Téma: Kawasaki Z1000SX jako první motorka
25.8.2021 v 09:00
Zdarec,
mám pár dotazů, zvažuji v létě koupi motorky.
Bude mi 24 tudíž budu moci si udělat řidičák bez omezení.
A ted k otázce líbí se mi Kawasaki Z1000SX, a chtěl bych se zeptat, doporučili by jste mi ji jako první stroj?
Spousta lidí říká, že litr jako první bajk je hovadina, a jiná skupina říká zas proč ne.
Motorku bych využíval na výlety po evropě, svižné svezení ale třeba i na občasné dojetí do práce.
Dle článků na netu jsem pochopil, že se jedná o tzv hybrid mezi sportakem a cestakem.
Díky moc za rady
mám pár dotazů, zvažuji v létě koupi motorky.
Bude mi 24 tudíž budu moci si udělat řidičák bez omezení.
A ted k otázce líbí se mi Kawasaki Z1000SX, a chtěl bych se zeptat, doporučili by jste mi ji jako první stroj?
Spousta lidí říká, že litr jako první bajk je hovadina, a jiná skupina říká zas proč ne.
Motorku bych využíval na výlety po evropě, svižné svezení ale třeba i na občasné dojetí do práce.
Dle článků na netu jsem pochopil, že se jedná o tzv hybrid mezi sportakem a cestakem.
Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000SX jako první motorka
Michalcdk> Ty mas jako rad motorky a co jsi delal do ted, ze ses na nich nenaucil jezdit nebo ji chces, ze je to zrovna trendy?
Ale k tve otazce, zda 1000SX (140K/235Kg) jako prvni motorku?
1) Je to picovina
2) Je to picovina
3) Je to picovina
4) Je to picovina
5) Je to picovina
Proc si nekoupis neco snadneji ovladatelnejsiho, kde se spravne naucis hybat, brzdit, zatacet a teprve pak si prejdi na mastodonta, na kterem se tohle vsechno budes ucit 3x dele a stejne se to nenaucis driv, nez se nekde rozmlatis a to si pis, ze se to stane.
Ja nikomu nic spatneho nepreju, ale prvni dva roky na SX ve zdravi neprizijes a pak si budes nadavat. Nejde o ten vykon, verim, ze se na letisti na te motorce dokazes rozjet a trosku potahnout plynem, ale brzdit a zatacet s tim umet nebudes.
Tvoje zdravi, tvoje vec, ale budes dalsi poplasena brzda v provozu, ktera zpusobi nehodu, idealne sama sobe.
Btw pred par lety jsem mel na okruhu pujcenou ninju 300 a v zatackach jsem s ni kosil vsechny tyhle hrdiny a mel i lepsi casy nez o 100 koni silnejsi motorky a proc asi? Protoze se ti hrdinove nenaucili na slabsi, ovladatelnejsi kubature a ted v zatackach tapou a maji strach.
Chapu, ze chces slyset, jak to urcite zvladnes, nemas se ceho bat a tesis se, jaky budes hustak s litrovou motorkou, ale at chces nebo nechces, plati vyse uvedene body 1 - 5.
Ale k tve otazce, zda 1000SX (140K/235Kg) jako prvni motorku?
1) Je to picovina
2) Je to picovina
3) Je to picovina
4) Je to picovina
5) Je to picovina
Proc si nekoupis neco snadneji ovladatelnejsiho, kde se spravne naucis hybat, brzdit, zatacet a teprve pak si prejdi na mastodonta, na kterem se tohle vsechno budes ucit 3x dele a stejne se to nenaucis driv, nez se nekde rozmlatis a to si pis, ze se to stane.
Ja nikomu nic spatneho nepreju, ale prvni dva roky na SX ve zdravi neprizijes a pak si budes nadavat. Nejde o ten vykon, verim, ze se na letisti na te motorce dokazes rozjet a trosku potahnout plynem, ale brzdit a zatacet s tim umet nebudes.
Tvoje zdravi, tvoje vec, ale budes dalsi poplasena brzda v provozu, ktera zpusobi nehodu, idealne sama sobe.
Btw pred par lety jsem mel na okruhu pujcenou ninju 300 a v zatackach jsem s ni kosil vsechny tyhle hrdiny a mel i lepsi casy nez o 100 koni silnejsi motorky a proc asi? Protoze se ti hrdinove nenaucili na slabsi, ovladatelnejsi kubature a ted v zatackach tapou a maji strach.
Chapu, ze chces slyset, jak to urcite zvladnes, nemas se ceho bat a tesis se, jaky budes hustak s litrovou motorkou, ale at chces nebo nechces, plati vyse uvedene body 1 - 5.
Já bych Z1000SX do začátku zavrhnul. Jak už zmiňovali někteří chlapi přede mnou, takovej výkon může nezkušenýho člověka dostat dost rychle do problémů. Můžu ti říct, že i "blbej" Hornet 600, kterej má sotva přes 70 kW a pod 200 kg, dokáže po silnicích lítat jako vzteklej (na trojku 180 tam je hned). Zároveň je ale dobře ovladatelnej.
Na tvým místě bych volil na začátek něco, co má zhruba 500 ccm, za rok to za stejnou cenu prodáš a budeš mít obrovský množství zkušeností, který budou později k nezaplacení.
Na tvým místě bych volil na začátek něco, co má zhruba 500 ccm, za rok to za stejnou cenu prodáš a budeš mít obrovský množství zkušeností, který budou později k nezaplacení.
Ahoj.
Rad tady je už spousty...
Mám Z1000SX druhým rokem.
SX už je fakt velká motorka.
Na začátek bych doporučil něco slabšího a lehčího.
Spíš nějakou šetku. Sám jsem předtím sedlal 3 roky Fazera 600.
Na šestce se naučíš základy a pak stavíš dál.
Určitě bych doporučil motoškolu.
Posune Tě dál.
Rad tady je už spousty...
Mám Z1000SX druhým rokem.
SX už je fakt velká motorka.
Na začátek bych doporučil něco slabšího a lehčího.
Spíš nějakou šetku. Sám jsem předtím sedlal 3 roky Fazera 600.
Na šestce se naučíš základy a pak stavíš dál.
Určitě bych doporučil motoškolu.
Posune Tě dál.
Ahoj,rozhodně bych jako první moto nedoporučoval. Každopádně z1000sx je skvělá. Sám mám fz6 s2 72kw a to je velmi všestranná a zábavná motorka,řekl bych ideální pro začátek. Právě Taťka má z1000sx SX,občas sem si ji půjčil, jede perfektně, ale jako velký respekt z toho mám. Nauč se prvně s něčím lehčím ,méně výkonným a ovladatelným a pak si klidně SX kup.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000SX jako první motorka
Neví někdo, jak to dopadlo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z1000SX jako první motorka
Dancer píše: Neví někdo, jak to dopadlo?
Víme. Je mu 27, naprcal si dvě děcka a první motorku si pořídí v roce 2046.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000SX jako první motorka
Když už tě manželka, nebo děti naserou, tak to chce alespoň něco, s čím se zavřít v dílně a snít o nekonečným asfaltu při západu slunce....s větrem ve vlasech...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000SX jako první motorka
Mám to stejně, z vyjizdek jsem se kvuli provozu a ridicum vracel cim dal casteji nastvanej, tak jsem to prodal a nechal si poskladat silnicku v hodnote ty motorky. Lepsi relax a zatim mi tolik nevadi, kdyz potkavam ostatni motorkare.
Cimz se nevzdavam jezdeni na motorce... ale asi to ted nebude primarni konicek.
Cimz se nevzdavam jezdeni na motorce... ale asi to ted nebude primarni konicek.
meti>
Já saturoval svou touhu po rychlosti lítáním na rogalu, ale ani to neklaplo, neb to je dost časově náročný koníček, takže jsem teď ve fázi jednak jisté drobné frustrace (kterou tlumím cyklistickými ultramaratony) a druhak mírně optimistickým znovu-zorientováváním se ve světě motorek (prolézám fóra a nasávám informace).
Jinak ano, v cyklistice se dá taky utopit pěkný balík peněz!
Konec OT!

Jinak ano, v cyklistice se dá taky utopit pěkný balík peněz!
Konec OT!

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... | Michalcdk | 23 | 30.10.2024 v 20:31 Dancer |
Potřebuji radu, při 7000 se dusí Kawasaki Z 1000 SX | LosKondomos | 4 | 28.8.2024 v 17:24 nevo7 |
Zvýšení výkonu z 78 na 102 u Kawasa... Kawasaki Z 1000 SX, Kawasaki Z 1000 ST | Petr75 | 6 | 6.6.2023 v 15:36 Patras7 |
Pneumatiky Kawasaki Z 1000 SX | Gluteus | 4 | 2.4.2023 v 22:29 assassin |
Tlumič řízení na Z 1000 SX 2017 Kawasaki Z 1000 SX | Gluteus | 12 | 28.12.2022 v 23:40 Gahan37 |