bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
 
30.8.2021 v 21:20
Když tak na internetu projíždím motorky různých značek tak jsem si všiml, že většina z nich nemá hlavní stojan. Zajímalo by mne, z jakého důvodu? Kdo má garáž, tak tam je hlavní stojan určitě lepší než boční, kdy motorka stojí šejdrem. Taky se líp manipuluje s koly. Při údržbě- zadní kolo se točí a při podložení rámu před motorem se točí zase přední. Možná je motorka na hlavním stojanu i bezpečnější. Taky zazimování... Je jasné, že těžké stroje už se na stojan těžce nahazují, ale do 200 kg to problém není.


Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 20:17 | Nahoru | #151
Potok01> rict ji at si postavi vlastni garaz

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 20:31 | Nahoru | #152

Potok01 píše: mito7> Chlapi, pomóc.. Stará si koupila vlastní auto a chce mě s mýma dvěma motorkama po 20ti letech vyhnat z garáže. Co teď ?



Čau, pozor pozor, žiadne útoky, žiadny boj. Popíš aký máš garáž a aké si kúpila auto. Musíš to vysvetliť takto, garáž, hlavne nevetraná je pre auto zničujúca, je to priam zabiják a vytvárač vlhkosti a plesní. Zaparkované auto v garáži koroduje a dokonca až prudko a zničujúco hrdzavie. Pre auto je omnoho prospešnejšie aby stálo vonku na odvetranom čerstvom vzduchu. Prípadne v drevenej búde prístrešku, ktorý je vetraný. Vetranie je potrebné pre vysušenie karosérie. Najhorší prípad je parkovanie v teplom garáži v dome. Garáž je teplý a to je pre auto smrť. V zime tam strčíš zasnežené auto a potom tam kisne, pri parkovaní auto otvoríš garáž a dnu pustíš studený vlhký vzduch a ochladíš si miestnosť nad garážom hneď ti začnú plesnieť parkety a nábytok.

Držím palce pri presvedčovaní a odplašení parkovania žiaducej choti. Ten parkovací chtíč jej musíš vyhovoriť.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 21:54 | Nahoru | #153

Potok01 píše: mito7> Chlapi, pomóc.. Stará si koupila vlastní auto a chce mě s mýma dvěma motorkama po 20ti letech vyhnat z garáže. Co teď ?

No asi nastal po 20-ti letech čas na výměnu staré za mladou

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

6.9.2021 v 22:26 | Nahoru | #154
nostalgik> Pokud výšku od silnice nesnižuje proč mám stojan tak obroušenej? Možná sem měl dostat přednášku o jeho neškodnosti když sem na něj “postavil” v zatáčce, odlehčil kola a málem letěl rovně do přikopu.

Takže ano. Nebýt línej tak bych ho asi dávno sundal i z cestovní motorky. Dokud škrtá o zem sklopná stupačka tak se nic neděje, jak začnou škrtat nesklopný časti tak to začíná zavánět průserem.

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

7.9.2021 v 11:08 | Nahoru | #155
Potok01> Dokud jsem měl jednu motorku - stála ve sklepě, i dvě se tam vešly. Pak jsem koupil třetí - pro manželku a tím se to vyřešilo - motorky jsou v garáži a auta venku. Do garáže pro motorku si každý dojde sám a odjede (na vytlačení ze sklepa musel být pomocník) a auta stojí hned u baráku a jsou po ruce. U paneláku nemůžu nechat stát žádnou motorku, to bych jí mohl ráno hledat.
Rada pro tebe - kup manželce její motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 06:20 | Nahoru | #156
Chlapi, jak to teda dopadlo? Mám ten centrál jít sundat, nebo ho chcu nechat na mašině?

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 06:35 | Nahoru | #157
Capt.Orr> To uz je passe. Ted otazka stoji, zda v garazi parkovat auto i motorku, jenom auto nebo jenom motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 08:37 | Nahoru | #158
Anti> Zdarec teď to řeším,že nedokážu zvednout Transalpa 700 na hlavní stojan. Budu rád za každou radu jak stojan upravit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 08:45 | Nahoru | #159
Cat65> To není v úpravě stojanu, ale v grifu. Položíš stojan na zem, chytneš motorku za pevný bod, např držák pro baťůžek, má-li a stoupneš si na páku stojanu celou vahou a nadzvedáváš motorku za ten držák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 09:37 | Nahoru | #160
Borntobewild> Já tu svou zvedám spíš za řídítko (spíš jen přidržuji) a za nosník zadní stupačky, takže to částečně táhnu dozadu, částečně nahoru. Idealní je "cuknout", pak to jde skoro samo. Je to opravdu o cviku, nic víc, ze začátku jsem si to nedokázal představit a teď už je to v pohodě. Akorát si nedovedu představit zvedat ji na stojan za madlo spolujezdce, to bych si asi vykloubil zápěstí

Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 10:29 | Nahoru | #161
Kecá do toho i jak je nastaveno- unaveno odpružení, zda je originální rozměr pneu a co všechno motorku majitel navěsil. U toho TransAlpu jsem to dal skoro na hranu( mám 190cm a cca110 kg) , a teď tu mám ověšenou starší Afriku a tam to jde vcelku v pohodě.
Jinak jak píšou kolegové, rozhodující je grif a pevný úchop A také vhodně zvolené místo. V nejhorším případě se dá pomoci zkrácením stojanu ale to hrozí že pak někde nebude chtít stát...

(reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan

8.9.2021 v 14:14 | Nahoru | #162

MEK0TA píše: Borntobewild> Já tu svou zvedám spíš za řídítko (spíš jen přidržuji) a za nosník zadní stupačky, takže to částečně táhnu dozadu, částečně nahoru. Idealní je "cuknout", pak to jde skoro samo. Je to opravdu o cviku, nic víc, ze začátku jsem si to nedokázal představit a teď už je to v pohodě. Akorát si nedovedu představit zvedat ji na stojan za madlo spolujezdce, to bych si asi vykloubil zápěstí


Záleží na typu motorky. U Bandita je to madlo pp ruce úplně nejlip. Za řídítka bych to nezved.
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist