Téma: 2-10 října Chorvatsko mimo hlavní sezónu

20.8.2021 v 14:24
Opět na úplný závěr sezóny jedeme do Chorvatska. Nesnášime frony a předražené služby, proto jezdíme na dovolenou mimo hlavní turistickou sezónu. Tuto pouť podníkáme již po několikáte, víme přesně co a jak a všechno máme zmáknuté.

2.10 Sobota. Praha - Novo mesto (SLO). Přes Vídeň, Graz, Maribor. Ryze dálniční přesun, 766 km, dá se to zvládnout v klidu během dne. Kotvíme v penziónu Novák, super místo pokoj pro dva cca 25-30 EUR, hned vedle je perfektní pizzerie.

3.10 Neděle. Nove mesto – Rab, přes Karlovac. 206 km, zpočátku suprová klikatá cesta do Karlovace, potom taková Chorvatská normálka vnitrozemím a nakonec cca 30 km podel moře. Trajekt a jsme tam.
Pobyt na Rabu do 9.10, celkem 6 dni. Perfektní malý penzión, kousek od moře, Staré město je 3 min chůze, hned vedle je supermarket a tržnice. Čisté, nově vybavené pokoje, dole je společenská mistnost kde se dá vařit, zahrada, parkování na pozemku. Jezdíme tam šestým rokem. Vychází nám to na 30 EUR na noc pro dva. Jde hlavně o pohodový přístup majitele, velice loajální podmínky a celkovou polohu penziónu. Dá se samozřejmě prodiskutovat alternativní možnosti ubytování. Ostrov je celkem pěkný, hlavně v tu dobu už sezóna dojíždí a turistů je minimum. Můžeme půjčit plachetnici a udělat si nějaký pěkný výlet, papíry na loď a zkušenosti jsou.

9.10 Rab – hranice IT/AT, cíl projet kousíček itálie. Opět trajekt a potom přes Istrii do Slovinska a Itálie. Trieste dát si zmrzlinu, v Udine nakoupit kafe, kousek parmezanu a zakotvit v těsné blizkosti rakouských hranic ve městě Tarvisio. Pokud budeme stíhat rád bych vyjel na horu Mangart, je to kousek a výhled stoji za to

10.10 Tarvisio – Praha, návrat domu, dálniční přesun 607 km.

Jako alternativa je varianta vyrazit z Chorvatska o den dříve z Tarvisia nejet rovnou domu ale protáhnout to přes pár průsmyků, například Grossglockner s přespáním okolo Salzburgu, třeba v Berchtesgaden. To uvidíme podle počasí a nálady skupiny

Něco o nás. Jezdec a baťůžek, 41 a 33 let, motorka BMW R1200RT. Jezdíme na pohodu, žádné šílenství. Měl by taky vyrazit kolega z práce se svoji R1150R.

Naposledy editováno 20.08.2021 14:26:17

20.8.2021 v 15:51 | Nahoru | #1
Vypadá to suprově a strašně rad bych se zúčastnil… bohuzel dělám turnusove s zrovna budu v práci ale moc vám závidím a přeju pohodovou cestu a hlavně šťastný návrat … snad příští rok

21.8.2021 v 08:10 | Nahoru | #2
A to vás bude po sedmé stejná dovolená na stejném místě a po stejně cestě bavit? A kam chcete jezdit šest dní po ostrově Rab? To je tak na výlet na jedno odpoledne.

21.8.2021 v 09:13 | Nahoru | #3
a tam a nazpat po dialnici.. hmpf trochu nuda.

21.8.2021 v 10:54 | Nahoru | #4

21.8.2021 v 12:20 | Nahoru | #5
Začátek října už je taková loterie s počasím.

23.8.2021 v 11:15 | Nahoru | #6
FJRPEPA> Ona je to loterie kdykoliv. Byli jsme tam jednou začátkem září a chytili jsme záplavy. Kolega teď jel do Chorvatska a prší tam.

Za mě co jsme tam byli 7 krát, počasí bylo lepší než v září. Sice chladněji ale stabilní slunečné, v žáří můžeš chytit bouřky celkem běžně klidně i celý týden

23.8.2021 v 11:22 | Nahoru | #7
Loni 28 září jsem jel v Rakousku 50 kilometrů v pěticentimetrový sněhový sračce.

25.8.2021 v 09:25 | Nahoru | #8
dave-lister> přemyšlel jsem nad tim půjčit plachetnici. Celkově ten výlet byl myšlený jako dovolená u moře kde je dopravní prostředek motocykl. Dovolená u moře je o tom že tam u toho moře nějakou dobu setrvaš :)))

6.9.2021 v 11:27 | Nahoru | #9

Juraj22 píše: V tomhle termínu mám zrovna dovolenou Jen teda plánuj vyjet ještě o týden dříve. řeba by jsme se někde mohli potkat, nebo jet zpět "spolu"....

Juraj22> Super nápad, jsme ready. Zpátky pojedeme přes Mangart, Tarvisio a dále podle počasí, buď víc do hor nebo po dálnici směr Salzburg

6.9.2021 v 11:55 | Nahoru | #10
Ok, super, pak to ještě aktuálně domluvíme. U mě to zatím vypadá, že jedu sám....

11.1.2022 v 20:29 | Nahoru | #11
Ahoj,letos jedete taky Chorvatsko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-10 října Chorvatsko mimo hlavní sezónu

12.1.2022 v 12:32 | Nahoru | #12
DEJVID1975> Jasně,já na velikonoce.

12.1.2022 v 13:57 | Nahoru | #13
FJRPEPA> já v květnu a září