednotky nic nahrát neumi.

A to s tema prevodovkama je nesmysl. Jsou to prevodovky navržené pro tenhle motor, je nesmysl aby manualni prevodovka nesnesla “odskrceni” motoru na jeho původni navrhovaný vykon…



Ohledně DCT, byla i v Crosstourerovi, tam je vyšší výkon......ale je možné, že to tak být nemusí a že manual na tom bude stejně. Jinak DCT má jinak převody....

Jinak když víš že to otevřít lze a k diskuzi aby bylo vidět o co ZHRUBA jde dáš odkaz, tak v tom nevidím problém.

Naposledy editováno 14.09.2021 09:17:08

CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:28 | Nahoru | #40
Tak jo, ted uz vime, ze to jde. Tak napis az tam budes mit 30kW navic, jak to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:39 | Nahoru | #41

DZARDINO píše: Ohledně DCT, byla i v Crosstourerovi, tam je vyšší výkon......ale je možné, že to tak být nemusí a že manual na tom bude stejně. Jinak DCT má jinak převody....

Jinak když víš že to otevřít lze a k diskuzi aby bylo vidět o co ZHRUBA jde dáš odkaz, tak v tom nevidím problém.


Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude. I proto mi nějak nesedí tvá konstrukce, že CRF má DCT z VFR, proto může mít větší krouťák, než manuál. Hnidopich by se zeptal, když už podle tebe CRF z VFR převzalo DCT, proč nepřevzalo i manuál? Ušetřili by ještě víc.

Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.

Naposledy editováno 14.09.2021 09:42:24

CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:40 | Nahoru | #42
30kW si nemyslím že půjde a ani to není potřeba.......bude to určitě o dost méně + krouťák prý nějakých 125 - 130 Nm . Ale jak jsem psal, až budu vědět přesně, dám vědět.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:45 | Nahoru | #43

vilemx píše: Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude.

Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.



Za blbce jseš tady ty, když nevíš, že různé převodovky, mají různé možnosti ohledně krouticího momentu. To už neokecáš.....na druhou stranu, jsi se posunul, dneska ses to dozvěděl.

vilemx píše: V čem se liší motor a příslušenství u verze s DCT versus se standardní převodovkou, že DCT jde údajně vyladit až na 98 kW / 137 Nm, ale manuál jen na 83 kW / 118 Nm??? Mám za to, že je na motorkách vše stejné a rozdíl je jen v generátoru náhodných čísel použitých při tvorbě webových stánek....



Naposledy editováno 14.09.2021 09:49:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:51 | Nahoru | #44
DZARDINO> Takze tvrdíš, ze klasická prevodovka Hondy crf zvládne max 118Nm a tech 134NM co by dokazal ten motor po otevreni uz nezvládne?

Nadavas tu lidem a tocis se na nakym blábolu co vypotil chiptuningovej podvodník.

Naposledy editováno 14.09.2021 09:52:34

1 reakcí na tento příspěvek CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:54 | Nahoru | #45
Podle mě to je podvod. To samé nabízejí i na V-Strom 1000 a tam se nic ladit nedá, do té jednotky se nedostaneš. Navíc ten jejich graf je fakt z prdele vytažený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:54 | Nahoru | #46

DZARDINO píše: Za blbce jseš tady ty, když nevíš, že různé převodovky, mají různé možnosti ohledně krouticího momentu. To už neokecáš.....na druhou stranu, jsi se posunul, dneska ses to dozvěděl.


Aha. Argumenty došly, tak ti už zbývá jen trollit....

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:58 | Nahoru | #47
milor> To neni uplne pravda. Neco malo se da ladit i na seriove jednotce (yoshbox, teka) a pak jde ta jednotka klasicky “hacknout” - u stroma to nikdo moc neřeší, ale u ostatnich denso jednotek najdes na netu návody a tutorialy, gsxr, hlavne haybusy…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:59 | Nahoru | #48

assassin píše: DZARDINO> Takze tvrdíš, ze klasická prevodovka Hondy crf zvládne max 118Nm a tech 134NM co by dokazal ten motor po otevreni uz nezvládne?

Nadavas tu lidem a tocis se na nakym blábolu co vypotil chiptuningovej podvodník.



Tvrdím že on nevěděl že to tak může být.....ne že to co je na webovkách je pravda.

1 reakcí na tento příspěvek CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:02 | Nahoru | #49
... me prijde jako troll od zacatku, nechapu ze si s nim pisete vazne ...

