bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, cestování
29.6.2021 v 20:05
Prošel jsem fórum a k 701 toho moc není a je to celkem rozházené. Tak si říkám, že by se to tady mohlo shrnout na základě zkušeností a vybavení jednotlivých pilotů.
Kdo neví, tak současná Husqvarna 701 je totožná s KTM 690, /potvrdilo mi to několik mechaniků/

Docela mě zajímá:
1. otáčkoměr, protože ta parodie s osmičkama co tam je, se mi nelíbí
2. ukazatel průměrné spotřeby dojezdu na nádrž apod.
3. existuje nějaký tempomat ?
4. přídavné nádrže, již to řešíme v druhém tématu, pak to tady můžeme shrnout
5, nějaký obd, nebo jak se to jmenuje na cesty - diagnostika chyb, mazání závad
6. zkoušel jste někdo přichytnout nějakou podlouhlou brašnu na plasty kryjící chladič, třeba stan, nebo kombinéza po cca 2,5 kilech
7. ploché víčko nádrže, tak aby nepřesahovalo plasty, aby bylo zapuštěné co nejvíc
8. přídavné sdružené světlo dálka, potkávací nebo samostatně, něco ověřeného kvalitního led, menšího, tak aby se do vlezlo vedle originál reflektoru na nějakej držák
9. stupačky s vyndavací gumou, pro přesuny, docela to snižuje vibrace do nohou, v terénu se guma vyloupne
10. nějaký odpružení mezi vidli a řidítka, také pro snížení vibrací

Naposledy editováno 16.07.2021 00:45:49
Předchozí
1 2
Následující

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

30.6.2021 v 09:22 | Nahoru | #1
Gumy do stupaček byly součástí stupaček,kdyžtak je mam na prodej.Na odpružení řidítek mam odpružený představce z KTM.Mě to stačí.kdyžtak se dělaj ještě těžítka do řidítek.Co se týká větší nádrže,tak pokud nebudeš brát tu místo vzduchovýho filtru,tak koukej po takový co kryje chladič.

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

30.6.2021 v 09:57 | Nahoru | #2
jen stručně

není 701 jako 701 a není 690 jako 690, když vynechám starší 690 (2008-2012-2014-2016)

tak 701 (2016-2017) vychází z přechozí generace 690 (motor 49 kW) - rám nevím, ale viděl jsme fotku jihoafrické 701 s bočníma RR nádržemi z 690 takže možní rám prošel inovací nebo to uchycení nějak upravil - na novější 701 už nádrže nepasují
zbytek je o malinko jiný viz můj profil - zadní stavba, uchycení nosičů, ofset
701 od 2017 má inovovaný motor 55kW s druhým vyvažovákem, ale hlavně bez vahadel a s ostřikovou tryskou oleje v hlavě.
nový model 690/2019 je pak obdobou 701 - liší se elektronikou, ale různé roky se různě blíží a odlišují, mechanicky je hodně podobný (lze porovnat čísla dílů), lisí se v plastech a sedle
u elektroniky je pak ještě předěl EUR5 model (20/21?) kde nefungují různé udělátka - asi jiná komunikace a nastavení hodnot

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

30.6.2021 v 10:16 | Nahoru | #3
ad otázky - víc než tady najdeš na advrideru, thumpertalk, Horizointinlimited či nemeckých fórech + stránky lidí co na tom jezdí kolem světa (+na 690)

1/ otáčkoměr - mrkni na cumpan, nově na celém sdružneém púřístorji pracuje Aurora - předal jim prototyp jeden týpek co to prezentoval na advrideru - odpovídá to i jiné otázky - budík je napojen na OBD - takže tam vidíš teplotu, otáčky, rychlost, napětí a lze i číst chybové kódy
2/ nevím o tom, řeším nulováním proi tankování a odhadem spotřeby dle terénu + hladové oko - na předchozí 690 s emi líbilo že přo hladovém oku naskočil F trip ukazující najet=é kilometry na rezervu - to bylo praktické a tady to bohužel chybí
3/ buď mechanický nebo elektornický ale nesledoval jsme to že by to někdo na 701/690 řešil
4/ už jsem psal
5/ dobrá zpráva je že konektor lze paralelně zapojit - lze tam mít off-road dongle a k tomu paralelně OBD čtečku a k tomu aplikaci v telefonu nebo viz 1/
6/ malé brašny na padáky nebo brašničky na sedlo, přímo na plasty jsme to neviděl - k tomu jsou lepší padáky chycené na horní šroub - mám mototrek na spodní šrouby motoru a ty jsou malé
7/ víčko - kapitola sama pro sebe, u 690 ploché a debilní, že padá boirdel přímo do nádrže kde kurví čerpadloa ucpává filtr - u 701 o malinko lepší, ale stejně jsme nahradil šroubovacím víčkem co brání padání bordelu + uvažuji o guglatech fitru - výměna čerpadla fitru na cestách je prouz - musí rozebrat půlku motrky, a vyndat to z nádrže a ideálně použít lisovací objímky, šroubové se v nádrži mohou pvolit a je to zase na opravu
8/ -
9/ na jiných modelech KZM byly vyndavací gumy - pokud bnevymníš stuzpačky za širší/nižší tak by mely jít použít (viz výše)
10/ scotts performace - uchycení pro tlumič s odpružením (dva druhy gum měkkčí/tvrdší) - měl jsme na 690 na 701 už jsme nekoupil - není to levná sranda
v brýlích je základ přes gumu, důležité je aby nebyl vymačkaný - klemy bych bud scotts nebo zkusil ty KTM odpružené (viz výše), ale nejčastěji to řeší odpruženýma fasst flexx řidítky

