bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, KTM Advent...
Ahoj, chtěl bych si na další sezónu pořídit lehkou cestovní motorku s výkonem kolem 100 k, hmotností kolem 200 Kg a cenou do cca 250 tis Kč s kuframa (dívám se po ojetých cca do 20 tis km, preferuji jasnou servisní historii - ideálně první majitel)
Teď jezdím na naháči Aprilia Dorsoduro 750, která je úplně super na ježdění kolem komína, ale ne pro delší cesty
Výška 183 cm, váha kolem 80 kg

Základní požadavky
- Polokapotáž rozumná ochrana při jízdě na dálnici + proti počasí
- Možnost připevnění kufrů ideálně pomocí rychlonácvaků (bez pomocného rámu - ten se mi moc nelíbí)
- Měla by bavit v zatáčkách, mít trochu sportovního ducha, nejen hltač kilometrů bez emocí
- Musí zvládnout horší (český) asfalt
- Terén + šotoliny: Nevyžaduju, nemám partu se kterou bych offroad jezdil. Do terénu preferuju lehčí stroje. Pokud by stroj s opatrností zvládl rumunskou vesnickou asfaltku, tak budu rád (asi zvládne i R1 :-b). Nebráním se ani cestovnímu enduru, ani ho nijak nepreferuju - bude s ním trochu menší zábava v zatáčkách.
- Rozumný komfort pro spolujezdce (manželka se mnou na Dorsoduru nechce jezdit a chápu proč)
- Cestovatelský komfort uvítám, vše není nutnou podmínkou (stavitelné plexi, blastry na ruce, vyhřívané rukojeti, USB zásuvka, možnost změny výšky sedla, rychlonácvaky na kufry, quickshifter...)
Využití:
- Cesty kolem komína, denní vyjížďky 80%
- Víkendové vyjížďky 2-3 dny 10%
- Cesty ve dvou 5%
- Vícedenní dálkové cesty do zahraničí 5% (bez spolujezdce)

Největší dilema mám mezi Tracer 900GT a Multistrada 900 (hodně se mi líbí design, ale trochu odrazuje hmotnost)

Díky za vaše REÁLNÉ zkušenosti s tímto typem motorek. Klidně mi napište, co jste si koupili a proč. Co jste testovali, co se vám líbilo a co ne.

Naposledy editováno 01.09.2021 13:25:33

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

1.9.2021 v 13:48 | Nahoru | #1
No tá hmotnosť je limitujúca, keď chceš skoro litra na cestovanie a váhu 200kg. Ešte zo 600-700vkami ako tak do tej váhy. Asi z týchto dospelých turistík je Tracer 900GT váhovo fajn, ale ochrana proti všetkému čo letí oproti slabá. Možno pozri aj Triumph Tiger Sport 1050 vo výbave, čo žiadaš.

Givi nosiče PL... a PLR... sú rýchloupínacie, čiže ak budú pasovať na moto, máš to bez lešenia, ak kufre nepotrebuješ /alebo jedine originál kufre/.

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

1.9.2021 v 13:59 | Nahoru | #2
BMW F800GS, Triumph Tiger 800 (XR nebo XC), KTM 1090 Adventure

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

1.9.2021 v 15:04 | Nahoru | #3
Ahoj, Yamahu Tracer 900 GT 2019 jsem měl (asi 220 kg), dobrá moto, neměl jsem s Tracerem žádné problémy, ale současná KTM 1290 SAS je lepší (necelých 250 kg). Podvozek a brzdy Traceru jsou dobré, ale podvozek a brzdy KTM jsou lepší, na KTMce si výrazně více dovolím, vyšší rychlosti v zatáčce a lepší stabilita, lepší pocit bezpečí při vyšších rychlostech.
KTM 790 Adventure, jsem jel ale jen krátce a je to dle mého více do terénu a to i verze S, má to kola 18 a 21 a užší pneu, srovnání Tracer 900 GT je vhodný 99% na silnici, ale KTM 790 Adventure S je i verzi S vhodnější do lehčího terénu ve srovnání s Tracerem 900 GT.
Mrkni na KTM 1190 SA raději než 790A, 1190 a také i 1290 jsou spíše vhodné na silnici při hmotnosti cca 250 kg anebo by to do terénu chtělo lepšího bikera než jsem já.