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:02 | Nahoru | #50

DZARDINO píše: Pokud cituješ můj přísvěvek: "Mám za to, že je na motorkách vše stejné a rozdíl je jen v generátoru náhodných čísel použitých při tvorbě webových stánek...."


Tak tím "v motorkách je vše stejné", jsem měl na mysli sání, vačky, výfuk, kompresi, vstřikovače, klapky. Tedy věci, které mají přímý vliv na výkon a jeho průběh. A tam , pokud mě paměť neklame, není rozdíl mezi manuálem a DCT. A ještě jednou opakuji - o tom, že by SW čpnutí otevřelo víc jen DCT verzi z důvodu, že by manuál uvedené parametry nepřenesl, mně sice prolítlo hlavou, ale rovnou jsem to u CRF zavrhnul jako blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:03 | Nahoru | #51

vilemx píše: Aha. Argumenty došly, tak ti už zbývá jen trollit....



V klidu, teď už to víš a bude to dobrý.

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:05 | Nahoru | #52

Ozzy_ píše: ... me prijde jako troll od zacatku, nechapu ze si s nim pisete vazne ...



A jako v čem ? Spiše lze napsat, že některým místním zbyla už jen ta diskuze....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:08 | Nahoru | #53

DZARDINO píše: V klidu, teď už to víš a bude to dobrý.


Ale trolíš pěkně, to jako jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:09 | Nahoru | #54
DZARDINO> Ze tak muze byt co? Motocyklova prevodovka pro konkretni model navržena tak, ze nevydrzi zvýšení krouticiho momentu motoru o 10-20procent?
A ty nakou konkretni motorku - prevodovku znas, kdyz tvrdíš, ze to tak muze byt?

Naposledy editováno 14.09.2021 10:10:23

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 10:48 | Nahoru | #55

vilemx píše: Ale trolíš pěkně, to jako jo.



Kdeže, chtěl jsem řešit zkušenost s Afrikou Twin 1100 a jak vylepšit výkon a krouticí moment ....a ty jsi se do toho nanominoval, přestože o tom nic nevíš a začal teoretizovat, ostatně jako vždy ...., ale co už, seš tady tím profláklej. Ale když tě to baví....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 11:09 | Nahoru | #56

assassin píše: DZARDINO> Ze tak muze byt co? Motocyklova prevodovka pro konkretni model navržena tak, ze nevydrzi zvýšení krouticiho momentu motoru o 10-20procent?
A ty nakou konkretni motorku - prevodovku znas, kdyz tvrdíš, ze to tak muze byt?



A proč bych ji měl znát ? Je zcela jasné, že tam rozdily jsou a že převodovka DCT není zcela stejná klasickou řadicí. Není k tomu důvod.... aby to bylo zcela stejné.

(reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 11:18 | Nahoru | #57
DZARDINO> Ty tvrdíš, ze to tak muze byt a koupes v tom nekoho jineho - tak se ptám, znas takovej pripad?

Slo o to, ze ten na koho hazis špínu tvrdí, ze neni duvod aby prevodovka limitovala “otevreni” motorky jako je Afrika. Ja si myslim to same. Tak jen cekam, jestli uvedes nakej argument, nebo z nas delas blbce i bez nej…

Naposledy editováno 14.09.2021 11:21:01

2 reakcí na tento příspěvek CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 11:24 | Nahoru | #58
Piš k věci a nestarej se o druhé, on se o sebe postará sám. To za prvé a za druhé převodvky jsou každá nastavena na různé kroutící momenty.... to tak je vždycky, když nejsou stejné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 11:26 | Nahoru | #59
DZARDINO> Hele evidentne vis o prevodovkach a cipovani mnohem vic nez ja, takze ja uz ti v tomto tematu vic nepomuzu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 11:26 | Nahoru | #60

DZARDINO píše: Piš k věci a nestarej se o druhé, on se o sebe postará sám. Seš jeho mluvčí nebo co? A nepřerkrucuj....
To za prvé a za druhé převodovky jsou každá nastavena na různé kroutící momenty.... to tak je vždycky, když nejsou stejné.



A už pište k věci.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin JAVR 13 18.4.2024 v 11:02 JAVR
Hrazda navigace Honda CRF1100L Africa Twin Jiřřan 7 17.4.2024 v 08:29 Jiřřan
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 57 3.4.2024 v 20:52 Bigbear


TOPlist