globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
Zdravím vespolek.
mám prosbu na znalce Moto Guzzi. Chtěli bychom doma rozmožit kozí stádo a zvažujeme pro ženskou nový - teda, přesněji "jiný" - stroj. Líbí se jí motorky klasického vzhledu, pokud možno bílé barvy. Našla si Guzzi V7 Classic, jsou zde v inzerátech:
první kus, rok 2008 a zde druhý kus, rok 2010 . Cena se moc neliší, hezký jsou obě, nájezd neřešíme a stáří v pohodě. Rozhodly by patrně kosmetický detaily. ALE:
Při hrabání v katalogu jsem ale našel tohle, což mě zaujalo :
(link na tabulku v motokatalogu )

To byla stříkačka a pak začali dělat karbec? Normálně to bývá opačně, ne? Je v tom nějaký problém, nebo je to uplně v klidu a obojí jsou dobrý motorky?
Prosím o názor, nejlépe dlohodobé majitele.


Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 19:41 | Nahoru | #1
Vzhledem k tomu, ze do katalogu muze upravit detaily kdokoliv s uctem, tak jsou tam casto dost velke kraviny a spise bych se podival po informacich na zahranicnich serverech.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 19:46 | Nahoru | #2
Je to hovadina...všechny jsou vstrikny už od malé brevy...

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:00 | Nahoru | #3
Mě to taky připadá podivný... Tak určitě by se to dalo ověřit jinde a spolehlivě, ale přece jen - nejdřív zkouším místní komunitu. On se tu skutečnej znalec přece jen občas najde.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2021 v 20:18 | Nahoru | #4
Než začnu psát OT, tak jen stručně. Cca od r. 2004 jsou 750 stříkačky.
A teď to podstatné - nájezd těch kusů. Asi to kupovali jako investici... Není problém, ani kdyby to bylo dost přes 50 000, jen že bych si připadal, jako hňup...

Mám pro tebe tip na faj mootorku pro babu: http://www.piaggio-...to-guzzi-nevada-750/

Něco vím o její historii od prodejce. Kdyžtak písni PM

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:33 | Nahoru | #5
rousini> moc děkuju za odpověď.
I já jsem si mezitím vyhledal další zdroje, a i tam uvádějí, že jsou to stříkačky. No to ten místní katalog moc cenu nemá, když tam může psát bludy kdekdo
Jak jsem psal v úvodu: nájezd neřešíme, beztak bůhví, kde je pravda. Důležité je, v jakém jsou motorky stavu.
A k Nevadě: samozřejmě známe, je to krásný čopřík, ale moje ženská právě dosud jezdí na viragu 535 a chce změnu. Takže by ráda něco "naked" ale klasickýho střihu.
Každopádně, děkuju za nabídku.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:35 | Nahoru | #6
Ano , to bude jen blbě napsáno rok 2008 a víše už musí mít vstřiky.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:43 | Nahoru | #7
Yura: V poho, já na Nevadě začínal a o tuhle se zajímal, jenže v té době se na ni dělal větší servis po odstávce... Jinak plégo s držákem jde sundat a je to naháč, ale mlčím už mlčím. Navíc není bílá. Tak šťastnou ruku při výběru.

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:52 | Nahoru | #8
rousini> znáš to, pro babu je nejpodstatnější barva ( a pro tu mojí ještě klasický kulatý světlo) to ostatní je vedlejší.
Ed: taky bych asi vybral trošku jiný kusy, ale když se jí to líbí, budiž.