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

1.9.2021 v 16:14 | Nahoru | #4
Ahoj já mohu doporučit tracer 900 gt 2019 vlastním ho od roku 2020 mám 23000 km docela přesně splňuje vaše požadavky.Tracer má skvělé brzdy a podvozek i na české silnice do terénu vůbec není ale nějakou polňačku zvládne taky. Největší výhody jsou skvělí motor který má lineární výkon a je radost ho točit ale i v nízkých otáčkách jede moc hezky a to hlavně na mapu A (sportovní)která je dost ostrá a krásně ji stíhá podvozek. Cestování je taky pohoda, tempomat mapa B a kufry a luxusní světla které svítí až moc pro protijedoucia spoustu dalších užitečných doplňků kterých cestu zpříjemní.Také spotřeba je hodně v pohodě na tak velkou mororku. Nevýhody také má pozici stupacek které pro jezdce nebo spolujezdce s většíma nohama je sakra málo místa, a o moc lepší to nebude ani pro jezdce s menší nohou. Další nevýhoda je ovládací kolečko pro palubní počítač to je peklo (moc citlivé). Pro někoho je nevýhoda až příliš citliví plyn a hodně cukrové chování ale to je jen na citlivé ruce (pro mě je to strašná sranda). Já mohu tracer jedině doporučit i přes nějaké nevýhody je to skvělá univerzální motorka

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

2.9.2021 v 08:42 | Nahoru | #5
Asi nejblíže bude BMW F900GT, ale ten nájezd na turistickou motorku je dost nízký, pro někoho 2 sezóny. Zda to bude stačit na takový pokles hodnoty...

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

2.9.2021 v 09:42 | Nahoru | #6
Řeším teď stejný problém ,chtěl bych něco do 215 kg a aspoň 55kw+ , ideál by byl cesták s kolama 19" 17" ,ale to snad kromě nového cbčka nic nemá...Původně jsme přemýšlel nad tracer 7 ,ale asi hold sáhnu hloubej do kapsy, nějak přežiju 21" a 18" kola a koupím 790 ADV ,jinak mně přijde ,že tam nějak extra velký výběr není, když chci v podstatě rok max. starou mašinu do 250t.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

2.9.2021 v 14:12 | Nahoru | #7
Díky za příspěvky, dost cenných informací
Doufám, že se ozve i nějaký majitel Multistrady 950 a majitelé KTM Adventure 790 - na KTM se spousta lidí svezlo, ale nikdo si ji nekoupil.
Chtěl bych se vejít do 250 tis Kč, u hmotnosti dokážu přimhouřit oko.

Větší KTM 1090, 1190, 1290 - jak jsou na tom tyhle stroje se spolehlivostí (poruchy, žraní oleje) a servisem - hodně jsem slyšel, že to chce poctivý značkový servis a průběžnou kontrolu oleje, jinak prý dokážou dost zlobit. Jak jsou na tom tyhle KTM se spotřebou

BMW GS 800 je fajn motorka, ale když jsem se na ní svezl, tak je to už moc enduro a na silnící tomu chybí výkon. Navíc si drží cenu a pak mají hooodně najeto

Triuph Tiger 800 - hezká pohodlná motorka, ale chyběl mi trochu výkon

Sem tam se dá sehnat za 250 tis i Honda Afrika 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

2.9.2021 v 14:38 | Nahoru | #8
K2> Ahoj, jsi z Říčan a já z Uhříněvsi, tak se klidně zastav.

Ohledně spolehlivosti / poruchovosti KTM 1290 - klidně se mrkni na můj deník motorky, mám aktuálně najeto 23K km a nevezme si ani kapku oleje a měl jsem vadný palivoměr, toť vše.

