Téma: Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS
26.8.2021 v 20:54
Konečně se pohnuly ledy okolo dlouho očekávaného nového velkého motoru Moto Guzzi. Chlapci z Mandella si včera nechali bloknout horskou silnici 72 a vypadá to, že účelem uzavírky bylo natáčení promo materiálů pro nový model Moto Guzzi V100. Na italských webech je ode dneška k vidění pár neostrých fotek a přetřásají se základní informace : motor samozřejmě V2 90°, výkon 110-120 PS, vodník, 4-ventilový DOHC rozvod, sání/výfuk napříč, mokrá spojka. Vypadá to, že na podzim v Miláně konečně uvidíme něco hmatatelného. Mě jako skorošedesátníka by nejvíce potěšila váha okolo 220kg a design v duchu tradic značky a klasiky.
https://www.motocicl...re-arrivo-v100-79214
Předchozí
1 2
Následující

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

26.8.2021 v 21:55 | Nahoru | #1
Taky jsem si všiml. Podle té fotky z profilu to bude něco jako Tracer?

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

26.8.2021 v 22:07 | Nahoru | #2
Jsem zvědavej, s čím ve finále přijdou

edit: když koukám na ty rozmazaniny, tipuju spíš něco ve stopách Stelvia. Aneb velkou sestru V85 asi neočekávám.

Naposledy editováno 26.08.2021 22:10:02

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 11:02 | Nahoru | #3
Vodník? Mokrá spojka? Rouhání!!!

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 11:15 | Nahoru | #4

Redguy píše: Vodník? Mokrá spojka? Rouhání!!!



2 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 11:30 | Nahoru | #5
Můj zdroj z Mandella tvrdí, že ta focená motorka je dřevěnej model, skutečná ještě není hotová, jen ten motor, skoro.

Jen doufám, že tyhle rendery se mýlej, protože jinak je to teda děs běs, devadesátky jak vyšitý

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 11:36 | Nahoru | #6
To jsem zvědav

Redguy> Solidní škatula.

Naposledy editováno 27.08.2021 11:55:37

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 12:37 | Nahoru | #7
Po 50 ti letech kompletně nový motor? Jsem moc zvědavý. Vypadá to hodně zajímavě.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 15:44 | Nahoru | #8
Redguy> no teda nic moc....

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 19:09 | Nahoru | #9
Tak se klucí italský dopracovali po 40 letech k tomu co měla Honda v CX a ST. Předpokládám že tu mokrou spojku taky plácnou dopředu a spolu s převodovkou to bude kompenzovat klopnej moment (stejně jako to s velkou slávou před cca 8 lety "vynalezli" u BMW). Otázka je jestli stihnou vychytat mouchy a rozjet výrobu dřív než v evropě zmizej benzínový pumpy.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 19:17 | Nahoru | #10
DOHC , to bude extra vysoká stavba motoru která se jen tak neschová.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 19:59 | Nahoru | #11

Vladimir píše: DOHC , to bude extra vysoká stavba motoru která se jen tak neschová.


Jestli je blok dohromady s válcema tak to nebude tak hrozný. To bude obdobný jako u VTR/XL 1000, akorát na štorc.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 20:10 | Nahoru | #12
Redguy> Retro je teď moderní a kdyby se to mělo inspirovat třeba Daytonou tak bych se ani nezlobil.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 20:41 | Nahoru | #13
No italskej kámo tvrdí, že motor vychází ze starýho konceptu VA-10, což byl snad vodník do supersportu, ale nakonec z toho tenhle motor zdědil prý jen písty.
A chystá se i osmistovka s 95 koněma, taky vodník.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 21:06 | Nahoru | #14
Takže jestli to má stejný písty jako VA-10 tak to má vrtání 100mm a zdvih okolo 63,6 mm. VA-10 měla maximum výkonu někde okolo 9700ot a omezovač snad na 11500. VA-10 dostali někam k 135CV, další ladění slibovalo asi 145 ale euronormy to krapet přiškrtěj. Taková VTR1000 SP1 s kardanem.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 21:16 | Nahoru | #15
combust> To by zhruba odpovídalo, má to bejt litr se 115 koňma. Ty vole ale neříkejte mi, že to daj do tý červený plastový krabice, to si z nás jen dělaj prdel, aby se o tom psalo a pak na EICMA přivezou něco krásnýho, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 21:43 | Nahoru | #16
První vyráběná verze bude stejnak jen pro účely "testování na zvířatech", to může být klidně hnusný. Předpokládám že pak kolem toho motoru udělaj i něco rozumějšího z čeho se jedincům se zbytky estetického cítění nebude zdvihat kufr.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 21:50 | Nahoru | #17
combust> no nevím, kolik těch modelů bude, údajně je Piaggio dost škrtí, co se financí týká.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 22:09 | Nahoru | #18
Když Piaggio přebíralo kontrolu, tak v rámci koncernu vymezili pro Guzzi jasnou roli a to sice primárně výrobce cestovních motorek, maximálně nějaký naháč, nebo cruiser. Toho se drží, takže vyloženě supersport jakožto pokračovatel daytony, se čekat nedá. Tohle si myslím bude náhrada za velkou Brevu a její variace.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

