bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čerpadlo
2.8.2021 v 13:28
Čerpadlo Honda CBR 929 rr nechce sepnout přes relé proud do relé jde z obou konektorů na přímo čerpadlo sepne ale přes relé ne relé jsem vyměnil za nové a pořád nic neměl někdo podobný problém děkuji za odpověď

čerpadlo

2.8.2021 v 13:32 | Nahoru | #1
tak to asi spina jednotka ne? a ta nesepne protoze neco neni ok... imobilizer treba? neblika na budikach nakej error?

čerpadlo

2.8.2021 v 13:44 | Nahoru | #2
No řídící jednotka ano ale to by nepustila do obou konektorů v relé proud přeci. Jeden plusový konektor je propojený z řídící jednotkou tam proud jde a druhý z čerpadlem tam taky proud jde právě.

čerpadlo

2.8.2021 v 14:29 | Nahoru | #3
Můj problém je, že se mi to nechce separovat na jednotlivé věty, abych se dozvěděl, o co jde tobě:

Čerpadlo Honda CBR 929 rr nechce sepnout přes relé proud do relé jde z obou konektorů na přímo čerpadlo sepne ale přes relé ne relé jsem vyměnil za nové a pořád nic neměl někdo podobný problém



Naposledy editováno 02.08.2021 14:29:34

1 reakcí na tento příspěvek čerpadlo

2.8.2021 v 14:43 | Nahoru | #4
do relé vedou čtyři konektory dva plus a dva proti plus , jedna dvojice je konektor plus a čerpadlo a druhá dvojice plus a řídící jednotka a oba plusové jsou pod proudem a relé je nové








2 reakcí na tento příspěvek čerpadlo

2.8.2021 v 14:58 | Nahoru | #5
Ja si nejsem jestli používáš spravny termity - jde tam proud? Urcite? Jak jsi to měřil? Neni to nahodou tak, ze jsi tam nameril napětí +12V na jednom pinu? Ono napětí a proud neni to same a ridicim jednotkám se lepe spina “minus” nez plus, tzn dost casto na takováhle rele bývá pritazene “plus” trvale (pres klíček apod) a jednotka spina “kostru” respektive “minus”

Jinak pokud na kontaktech rele ktere jsou privedene na cívku je napětí, prochází proud a přesto rele nesepne je v nem nejaky (nejspis mechanicky) problem. Pokud je rele na 100procent ok a nesepne, tak na te cívce neni napětí. Jina moznost neni.

Jak jsem psal výše, ja tipuju ze je tam tech +12V na jednom pinu, ale druhej neni ukostrenej, tzn tam zadnej proud neteče, prestoze ty o proudu pises… a ukostrenej neni, protoze ho z nějakého duvodu nesepla jednotka - rozpojeny nejaky blokujici spinac (stojanek, spojka, kvalt, imobilizer atd atd) v pomerne vzácnem pripade to muze byt i KO jednotka. Obvykle v dusledku prepeti v systemu - to zas bývá casto v dusledku chyby v nabíjení (hondi zvyk)

Naposledy editováno 02.08.2021 15:03:57

(reakce na) čerpadlo

2.8.2021 v 14:58 | Nahoru | #6
Tflip> Tak se mi zdá, že nerozumíš elektrice ani za mák, a když nevíš, jak vypadá základní jednoduchý obvod zdroj - spínač - spotřebič, těžko se domluvíš na tom, jak funguje relé.

(reakce na) čerpadlo

2.8.2021 v 15:53 | Nahoru | #7
assassin> aha děkuji tak že teď nějak zjistit co blokuje sepnutí řídící jednotky

(reakce na) čerpadlo

3.8.2021 v 16:32 | Nahoru | #8
assassin> tak jsem zkoušel vše a nic ale když dám na ten minus od řídící jednotky drát a připojím ho ke kostře relé sepne a motorka normálně nastartuje a běží normálně

čerpadlo

3.8.2021 v 17:09 | Nahoru | #9
Třeba ti to pomůže.

Má to nové relé identické vývody s tím původním?
Funguje původní relé, když provedeš to dodatečné ukostření?
Nejsou ty dva dráty k jednotce přehozené?

čerpadlo

3.8.2021 v 17:50 | Nahoru | #10
jo relé jsou úplně stejná právě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade Kanister111 10 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 2 10.1.2023 v 13:58 Bogami
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade Bogami 0 21.11.2022 v 21:01 Bogami
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade Houmr1 0 31.8.2022 v 14:56 Houmr1


TOPlist