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

1.7.2021 v 09:54 | Nahoru | #4
fasst flex řidítka, pomáhá to znatelně ? je to docela drahá sranda

(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

1.7.2021 v 10:41 | Nahoru | #5
ZdendaZB> nevím píšu co píšou lidi - nemám je a spíš bych šel cestou toho odpružení nebo zkusím ty KTM klemy
ten scotts byl cítit, že je to o něco lepší - ale tayk to nevyřeší vše aby to mělo nějakou odezvu v řízení a nežvýkalo se to

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

1.7.2021 v 10:49 | Nahoru | #6
ruce to chce řešit, jak jsem si odvykl na tříválci tak je to teď docela znát

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

1.7.2021 v 16:24 | Nahoru | #7
Ještě bych potřeboval poradit jaký si mám koupit blástry s výztuhou. Neplánuju jezdit tak, abych lítal přes řidítka, je to koneckonců cestovní stroj, tak bych raději výztuhu, abych ochránil nedejbože páčky. Jsou toho mraky, hlavně v číně, samý rally, dakar apod. ale cena za 20-30 dolarů mi připadá docela nízká. Je něco odolnýho, aby to nestálo majlant a aby to dobře chránilo proti větru, nějaký velký plácačky.

Pak vyhřívání, tam bych dal asi oxford, hodně lidí i ho chválí, já ho měl taky a nezklamal. Scottoiler mechanickej, ten nemá chybu, žádnej sprej. No a odpružení řidítek a to by mělo stačit. Tam pořád nevím do čeho jít. Scott performance stojí 20 tisíc, to je moc drahý, leda by to bylo opravdu hodně hodně moc znatelný, ale jestli to pomůže jen trochu tak ne.

já tam gumy neměl, mám tyhle stupačky


Naposledy editováno 01.07.2021 16:50:56

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

2.7.2021 v 06:51 | Nahoru | #8
Do těchhle stupaček by ty gumy měli pasovat.Bástry kup jedině s výstuhou a se zahnutym uchycenim.Ochrání jak páčky tak ruce třeba před ránou od větve a to vyhnutí slouží k lepšímu sundání ruky do boku třeba při pádu.

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

2.7.2021 v 10:36 | Nahoru | #9
přemýšlím nad zkouškou těch odpružených PHDS klem
PHDS klemy

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

2.7.2021 v 17:15 | Nahoru | #10
dangs: a co konkrétně, má cenu acerbis, nebo stačí i levnější ? představuju si něco takovýho, nejsou děravý, chrání proti větru, dřív jsem měl na starým stroji podobný
https://www.m-style....nEAQYASABEgJvkfD_BwE

honza: a nebudou lepší už rovnou ty flexx, vypadají, že by fungovaly mnohem líp než ty klemy

Naposledy editováno 02.07.2021 19:06:38

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

3.7.2021 v 09:17 | Nahoru | #11
No, zdá se mi že to řešíš poměrně nadměrně

Já jsem měl v umyslu tisíc věci, ale po zkusenostech z jinymi motorkami jsem si řekl že rok budu jezdit jak to je a co mi bude vadit, vyřeším.

No, a výsledek je ze motorka je obutá, má kastlík r/g pod sedlem a sklopný zrcátka a držák na mobil se zásuvkou, krátký držák RZ. A Scottoiler už tam byl od minulého ridera, chtěl jsem ho sundat, ale zkusil jsem naplnit a asi je to dobrý, tak to nechám. Po cca 10 tisicich km
ještě resim krátký páčky dvouprstý, což je na základě toho jak pěkně se mi jezdilo s ulomenou origo spojkovou ( lupla kde má, tedy v cca pulce v zubu)
A širší stupačky dam. A asi stačí.

Zbytek naprosto vyhovuje, a to o dovolený najede treba 450 v terénu každý den, na TET polsko jednou snad i 500 vloni.

