Téma: Jak to máte Vy
11.9.2021 v 08:05
Je možné si vytvořit závislot na moto? já bych jezdil furt od rána do večera kdyby byla možnosť a kor když je tak hezké září.. Bojím se celkem zimy že se psychicky zhroutím!!
1 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
Vůbec ne. Já přes zimu vydržím nejezdit na motorce třeba i tři týdny.
2 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
Já vydržím bez chlastu klidně celý rok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
jandaxx> já už jsem borci 8let čistej
1 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
Přesně. Člověk si rozbije držku akorát na lyžích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
MarVerKev píše: jandaxx> já už jsem borci 8let čistej
Hele a čím tě,, impregnovali ,, ponevač ať dělám co dělám každej den smrdím jak prase
2 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
To vypadá na první sezónu zakladatele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
Gahan37> Jo, je z toho slušně výstříkanej. Každý druhý den nový téma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
Gahan37> jak si to poznal? máš recht
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
zatr> jo ty woe já ti to řeknu a ty budeš chtít taky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
MarVerKev píše: Gahan37> jak si to poznal? máš recht
No byl jsem před 11 lety trochu stejnej….akorát jsem asi nezakládal témata jak na běžícím pasu si to už nepamatuju. Co si pamatuju ze ty první 1-3 roky na moto jsou nejhezčí. Pak už to chce trochu si nasměrovat v hlavě co, jak proč a za kolik
Gahan37 píše: No byl jsem před 11 lety trochu stejnej….akorát jsem asi nezakládal témata jak na běžícím pasu si to už nepamatuju. Co si pamatuju ze ty první 1-3 roky na moto jsou nejhezčí. Pak už to chce trochu si nasměrovat v hlavě co, jak proč a za kolik
Čaau, je to paráda, ale najkrajších nie sú prvé 1 až 3 roky, ale prvých 50 rokov , to je paráda. a najkrajšie na tom je , že môžem na fórum o motorkároch vypisovať ftákoviny, hahahaha. Dnes som ani nejazdil a kua ani nepil žiadny alkohol. Už starnem. Kua serem na to a idem sa previezť, aspoň na cestnej.
PS: tak som to prežil. bol som sa previezť a práve som to pekne točil ručičiky ( na budíkoch) sa hýbali , a myslel som na to ako napíšem , že som to prebehol svojich klasických 200 km/hod , teda dvě ste v meste tri sta z místa, zrazu srnka. Ešte, že ta srnka mala viac rozumu ako ja a skočila späť do kriakov, lebo by som tu už nevypisoval ftákoviny.
Naposledy editováno 11.09.2021 20:08:03
2 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
Musí být min 20 st, jasno, sucho a víkend. Musím mít chuť to vytáhnout z garáže a oblíknout si hadry. Když jsem měl chuť, tak chcalo a když nechcalo, tak zas nebyla chuť. Když už se odhodlám, tak bych jezdil celý den.
Jenže nejezdím, protože jsem línej řadit. Pak zjistím, že bych měl natankovat a to se mi taky nechce. Po letech přišla krize a z činnosti která byla drogou je zbytečnost.... Má to taky někdo tak....???
Jenže nejezdím, protože jsem línej řadit. Pak zjistím, že bych měl natankovat a to se mi taky nechce. Po letech přišla krize a z činnosti která byla drogou je zbytečnost.... Má to taky někdo tak....???
JirkaLN> Zacina me to take dohanet. Ale trochu jinak nez tebe. V EU me sere,tak neuveritelna buzerace na kazdem kroku. A ten tridne socialni boj na silnici. Nerikam ze se nejedu projet okolo komina,jen tak,vyvetrat hlavu,ale kdyz sleduju co nekteri jsou schopni vyvadet,jen proto ze jedou na motorce,tak se nekdy i stydim,ze na tom take jedu.
V posledni dobe se nejvic tesim na Balkan,na dovolenou na hory,prazdne silnice a klid na jizdu na motorce. Bohuzel,pritahuji srouby i tam. Letos v Albanii dost policajtu s radarem a to nejen na hlavnich tazich,ale i bokem civilizace. To stejne Bosna,Cerna Hora a uz blbne i Recko. Ale v te Albosce to bylo letos nejvic.