Naposledy editováno 31.08.2021 20:53:41

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

31.8.2021 v 20:55 | Nahoru | #9
Rozhodne V7 jsou stříkačky. Ale jeste vych se podival po V9

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 31.8.2021 v 22:33 | Nahoru | #10
Ano všechny v7 mají vstřikování a liší se hlavně tím, jestli je to jedno, nebo dvouklapka, tedy jestli mají jednu, nebo dvě škrtící klapky. Začínalo to dvouklapkou a plastovou nádrží, pak se přešlo na plechové nádrže, kvůli různým potížím s těmi plastovými. Další evoluce byla jednoklapka s integrovanou řídící jednotkou, altík v oleji atd.
ty dvouklapky prý fungují daleko lépe než první jednoklapky, hlavně co se týče jízdního projevu.
Jinak je to asi jedno.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2021 v 05:26 | Nahoru | #11
5 a 6 kvaltu. Kdyz jsem kupoval, vubec jsem se po prvni generaci nedival. Min byl v7 II, prave kvuli ulozeni motoru, 6 kvaltum a dalsim vylepsenim. Nedavno jsem, sice s 25 000km, ale nekterymi doplnky , koupil stone za 130,-, tak mi prijdou nektery prvni generace docela drahy. II generace ma abs, trakci a uz nema mechanicky sytič na riditku.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 06:55 | Nahoru | #12
Chlapi díky všem za reakce a informace.
V9 jsou nádherný stroje, ale bohužel zatím všechny , co inzerce nyní nabízí, jsou mimo rozpočet .Což se týká i větší části V7 II
Přecejen, TT stálo rachejtli jako prase, takže moc k rozběhu to není, ale tak raději přibrzdime a počkáme. Ono to abs, trakce, automatickej sytič, a podobný blbustky se mě osobně u TT docela líbí a na motorce pro babu to určitě není od věci.
Zajímá mě jestli něco víte bližšího o potížích s plastovejma nadržema - jak píše mvmoto. Jinak mě nic už asi nenapadá.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2021 v 07:17 | Nahoru | #13
Psali, ze na chromovym provedeni lak teplotni roztaznosti praskal, jinak o problemech nevim.
Stelvio, griso atd. maji plastovy nadrze a z hlediska funkcnosti bez problemu.
U V III v cernym lakovani jim zase slejza barva, kazdej rok ma svy specifika, ale od V7 II se jedna i vybavou o "moderni" stroj.
Jinak u V9 zadnou zasadni zmenu, ani vykonovou, nevidim, aby se za ni vysolilo o 1/3 vic nez za V7. Pokud to ma byt jako druha motorka, tak V7 naprosto v poradku. Samotnyho me prekvapilo, jak to jede. A to mam metrak.

Naposledy editováno 12.09.2021 08:21:25

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2021 v 09:57 | Nahoru | #14
U těch plastových nádrží šlo hlavně o ten chrom, mají menší objem, můžou se protočit ty mosazné závitové vložky a nemají rády ethanol. Ale v zásadě s nimi problém není.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 10:14 | Nahoru | #15
Etanol jsou ty biosračky v benzínu, ne?
Tak já do V85 leju převážně vervu, tam by toho mělo být jen málo. (Vervu mi přímo doporučili v krámě, kvůli vstřikům). Tak bysme lili vervu i do druhý guziny, to by nevadilo.

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 10:56 | Nahoru | #16
Yura> Já přidávám VIF super benzín, protože Verva stovka je pekelně drahá, a dávám ji jen na zimní odstávku a je fakt, že třeba i na rok starou Vervu všechno vrčí naprosto bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 10:58 | Nahoru | #17
Se z těch italskej pekáčů dělají stroje obsahující vesmírnou technologii. Co do toho liješ v rámci tankování tuna, bych vůbec neřešil.

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 18:38 | Nahoru | #18
oldyno> tak jasně že jo, já to beru z pohledu "proč žrát turisťák, když na stole je taky šunka". Mám s tím mým najeto 4000 km, z toho asi 1500 na běžnej natural, a v pohodě, jede na něj jako bejk. Na tankování je rozdíl v ceně asi +- 60 kč, to už mě nezavraždí , a baba toho zase tolik nenajezdí, tak je mi to jedno. Navíc Benzinu mám 5 km od baráku, takže bez starosti.