Olej kontroluji každých 1K km, vždy když čistím a mažu řetěz, ale to jsem dělal na každé motorce, mám takové návyky. Za ujetých 3x 7K jsem nedolil ani kapku a motor mi nesežral ani kapku, teď budu měnit olej opět sám jako v 8K, asi příští týden po najatých dalších cca 7,5K a v 15K jsem byl v SHIVě v Uhříněvsi
Servis a závady:
1) v 1K po zajetí servis v KTM
2) okolo 2,5K začal blbnout palivoměr, tak mi ho v záruce měnili
3) okolo 8K - měnil jsem olej a filtr a čistil sítka
4) v 15K servis KTM
5) a teď ve 23K - si udělám opět olej sám

Spotřeba, tak to je horší, já jezdím za 5,8-6,5, ale jezdím , pokud jedu s někým a jedu jeho tempem, tak jsem tankoval i pod 5,5, ale to není můj standard.

Kamarád má 1190 a najeto asi 65K km a na motoru neměl žádný problém a olej mu to taky nežere. On kritizoval pouze plast nádrže, že za ty roky má to asi 7r, je nádrž taková matně šedá a nová byla z černého plastu. Teď mluvil o problému s elektrikou - světly, ale nechával si dodělat přídavná světla, tak si nebyl jistý zda to není tím.

Nejsem ani majitel firmy KTM a ani nemám jejich akcie, mám pouze jednu KTM 1290 SAS takže pokud by se to sralo, tak to klidně napíšu a poběžím si koupit nějakého japonce.

Jezdím do servisu KTM Shiva Uhříněves a jsou fajn.

Můj osobní názor, KTM 1290 a i 1190 (celodenní jízda na kamarádově) mi více vyhovuje než Yamaha Tracer 900 GT píšu o tom v deníku.

(reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

2.9.2021 v 15:41 | Nahoru | #9
[quote=VlČek67]K2> Ahoj, jsi z Říčan a já z Uhříněvsi, tak se klidně zastav.

Díky za nabídku. mrknu na tvůj profil + až budu mít chvilku tak se ozvu a zastavím se.

KTM se mi taky líbí, díval jsem se v minulosti na SMT 990 a tam se údržba a olej řešily více
Chápu, že KTM 1290 SAS strčí Tracera 900 do kapsy ve všem, jedná se však o jinou cenovou, technickou a hmotnostní kategorii - mrknu se na inzeráty těch větších KTM cestovních endur. Původně velká cestovní endura vyloučil kvůli ceně (a hmotnosti)

Je KTM 1290 zábavná pro krátkou odpolední vyjížďku, případně na cestu do práce?
Největší motorku, kterou jsem jel na větší vzdálenost byla Afrika 1100 - asi bych si zvykl, ale spíše mám rád lehčí motorky. Na dvoudenní cestu byla fajn

1 reakcí na tento příspěvek Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

3.9.2021 v 13:36 | Nahoru | #10
K2> Ahoj, ani nevíš jak Ti rozumím, stále mám slabost pro Yamahu a Tracer 900 GT jsem považoval za ideální cestovní motorku, taky jsem se snažil vybírat motorku podle hmotnosti a každých +10kg jsem považoval za velký problém, ale svezl jsem se na 1190 a zjistil, že realita je jiná. A koupil 1290.

Je 1290 vhodnější na sranda projížďku kolem, já za sebe říkám ANO. Mám rád silnici Dolní Břežany - Točná - Zbraslav anebo Tisem u Neveklova a tam já na této velké a těžké koze jedu výrazně rychleji než na Traceru, prostě mě KTM 1290 sedí, ale není to jen o rychlosti, prostě si to více užívám.

Je úplně jedno zda to bude Yamaha nebo KTM nebo Ducati anebo něco jiného, pokud Ty budeš spokojený.

Já teď musím rychle utratit peníze za něco rozumného, protože mě napadají blbosti upgradovat mojí KTMku na model 2021, protože tu mou chce koupit kamarád, který má 1190.

Držím palce abys dobře koupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

3.9.2021 v 16:22 | Nahoru | #11
[quote=VlČek67]K2> Ahoj, ani nevíš jak Ti rozumím, .........protože tu mou chce koupit kamarád, který má 1190.