Takze az bude echt buzeracka i v techto zemich,tak to postavim do kopriv,koupim ty dedkovsky prazkace a budu sypat ptackum v parku
Momentalne bojkotuju Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko. Jsou to motorkarsti fasouni.
V posledni dobe se nejvic tesim na Balkan,na dovolenou na hory,prazdne silnice a klid na jizdu na motorce. Bohuzel,pritahuji srouby i tam. Letos v Albanii dost policajtu s radarem a to nejen na hlavnich tazich,ale i bokem civilizace. To stejne Bosna,Cerna Hora a uz blbne i Recko. Ale v te Albosce to bylo letos nejvic.
Takze az bude echt buzeracka i v techto zemich,tak to postavim do kopriv,koupim ty dedkovsky prazkace a budu sypat ptackum v parku
Momentalne bojkotuju Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko. Jsou to motorkarsti fasouni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to máte Vy
JirkaLN> úplně přesně vím o čem mluvíš. Neustálý nárůst kubatury a výkonu mě vehnal do motorky co vážila ke 2 metrakum a litala přes 2 kila (protože typický cechackovske smýšlení pyco vobjem a litr žádná míra...). Výsledkem byl těžko manipulovatelný mastodont s 0 praktickou hodnotou, kde jít se projet byla anabáze na půl hodiny (hadry, vytáhnout to ven, nastartovat, ohřát...), po čase už mě to sralo a výsledkem byly nájezdy tak 1000km/rok, z toho poslední dva roky co jsem to měl, tak 0. Do toho jsem byl ještě svobodný a bezdětný, takže mrda času a totální znuděnost, skoro až zprutenost. Motorku jsem tehdy (2014) prodal s tím, že mě to už přestalo bavit a nikam neposouvá...
Uplynulo 5 let bez moto a já pojal nápad, že nějaká Babetta do práce by se hodila (odmítal jsem kategoricky veliké moto po předešlých zkušenostech). zadání bylo: lehká, bez nutnosti ježdění v hadrach, rukavicích a s top case, aby se s tím dalo i na nákupy. Koupil jsem si betku a paráda, znovu jsem objevil kouzlo motorek, do toho jsem několikrát prochcal na kost, takže další evoluce skutr, tak abych měl zakryté nohy a 125, aby na tom mohla jezdit i manželka. Musím říct, že Yamaha Nmax mě naprosto uchvátil a vrátil zpět za řidítka. Jsem z toho asi tak 100x víc nadšený než z těch silných těžkých motorek co jsem jezdil kdysi. Nezmoknu, uvezu na tom nesmysl, nevyžaduje to žádnou extra přípravu před cestou a na silnicích co jezdím se na tom dá i slušně zablbnout v rychlost do 100km/h, což mi bohatě stačí.
Nyní už pokukuji po klasické 350tce typu R-E Meteor nebo Honda H'ness a to už bude moje finální motorka až do smrti (nebo než piče zakazou benzín). Díky tomu že jsem se oženil, pořídil si rodinu a dům, tak si někam vyjet je pro mě svátek a vyloženě si to užívám a tak mám nájezd okolo 6tisic/rok, za mě ideál.
Co z toho plyne? Pokud máš motorkářskou krizi, je podle mě ideální zatáhnout brzdu, stroj prodat a dát si trochu voraz od toho všeho a po čase se k tomu zkusit vrátit s tím, že si řekni co tě na tom nejvíc štvalo a co bys chtěl už jinak a možná dramaticky zmenis jak styl moto co jsi jezdil, tak jejich kubaturu, tak i účel využití a jakoby znovu objevis kolo (motorku)
Naposledy editováno 11.09.2021 21:03:37
Uplynulo 5 let bez moto a já pojal nápad, že nějaká Babetta do práce by se hodila (odmítal jsem kategoricky veliké moto po předešlých zkušenostech). zadání bylo: lehká, bez nutnosti ježdění v hadrach, rukavicích a s top case, aby se s tím dalo i na nákupy. Koupil jsem si betku a paráda, znovu jsem objevil kouzlo motorek, do toho jsem několikrát prochcal na kost, takže další evoluce skutr, tak abych měl zakryté nohy a 125, aby na tom mohla jezdit i manželka. Musím říct, že Yamaha Nmax mě naprosto uchvátil a vrátil zpět za řidítka. Jsem z toho asi tak 100x víc nadšený než z těch silných těžkých motorek co jsem jezdil kdysi. Nezmoknu, uvezu na tom nesmysl, nevyžaduje to žádnou extra přípravu před cestou a na silnicích co jezdím se na tom dá i slušně zablbnout v rychlost do 100km/h, což mi bohatě stačí.