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2021 v 20:56 | Nahoru | #19
Prvý model s jednou klapkou bola generácia s označením "V7 - Stone,Special,Racer".
V7 ll(2015-16) doznal ďalšie zmeny(opticky len farebné),hlavne 6 st. prevodovku,ktorá vraj motorke omnoho lepšie sedí.
V7ll poznám,jazda na nej nie je úplne "easy",keďže ako veterán nielen vyzerá,ale trocha podobne aj jazdí.
Pred kúpou treba vyskúšať,nie je to pre každého.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

1.9.2021 v 21:17 | Nahoru | #20
Yura> Kdyby paní chtěla vyzkoušet V7 Classic naživo, můžu nabídnout svou. Kdyžtak napiš SZ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 07:02 | Nahoru | #21
Metal_Heart> moc děkujeme za nabídku já jsem to ženě dal přečíst, ale nejspíš odmítne, protože doslova: " no, jestli ten pán myslí i projetí, tak při představě, že někomu rozbiju motorku při zkušební jízdě, na mě jdou úplně mdloby".... což chápu, já bych se taky bál.... To není sranda, u auta bych to neřešil ale motorka je něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 08:10 | Nahoru | #22
Neriešte katalógy, posledné karburátorové Guzziny s malým blokom boli Nevady, posledné kusy opustili fabriku v roku 2003.
Mali ešte leštené (rádoby chromované ) dekle ventilov, následníci už mali iné, ľahko tak rozlíšiť aj na fotkách.
V 2003 sa už ale rozbehla výroba Nevady so vstrekmi.
Podobne aj následné Brevy už mali len vstreky. Neskoršie V7 samozrejme tiež.
Od 2003 sa teda karburátory do Guzzín nemontovali (veľké bloky prešli na vstreky už skôr).
Táto bola tá moja (r.v. 2002), karburátory 2x Dell´Orto PHBH 30:



Naposledy editováno 02.09.2021 08:11:04

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 09:09 | Nahoru | #23
papiboy> máš zajímavou RZ, to fakt takhle na SK můžete mít? Nebo je to photoshop?

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 09:19 | Nahoru | #24
Fotošop nemám, ale mám "Skicár"
Ale malá značka to bola...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 13:12 | Nahoru | #25

Yura píše: Metal_Heart> moc děkujeme za nabídku já jsem to ženě dal přečíst, ale nejspíš odmítne, protože doslova: " no, jestli ten pán myslí i projetí, tak při představě, že někomu rozbiju motorku při zkušební jízdě, na mě jdou úplně mdloby".... což chápu, já bych se taky bál.... To není sranda, u auta bych to neřešil ale motorka je něco jinýho.


V pohodě, určitě na ní umí líp než já
Motorka je v Písku, teď o víkendu tam budu. Pokud mi ji během zítřka opraví (není to vážné), můžete si zajet do Písku na výlet, nebo se potkat někde na půli cesty...

(reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 18:33 | Nahoru | #26
Metal_Heart> tak to buď v klidu, to určitě neumí Pilotuje jen a pouze tu svou malou yamahu, nic jinýho neřídila. Právě proto raději ne, to by za tu škodu opravdu nestálo. Vymyslíme jiný postup. Nicméně, já mosty nepálím, a pokud by někdy došlo na možnost tvé nabídky, tak se ozvu (samozřejmě zadara bychom to nechtěli, to je jasné). Zatím ale raději ne. Ještě jednou díky moc

Moto Guzzi V7 Classic - dotaz

2.9.2021 v 22:03 | Nahoru | #27
Ja len dodám,že skúšal som Triumph Bonevile 1200,
HD xr 1200, Ducati GT 1000, RE 650,Y SR 500,Y-MT 01, RE 500, a charakter V7ll u mňa nič nepredčí.
Keď tak GT 1000 a MT 01 sa mu možno vyrovná,priblíži?

Naposledy editováno 02.09.2021 22:11:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 4 25.2.2024 v 10:22 ziakoo
Guzzi V7 Classic - Jaké destičky Moto Guzzi V7 Classic Metal_Heart 4 17.10.2022 v 21:54 Metal_Heart
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Nová Moto Guzzi V7 2021 [1, 2] Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special geloš 31 6.3.2021 v 22:11 stimpoff
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... matesxxx 0 26.2.2020 v 11:00 chibi88


TOPlist