Za kolik bude kamarád prodávat 1190?
Asi by mi stačila i KTM 1090 - akorát nevím, jestli KTM umí rychlonacvakávací kufry bez toho lešení vzadu

Naposledy editováno 03.09.2021 17:05:17

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

3.9.2021 v 18:28 | Nahoru | #12
Umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

5.9.2021 v 12:19 | Nahoru | #13
K2> Ahoj, absolutně netuším za kolik půjde 1190 do světa, ale to je akce až po sezóně, protože já ještě nejsem na 100% rozhodnutý vyměnit můj model 2019 za nový model 2021, mě nic na mé nechybí, jen hloupě jako malé děcko chci model jako 2021. Jsem jako svůj syn, mám PS4 a chce PS5, ale tomu jsem to velmi lehce vysvětlil, že si musí počkat až na PS6
Vlastně já jsem lepší než syn, mám model 2019, nekoupil a ani jsem nechtěl model 2020, který je až na barvu úplně stejný jako 2019, ale teď uvažuji o modelu 2021

Mám slíbené vyzkoušení modelu 2021, ale čekám na volný víkend, potom se rozhodnu.

Jinak jak psal FOXDIVE, že umí rychlonacvakávací kufry, tak bych mu věřil, protože on měl 1190.
Já mám na 1290 hliníkové kufry na rámech, ale nosiče originálních plastových kufrů KTM, tam jsou už z výroby, byl to takový "plovoucí" mechanismus a na motorce to ani nebylo vidět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

15.10.2021 v 16:36 | Nahoru | #14
VlČek67> Neproběhl už test a neplánuješ upgrade? Neprodává náhodou tvůj kamarád tu 1190?

(reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

16.10.2021 v 14:47 | Nahoru | #15
K2> Ahoj, zastihl jsi mě tak říkajíc "s kalhotama dole" (nepřipraveného ) , test KTM 1290 SAS model 2021 proběhl a je to opravdu moc pěkné a rád bych se posunul, ale ? Chtěl bych ten nový displej, i když upřímně musím přiznat, že na novém RT-éčku 2021 od BMW je ten displej ještě vymazlenější, jako zásadní rozdíl vidím já osobně v podvozku a kvůli tomu bych novou KTMku chtěl, ale ...... rok 2021 stojí za velký kulový, letos jsem byl několikrát v Rakousku na prodloužený víkend na motorce a při poslední cestě jsem to málem rozstřelil, jel jsem jako prase, takže jsem uvažoval i o něčem menším jako druhou motorku a to Triumph Trident 660, ale podvozek stojí za prd, je měkký na mých 100 kg, jinak pěkná motorka. Takže já rozhodně do jara prodávat nebudu a kamarád taky 1190 zatím prodávat nebude, a tak si musím rozmyslet co dál? Prakticky mám jen 3 konečné varianty: 1) nechám si KTM 1290 SAS a budu jezdit na mode RAIN (za deště samozřejmě ), 2) koupím KTM 890 Adventure (ale tady nevím jestli eSko anebo eRko), eSko je to co potřebuji a eRko bych raději chtěl (na eRku mi vadí jen výška sedla) a 3) je BMW 1250 GS snížený, proč GSo ? Je to jednoduché, po návratu z krizového Rakouska jsem si to na týden půjčil od kamaráda a něco na tom i najel a je to nuda (! a to se na mě klidně zlobte), prostě nuda a pohoda, manželka si libuje, že neletíme do zatáčky vysokou rychlostí jako na KTMce, že se to nezvedá na zadní atd. GSo určitě není pomalá anebo slabá motorka, ale není to trhač asfaltu jako KTMka a nakonec ten jejich quickshifter ani není tak špatný, i když ve srovnání s KTM stojí za kulový.
KTMka je prostě divná motorka, je mi 54 a jsem docela v pohodě, ale sednu na to a "chytnou ve mě i saze", prostě mě něco nutí tomu nakládat, asi kombinace výkonu motoru, podvozku který podrží a brzd, které dobře brzdí, fakt nevím ... ? Svezl jsem na kamarádově Kawasaki Versys 1000 a nic, jel jsem jako důchodce, huba od ucha k uchu do rohlíku jen při nastartovaní "krásný šepot 4-válce" ve srovnání s tím "žentourem" od KTM, ale podvozek je horší, brzdy hůře brzdí (moje subjektivní pocity), ale hlavně měl jsem pocit, že je ta motorka o 50 kg těžší než moje, jen manipulace na místě byla lepší, protože řidítka jsou asi níže než na KTMce a pro mých 178 cm je každý cm dobrý. Vyzkoušel jsem i Hondu AT 1100 DCT a není to pro mě, ale krásných a dobrých je tolik, že se to nedá vše vyzkoušet, takže v zimě budu s připravenými penězi čekat na dobrou nabídku, preferuji novou, ale pokud mě někde zaujme i něco lehce ojetého (třeba se najde někdo, kdo bude nutně potřebovat finance ), tak uvidím a až na jaře budu řešit případný prodej té své.
Prostě přes zimu musím vyresetovat hlavu do nějakého "pohoda nastavení", napsat poslední vůli a na jaře opět vyrazit do provozu. Jedno je jisté, že druhá motorka nebude jelikož teď řeším fotovoltaiku a ta za 200K nebude, takže i příští rok budu jezdit jen na jedné motorce. Především jsem si dal závazek, že s pokusím dožít 60-tky

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

8.12.2021 v 00:06 | Nahoru | #16
VlČek67> Tak jsem koncem léta a podzimu projel nějaké motorky:

KTM 1190 Adventure - borec, co ji prodával ji nebyl schopný díky vybité baterce půlhoďky nastartovat. Nakonec se ji podařilo oživit a já jsem se svezl, ale jen ve městě. Rychlý pocit: Velká pocitově těžká cestovní motorka, nohy dost od sebe Dole celkem hodná, vršek jsem ve městě moc neotestoval. Elektronika na všechno, takový pojízdý počítač (začínám mít averzi)

KTM 990 SMT - když jsem ji viděl naživo, tak na ni byl vidět rok výroby 2010. Je na ni celkem dost levných detailů, kde KTM šetřila a použila komponenty z krosek, nelakové plast a podobně (Aprilia Dorsoduro je modelka, která je dělaná hodně na oko - fakt ji mám rád i když jen stojí v garáži a jezdí taky super)
Jízda? Úplně super, takové silnější Dorsoduro. Motor je dost 0 nebo 1. Jede to jak čert a při ubrání plynu dost brzdí motorem. Velmi zábavná na vyblnutí a únavná na delší jízdy - člověk musí dávat pořád bacha (Dorso má turistickou a Rain mapu, takže člověk může zvolnit, když už toho á dost)
Je to fakt dobrá motorka, ale odradilo mě to, že bych si po italské modelce pořídil obyč starší motorku

A pak jsem ještě 2 motorky vyzkoušel nasucho, jen jsem je měl možnost prohlídnout a zkusit si sednout:

KTM 1090 - Přišla mi celkem široká v oblasti nádrže. Z testů vím, že je to super motorka a je i hezky postavená. Snad budu mít příležitost se svézt (mimo město)

Multistrada 950 - I když váží cca stejně jako KTM 1090, tak mi pocitově přišla lehčí (možná méně benzínu v nádrži). Kdysi jsem na ní jel, jede rychle a je celkem hodná a plynulá. Vzhledově je ta motorka víc udělaná na na oko a na design než KTM 1090
Vzhledem k tomu, že jsem jako teenager strávil hodně času nad plakátem Ducati 916, tak mě to táhne více k té Multistradě.

Snad se mi podaří do jara něco vybrat a koupit (nejraději bych si koupil Multistradu 950 a k tomu nějakou KTM 690 Rallye )

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

8.12.2021 v 08:37 | Nahoru | #17
Aprilia Shiver, Suzuki V STROM 1000/1050, Kawasaki Versys 1000 - kawa síce viac nad hmotnostný limit, ale má logiku v kombinácii s dorsom ktoré už máte

1 reakcí na tento příspěvek Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

8.12.2021 v 12:21 | Nahoru | #18
marna: Další motorku nemám kde parkovat. Pokud si pořídím nový stroj, tak Dorsoduro budu prodávat

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

8.12.2021 v 13:19 | Nahoru | #19
co hyperstrada 800, přijde mi, že je to dost opomíjená motorka a splňovala by tvoje zadání vcelku v pohodě

(reakce na) Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

8.12.2021 v 13:47 | Nahoru | #20
K2> Tak toto je vždy riešiteľné, rozhodujúca je sila motivácie. Ak máte jeden stroj v garáži, tak sa do nej zmestí aj druhý. Lebo auto môže stáť aj vonku

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

9.12.2021 v 17:01 | Nahoru | #21
Pokud silniční verze, tak gsx s 100 f. Polokapota to je, někde jsem zahlédl pohotovostní hmotnost 214kg(zde údaj chybí, tak pokud může někdo potvrdit nebo vyvrátit ) ta váha by byla příjemná. Výkonu má dost, a okolo komína bude dobrá taky

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

10.12.2021 v 16:09 | Nahoru | #22
Hyperstrada 800 mě nenapadla. Je velmi podobná Dorsoduru 750
Další možnost je dokoupit nějakou hezkou sadu kufrů k Dorsu a nasadit ji jen na dovolenou
Přiznám se, že mě láká i pohodlí modernějších motorek (stavitelný plexištít, možnost změnit výšku sedla, vyhřívané rukojeti....)

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

11.12.2021 v 14:07 | Nahoru | #23
MrZman: Tu Suzuki gsx s 100 f.jsem zkousel (chce ji kamarad a je z ni uneseny) mi nesedla. Ma hodne sportovni posez, nohy dost vzadu.
Ja mam radsi klasicky posez z nahace nebo z cestovniho endura

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

11.12.2021 v 17:47 | Nahoru | #24
Ač si myslím, že v tomhle případě bude ta hyprestrada the best, co ještě tiger 1050 sport? I když tam už se pere to "lehká" a když srovnám sedlo spolujezdce na traceru a tigru, manželka ti poděkuje, ale je fakt, že ty motorky ve dvou neznám

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

21.12.2021 v 08:22 | Nahoru | #25
Tiger 1050 sport je zajímavá kombinace Traceru a Multistrady. Více mě to táhne k Multistradě díky přednímu 19" kolu a designu.
Překvapuje mě, že tady na foru se žadný majitel Multistrady neozval. Většinou se tady řeší, jestli si mají koupit jetou MS1200 nebo novou MS950...

Výběr lehké cestovní motorky (Tracer 900GT, Multistrada950, ...

21.12.2021 v 09:05 | Nahoru | #26
Riešiť, či bude mať motorka na asfalt 200kg, alebo 250 je pre teba zbytočne limitujúve.

To isté platí, že či bude mať vpredu 17, alebo 19, alebo neviem koľko palcov. Na čo na asfalt potrebuješ vpredu 19-tku? Myslíš, že keď občas zíjdeš na šotolinku, tak tá 19 ti výrazne pomôže? Tú šotolinku dáš v pohode aj na 16-tke. Zas si dávaš zbytočný limit.

Vrchol somariny je, že cesty vo dvojici budú len 5%. To by zadné sedlo malo byť len 5%-tné? Hoc manželku naložíš len 2x ročne, bude chcieť a potrebovať takmer 100% pohodlie.

Ser na výbery. Kúp si motorku, ktorá sa ti páči a má potenciál jazdy pre dvoch. A fakt nerieš, že ak budeš mať vpredu 19-tku, tak máš enduro motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 dodocb 10 14.4.2024 v 17:29 JAVR
Tracer 9 GT zadní centrála Yamaha Tracer 9 / 900 mára929r 15 14.4.2024 v 09:58 mára929r
Tracer 9 poziční světla Yamaha Tracer 9 / 900 Michal.R6 6 19.3.2024 v 16:55 Jirka.46
Laděný výfuk Tracer 900 [1, 2] Yamaha Tracer 900 JimMrJim 40 6.3.2024 v 13:26 PeťanBé
Tracer 900 - QuickShifter Yamaha Tracer 9 / 900 Slaboch 11 5.2.2024 v 09:24 Krautkopf


TOPlist