27.8.2021 v 22:30 | Nahoru | #19
mvmoto> Tak to to Piaggio vymezilo nějak nekonkrétně, protože v aktuální produkci má cestovní potenciál akorát V85TT. Zbytek jsou ty okrajový naháče a cruisery

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

28.8.2021 v 07:46 | Nahoru | #20
Taky neměli pro cestovní motorku motor... Všechno ukončily emise. Ale za tu dobu, co jsou pod piaggiem, tak to zaměření na cestovní stroje, tam vidět bylo dost výrazně. Breva, Norge, Stelvio, Califa.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

29.8.2021 v 01:34 | Nahoru | #21
No pokud opravdu zůstaly písty z VA-10 tak to se 4ventilovým OHC to bude výrazně podčtvercovej (krátkozdvihovej) motor a to není typicky cestovní. Tohle bylo (jak jsem psal) u VTR 1000 SP a podobně třeba KTM 990. Chtěl bych to v něčem jako Norge. Motor co umí kvedlat na minimum a když chceš tak bouchnou saze. Akorát jestli to ztlumili na 115 CV tak to bude spíš něco jako XL1000.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

29.8.2021 v 07:55 | Nahoru | #22
Bellagio má vrtání 95 mm a zdvih 66 mm. Sice je to dvouventil a ohv, ale je hodně univerzální a zábavný. Umí, jak píšeš kvedlat i bouchnout. V rámci možností svých 75 koní a 78 Nm. Každopádně ve srovnání se sportsterem proti kterému ji dávali do testů je to opravdu sportovní motorka. On je to spíš naháč, kterého oblékli jako chopper cruiser. Zábavné je, že podle toho, co vidím u majitelů se to rozchází na 2 větve. Jedna se to snaží odlehčit a přestavět na v7 a druhá montuje kufry a plexi. Nicméně končím svoje spekulace a těším se na to co představí.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

29.8.2021 v 18:02 | Nahoru | #23
Z fotky, čo pridal Redguy, je jasné, že motor je úplne nová konštrukcia, dokonca aj kardan sa presťahoval na ľavú stranu.
Takže po HD aj Guzzi bude prinútený opustiť vzduchové chladenie, dúfam že detskými nemocami nové konštrukcie nebudú dlho trpieť.
Držím fabrike Guzzi palce, nech sa im to technicky podarí, na designe možno popracovať každý polrok...

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

29.8.2021 v 20:56 | Nahoru | #24
mvmoto> Velmi hezký napsáno, sám Bellagio mám .
Ať ten motor vrazí do něčeho jako Griso, prosím.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 17:32 | Nahoru | #25

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 17:37 | Nahoru | #26
To vypadá jako nástupce Brevy?

1 reakcí na tento příspěvek Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 19:29 | Nahoru | #27
Povedal by som, že to skôr vypadá, ako nástupca Vétriesky od CF MOTO, zvanej aj YUKI ...
Chcelo by to fakt iný design...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 20:21 | Nahoru | #28

papiboy píše: Povedal by som, že to skôr vypadá, ako nástupca Vétriesky od CF MOTO, zvanej aj YUKI ...
Chcelo by to fakt iný design...



To není reálná motorka, ani proporce neodpovídají.

(reakce na) Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 22:05 | Nahoru | #29
Vladimir> Řekl bych, že zrcátka jsou naprosto reálné, stejné mám na Grisu i na Stelviu.

Čert ví, co ti Italové předvádějí, na této fotce je zase něco jiného než ve studiu, ale zvláštní je to také, jakoby zadní kolo bylo natáčecí.
Prý má 9.září proběhnout představení pro prodejce, tak uvídíme, jestli se někdo prokecne.

Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS

30.8.2021 v 23:16 | Nahoru | #30
Ty snímky jsou nějak "disproporční". Na prvním snímku v příspěvku #1 to vypadá že přední i zadní kolo je stejný (asi klasika 17), obrázek z #5 má přední kolo větší než zadní a to je přitom zadní kolo blíž k objektivu, a #25 to má naopak. Takže tipuju že reál bude #1 a ty další jsou pokřivený (možná by někdo dokázal v nějakým photoshopu narovnat ty disproporce a třeba to pak bude vypadat líp).

edit: ta yuki V3 měla zabudovaný rádio, tak třeba to bude i u tý guzzi

Naposledy editováno 30.08.2021 23:19:44
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 26, 27] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 784 18.9.2021 v 22:35 Simčo
Ukazatel zařazení nejvyšší rychlost... Moto Guzzi Sport 1200 8V Kawa75 11 29.3.2017 v 23:27 panTerek
Nerez šrouby Kawasaki ZX-9R Ninja, Moto Guzzi Breva 1100, Moto Gu... Kawa75 11 6.12.2016 v 21:07 bandar57
moto guzzi 1200 sport 4V nebo 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 2 14.8.2016 v 09:25 dva_hrnce
Moto guzzi sport 1200 4V či 8V? Moto Guzzi Sport 1200, Moto Guzzi Sport 1200 4V, Mot... Kawa75 4 15.7.2016 v 13:55 Tom-K

TOPlist