Nyní už pokukuji po klasické 350tce typu R-E Meteor nebo Honda H'ness a to už bude moje finální motorka až do smrti (nebo než piče zakazou benzín). Díky tomu že jsem se oženil, pořídil si rodinu a dům, tak si někam vyjet je pro mě svátek a vyloženě si to užívám a tak mám nájezd okolo 6tisic/rok, za mě ideál.
Co z toho plyne? Pokud máš motorkářskou krizi, je podle mě ideální zatáhnout brzdu, stroj prodat a dát si trochu voraz od toho všeho a po čase se k tomu zkusit vrátit s tím, že si řekni co tě na tom nejvíc štvalo a co bys chtěl už jinak a možná dramaticky zmenis jak styl moto co jsi jezdil, tak jejich kubaturu, tak i účel využití a jakoby znovu objevis kolo (motorku)
Naposledy editováno 11.09.2021 21:03:37
1 reakcí na tento příspěvek Jak to máte Vy
Deprese mam uz v lete, co budu delat v zime . Vyzkousel jsem lehky endurko a to je v zime a snehu vo hubu, kor kdyz jezdis sam. Tak etos premyslim opet na 4kolkou. Jenze to je zas kotel penez za takovou kktinu Jeste bych se mohl naucit lyzovat, ….kolka bude lepsi
Animals21> štvorkolku ani neuvažuj, je to hnus. Opravoval som to a musel som ich skúšať. Síce majú jedno veľké plus, enduro musíš pátrať pol hodiny kde ho postavíš, aby som z toho mohol zliezť a nespadlo to, štvorkolka stojí a hlavne sa dokážeš otočiť a cúvať s ťažkým endurom si v riti. Bolo to fajn jazdiť na 4-kolke na hríby. Na jazdenie je to ale úplne iné ako motorka a naučiť sa to je dosť ťažké. Na zimné depresie som mal Yamahu XT 600 Z na drapákoch a v drapákoch hroty. V jednom kolese cca 700 hrotov. Nechce sa mi rozpisovať o technológii, ale poddstata bola v tom, že tiee hroty boli v nových drapákoch, a trčali max 3 mm, nie kolíky narvaté do odratých gúm. Jazdil som na tom aj v -20 . Fungovalo to takto, na neposypanej ceste zo súvislou vrstvou ujazdeného snehu si bol kráľ. Autá bez reťazí, mali problém, ja som to mastil cez 100 km/hod. Držalo to na tom ľade lepšie ako na asfalte. Len bol prúser, keď si s tými hrotmi vyliezol na asfalt. A väčší sneh to bola paráda. V hlbokom snehu na lúke poli poľnej ceste, teda pod tým snehom , sa to zadné koleso muselo prehrabať k zamrznutej hline. Až potom si sa pohol. Po zvýšení rýchlosti na cca 40 - 50 km/hod sa motorka zdvihla a o sneh sa opierali drapáky. Preto museli byť nové. Jazdilo sa na tom ako na vodnom skútri motorka sa vznášala na tom snehu.( Bola sranda, keď si pri tom vznášaní natrafil na zamrznutý krtinec, hahahaha) Po znížení rýchlosti to zas kleslo k tomu zamrznutému podkladu. Na tých hrotoch sa dobre jazdilo aj v lete, ale len v teréne samozrejme, držalo to ako pribité. Dajú sa kúpiť origo drapáky s hrotmi, ja som mal z finančných dôvodov samodomo. Origo sú drahé. a potrebuješ k tomu poriadnu motorku. Ja som mal na zimu tú Yamahu , nejak to šlo nebolo to bohvie čo. Tak som sa radšej presťahoval do teplejších končín a tu jazdím celý rok. Bez hrotov. Technológiu montáže tzv hrotov popíšem, ako má niekto záujem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N | RTSbike | 52 | 24.7.2023 v 14:43 smap |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |