globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: variabilnost Babetta a Korado
 
6.9.2021 v 10:48
Dobrý den zajímalo by mě, jak moc jsou variabilní díly motoru mezi jednotlivými mopedy? Například jestli bych mohl použít tuningový kit určený pro Korado na Babettu? Nebo v čem se jednotlivé komponenty liší? děkuji Kryštof

1 reakcí na tento příspěvek variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 10:56 | Nahoru | #1
Nemá náhodou každý stroj úplně jiný motor?

(reakce na) variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 11:05 | Nahoru | #2
karavanista> právě proto se ptam abych zjistil jestli se liší? a popřípadě v čem abych kdyžtak mohl to zkusit potunit. záleží v čem a jak se budou lišit . A podle množství rozdílu se buď do toho pustím nebo se na to vykašlu.

Naposledy editováno 06.09.2021 11:05:50

variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 11:16 | Nahoru | #3
No asi bych zkusil Google... I podle obrazku je jasné, že to jsou NAPROSTO odlišné motory odlišných výrobců...

Naposledy editováno 06.09.2021 11:16:55

variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 11:46 | Nahoru | #4
Jestli chceš tunit tak kup korado, nebo něco jiného s motorem Puch. Tuningových dílů na to mají němci mraky.

variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 12:30 | Nahoru | #5
Přílišné tunění těchle sráčů pak ale začíná lézt dost do peněz. Ono když je něco dimenzované na 2 koně a 40 km/h, tak 100% nárust točivého momentu vystaví stopku převodovce, spojkám atd.

variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 14:37 | Nahoru | #6
děkuju kluci za odpovědi

variabilnost Babetta a Korado

6.9.2021 v 20:03 | Nahoru | #7
Na tuning je lepší korádo s motorem PUCH, dělají se na něj nikasilové válce o obsahu 65 a 70cm a spousta dalších věcí.

variabilnost Babetta a Korado

7.9.2021 v 21:28 | Nahoru | #8
na tu žlutou B 207 si koupíš klikovku s ojnicí která má místo kluzného pouzdra jehličky jako B 210
pak vyhodíš oem karburátor a nahradíš značkou dellorto, který má vlastní sání, původní tlumič sání můžeš vyhodit, také tam dáš pořádné tyristorove zapalovani, seženeš válec nejlépe z babety sting která má asi 6 propouštěcích kanálů které vyleštíš hlavu, dáš také novou bez dekompresoru kterou řádně zabrousíš aby těšsnila na válci...chcípání vyřešíš kolébkovým přepínačem který umístíš na plastový chodník...budeš tím odpojovat červený drát zapalování
koleno výfuku zkrátíš tak aby bylo v tlumiči maximálně 6-7 cm
hnací řetězové kolečko 12 z nahradíš 13 z
je zatuněno, místo 38 to pojede 43 a to kopec nekopec bo tomu naroste krouťák
díly budou míz hodnotu další babety 207

Naposledy editováno 07.09.2021 21:30:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist