bmw_r1300gs_cartec





Téma: 750x vs V-strom 650
 
14.8.2021 v 13:40
Ahoj, zajimal by mi nazor majitelu, obou techto typu motorek. Vím, že nedavno zde vypadla krasna srovnavaci recenze, kde je snad vsechno uvedeno, ale mne by spis zajimaly poznatky z dlouhodobeho uzivani. Planuji vymenu motorky z nahace na neco cestovnejsiho (mam koleno po uraze, operaci a vadi mi hodne zahnute nohy, jeden z duvodu zmeny). Mate zkusenosti s vylety cca 400 - 500 kilometru? zahraničí..? Rad jezdim kousek na vychod (Rumunsko, Srbsko, ne offroad, spis silnice, ne moc kvalitni, obcas nejaky polni prejezd), z toho duvodu bych se spise klonil k V-Stromu ve verzi XT.. ale treba mi nekdo vyvede z omylu. moroku bych chtel kupovat novou. Diky za nazory a predevsim zkusenosti

1 reakcí na tento příspěvek 750x vs V-strom 650

14.8.2021 v 15:56 | Nahoru | #1
Tak já se stromem ujedu na dovči ve dvou10000km/3neděle a žádnej problém. Je to pohodlná moto, a nějakou tu šotolinu zvládne taky, třeba starou SH20 v Albánii.

750x vs V-strom 650

14.8.2021 v 16:28 | Nahoru | #2
super, dekuju moc, to je presne, co jsem potreboval slyset

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 750x vs V-strom 650

14.8.2021 v 16:28 | Nahoru | #3
titus> kde jsi moto kupoval?

(reakce na) 750x vs V-strom 650

14.8.2021 v 16:29 | Nahoru | #4
mholik> Hamouz-Kladno.

750x vs V-strom 650

16.8.2021 v 22:21 | Nahoru | #5
polny prejazd je viac ako o moto v samotnom pilotovi a pneumatikach. Tiez ma sem-tam zaskoci par km sotoliny a le to len o tom ako sa s tym popasujes. Ja som sa minuly tyzden pasoval v madarsku s 2x 10km tohto a nakoniec som neprehral. 400-500km.denne sa da jazdit na kazdej turistickej masi. Idealne si to treba odskusat, Strom bude vyrazne sportovejsi (bojim sa to napisat, ale oproti NC750x to bude sport-touring) takze moj hlas by rozhodne dostal aj v beznej verzii prave on

2 reakcí na tento příspěvek 750x vs V-strom 650

1.9.2021 v 07:57 | Nahoru | #6
v Strom 650 K5 - najeto 273.000km (Rusko, Kazachstán, Pamír, USA, Kanada, Aljaška, Peru, Bolivie, Argentina...) původní motor, převodovka, elektrika..pořád jezdí - takže tolik k životnosti největší slabina je podvozek-z pohledu plně naložené motorky ježděné po šotolinách - odchází zadní centrála a předek taky není světovej. Rám je parádní, vydrží úplně všechno úskoro)-je předimenzovanej, tuhej. Výkon motoru pro cestování dostatečněj, samozřejmě je to jenom 650..
Pohodlí z mého pohledu lepší než na GS (ale to nikdo ze sekce BMW neuzná). Díky jízdnímu komfortu se dá jet pořád, standardně dělám 500-600/den při cestách co trvají 14-60 dnů. Oproti 750 má určitě živější motor, jezdil jsem s ním párkrát Most a Brno a když ho držíš mezi 7500-9500 otáček se ve startovním poli ostatních obyčejných 650-800tek neztratíš.
Severní rusko-rychlovka


Naposledy editováno 01.09.2021 08:03:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 750x vs V-strom 650

1.9.2021 v 12:56 | Nahoru | #7
trinidad>

(reakce na) 750x vs V-strom 650

1.9.2021 v 14:17 | Nahoru | #8

trinidad píše: v Strom 650 K5 - najeto 273.000km


RESPEKT!!!

(reakce na) 750x vs V-strom 650

1.9.2021 v 15:34 | Nahoru | #9
trinidad> ta fotka z okruhu je výborná

750x vs V-strom 650

2.9.2021 v 08:42 | Nahoru | #10


tady důkaz, že malej Stromek umí snadno převálcovat daleko silnější koně

750x vs V-strom 650

2.9.2021 v 08:52 | Nahoru | #11
jinak jízdu na okruhu doporučuju aspoň jednou zkusit - není to levný, ale vážně to stojí za to...člověk si sáhne bezpečně na úplnou hranici motorky i svojí....jezdil jsem s Racetrackem - doporučuju Most, Brno už je na 650 moc rychlý a oproti výkonějším motorkám se to nedá utáhnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist