díky M
1 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
toto je top, aj material aj ochrana..
Ja som (na Stroma) objednaval z PL a dodanie stoji 15,- eur. Najvyssie plexi (z linku) stoji 162,- eur.
Max. spokojnost..
2 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
No a nastává mírné dejá vu - motorka je parádní, ale pro výšku 193 cm krapet nepoužitelná. Bylo na ní vyšší originální turistické plexi chycené šesti šrouby. Strávil jsem pár večerů čtením zdejších i zahraničních vláken a zjistil, že nejsem jediný, komu se začaly po chvíli dělat mžitky před očima při delší téměř dálniční rychlosti (že to nebylo na dálnici nikoho zajímat nemusí). Předtím jsem měl na odpoledne z Hondy v Letech pujčenou AT (2016) v manuálu a s nízkým plexi, tam jsem si připadal jak na naháči a měl jsem pocit, že kdybych pustil řidítka, tak skončím v kotrmelcích dozadu, zatímco motorka pojede ještě dva kilometry dopředu..
První, co jsem doma našel, byl deflektor od místního uživatele, který dělá v leteckém ústavu, zaboha si nevzpomenu na jméno. Paráda, proud vzduchu jsem odvedl těsně nad hledí přilby. Rychlý test - třesení helmou ve vyšších rychlostech pokračuje. Takže jsem si nejdříve testoval ucpání děr u tlumičů předloktím - to fungovalo, ale člověk se přitom automaticky trochu předkloní. Tudíž jsem se rozhodl pro samo-domo test - sehnal jsem si nákres "forkshieldu", kamarád grafik příslušně zvětšil a připravil pro vytištění na 2 A4. Následně vystříhnout, slepit a zkusit přiložit. Páslo to, tak co teď? Válí se mi doma kousek fólie, která se používá na lepenou izolaci teras a balkónů, síla 1,6 mm, ohebná, ale pevná. To by šlo. Vystříhl jsem, namontoval - a minulou sobotu jsem byl schopen odjet s partou 430 km kolečko na Klínovec a zpět, z toho část po dálnici.
Super, tohle by bylo. Jenže zrovna ten delší výlet, kdy po ránu na dálnici AT ukazovala 11 stupňů, potvrdila, že vysoké turistické plexi s deflektorem funguje, ale nekryje kompletně hruď a ramena. No a já už jsem přeci jen trochu starší, ambice v terénu nemám, jsem zhýčkaný z Integry, tak co s tím? Zpět na Motorkari.cz a další fóra. A hele, tady je někdo vysoký a pochvaluje si National Cycle V-Stream. Napsal jsem polskému dodavateli, potvrdili jsme si cenu a shipping costs. Zkrátím to - plexi od úterý namontované, najeto několik set kilometrů a musím potvrdit, že plexi dělá zatraceně dobrou práci a odvádí vzduch od jezdce. Testoval jsem, kudy mne ten vzduch obtéká a s rameny již není žádný problém. Jak jsem vysoký, tak koukám pořád přes plexi a nemůžu se zbait dojmu, že na Integře mám hranu největšího Givi plexi přeci jenom ještě o kousek výš. No nic, vyrážím na rovnější úseky testovat různé rychlosti.
Potvrzeno, k úplné spokojenosti s cestováním s mou ne-příliš-tichou překlápěčkou bych potřeboval buď lepší helmu, asi rovnou integrálku nebo docílit posunutí plexi o 2 cm výš a event. 1-2 cm dopředu. No a s tím by mohl pomoci Batzenparts Screen Adjuster. Ačkoliv německy neumím ani slovo, Wolfgang mluví dobře anglicky, takže žádný problém. Opět jsme si vyjasnili cenu a poštovné, dokonce mi poslal balíček dřív než mu přišly peníze z Revolut! Fakt dobrej borec, na e-maily odpovídá obratem, prostě nadšenec. Teď už jen čekám, jestli Česká pošta uvrhne balíček z Německa do 10-ti denní karantény, kdy to tam prostě leží a leží anebo to doručí začátkem příštího týdne. Mám obdobný posun štítu i na Integře, takže jsem si jistý, že to bude finální řešení.
Co z toho vyplývá? Každý jsme jiný. Řešení, které zabralo jednomu, u druhého může, ale taky nemusí fungovat. Já jsem se postupnými kroky dopracoval k vyřešení přes 3 produkty. Výběr motorky je pro mne dost omezen výškou a tím, že jsem chtěl DCT (fakt nesnáším datlování od přilby spolujezdce). Po diskuzi s klukama v Letech jsme se shodli, že Crosstourer je velký, těžký, vysoko těžiště, moc jich není, dražší servis. Takže volba padla na AT s DCT s tím, že ji holt krapet přestrojím na silnici. Zatím naprostá spokojenost, navíc to člověka baví, může se potichu vypařit do garáže a mít klid od manželky, dětí, tchýně :)
Forkshield aka fork delfector aka wind deflector - https://www.myendur...flector-carbon-look/
National Cycle V-Stream N20059 - http://sklep.motomo...-national-cycle.html
Batzenparts Screen Adjuster - https://www.batzenp...frica-twin-crf-1000/
Tak snad mne teď neutlučete čepicema za dlouhý příspěvek...
1 reakcí na tento příspěvek Turistické plexi africa
než jsem pořídil V-stream z USA měl jsem honda origo, pak honda turistické, pak ermax...pak různé deflektory...postupně jsem to prodával se ztrátou ....kdo chce pořádné plexi na cestování az si rovnou koupí V-STREAM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |