1 reakcí na tento příspěvek variabilnost Babetta a Korado
Naposledy editováno 06.09.2021 11:05:50
pak vyhodíš oem karburátor a nahradíš značkou dellorto, který má vlastní sání, původní tlumič sání můžeš vyhodit, také tam dáš pořádné tyristorove zapalovani, seženeš válec nejlépe z babety sting která má asi 6 propouštěcích kanálů které vyleštíš hlavu, dáš také novou bez dekompresoru kterou řádně zabrousíš aby těšsnila na válci...chcípání vyřešíš kolébkovým přepínačem který umístíš na plastový chodník...budeš tím odpojovat červený drát zapalování
koleno výfuku zkrátíš tak aby bylo v tlumiči maximálně 6-7 cm
hnací řetězové kolečko 12 z nahradíš 13 z
je zatuněno, místo 38 to pojede 43 a to kopec nekopec bo tomu naroste krouťák
díly budou míz hodnotu další babety 207
Naposledy editováno 07.09.2021 21:30:40