Vyhřívané gripy na enduro, to nechceš. Upadnou ti ruce, klouže to, tlustý jsou, těžko plyn, hrůza. Ještě ty originální na KTM nebo BMW jsou celkem ok, ale oxfordy jsem mel na Suzuki a letěly .... Za rok jsem je zapnul jednou, při nájezdu 25 tisic za sezónu.
Ale jezdim i v zimě trochu a problém není, staci mit po kapsách suchý rukavice, když se někde zválíš v blátě.
Že je kosa poznáš v enduru podle toho, že po zastavení ti jde pára zpod bundy a mlzej se brejle když musíš řadit jednicku až dvojku

Když mrzne tak je sucho a ve správných hadrech je pohoda. Správný hadry moje jsou na zimu Sidi adventure a termoprádlo pod MX vybavu a závodní lehká bunda Scott.
V létě bez bundy a termo, normální boty.
V létě totiž když do adventur nebereš vodu, a to nebereš vzdycky, tak schnou x dní, bo Gore-Tex . Kdežto z mx bot to vylejes a dobrý, za chvili suchy.

No, a gumy do stupaček jsou jen na to aby ti to nežralo podrážky pokud je sucho, což u civilních bot kde se podrážka nedá vyměnit má na cestování smysl asi. Jinak efekt žádný, krom toho že kloužou.

Méně je někdy více, myslim.

Naposledy editováno 03.07.2021 09:38:12

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

3.7.2021 v 12:12 | Nahoru | #12
Řeším to tak, abych nějak normálně dojel někam dál. Albánie na vozejku, nebo Srbsko po vlastní ose nemá cenu řešit. Na to není potřeba štít vůbec, to je hned za rohem.

(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

3.7.2021 v 22:30 | Nahoru | #13
ZdendaZB> jako, kam bys na tom jednobuchu chtěl jet dál?
To jsi buď v důchodu, nebo máš extra hodně času...
Protože jinak budeš muset spěchat po silnici a to je na týhle motorce nuda učebnicová...

Já jsem rád že urvu dva tydny v létě dovolenou. To je tak Balkán na enduro, nebo Italsky a francouzský Alpy, nebo Řecko Rusko na cesťáku. Vic ani prd, pokud to neni jen jízda rychle hodně.

A ve finále co, znamej si teď nakoupil do půjčovny v Gruzii 7 kousků HQ 701.
Na co se tam budu vláčet jak magor po ose, když si ji tam půjčím na tejden, letenka stojí kolem 5000.

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

3.7.2021 v 22:52 | Nahoru | #14
Proč spěchat. Prostě si tam dochrochtáš a pak si trochu zakrosíš. Proto ty neobvyklé úpravy stroje.

Naposledy editováno 03.07.2021 22:52:50

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

4.7.2021 v 12:30 | Nahoru | #15
Ještě potřebuju na nádrž nejaky placatý víčko, co nepoleze nahoru a nemusí mít ani zámek. Hezky zalícovaný s plastem blatníku. Nevíte o něčem ? Bordel tam padat nebude, páč ho přeplácnu a celý se to zatěsní.

něco v tomhle stylu
https://www.wish.com...PD_BwE&share=web

Naposledy editováno 04.07.2021 12:32:26

(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

7.7.2021 v 14:50 | Nahoru | #16
ZdendaZB> Ohledně bástrů s výztuhou můžeš klidně zapomenout na ty levný univerzální. Budeš muset koupit origo příslušenství nebo Barkbusters nebo Cycry. Je to kvůli tvarovaným uchytům kolem vývodů spojkové a brzdové pumpy.

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

7.7.2021 v 15:50 | Nahoru | #17
tohle cycra ? nebo je tam ještě nějaká vyfikanost navíc ?
https://www.rockway....ZEAQYAyABEgK7ePD_BwE

busters jsem ani nenašel

originály jsou tady, ale moc proti větru nechrání a jsou v nich navíc díry
https://www.dypree.cz/kryty-pacek/

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

7.7.2021 v 16:42 | Nahoru | #18
Na originální řídítka jsou s plasty bílé barvy tyto pod objednávkovým číslem - 7650297900028
Barkbusters dle jejich katalogu pro HQ od roku 2016 má výztuhy s kódem BHG-152 a k nim dokoupit plasty VPS (různé barvy) nebo Storm (černá nebo bílá).
Ty Cycry CRM budou muset být asi s úchytem 28,6 mm.

Naposledy editováno 07.07.2021 16:42:34

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

7.7.2021 v 16:54 | Nahoru | #19
jasný tak dík

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

12.7.2021 v 20:01 | Nahoru | #20
tak jsem nakonec vyzkoušel blástry relý dakar vod mstyle a normálně tam šly, takže není potřeba nic spešl a jsou za litr i s většíma plácačkama proti větru

(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

13.7.2021 v 11:29 | Nahoru | #21
ZdendaZB> Snad budou v pohodě. Ona je to čínská kopie staršího modelu Acerbis. Někdy u těch čínských replik jsou ty hliníkové výztuhy snad odlité z víček od jogurtů a plasty jsou křehké a rády praskají.

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

13.7.2021 v 11:40 | Nahoru | #22
Po mnoha zkušenostech s rovnáním čínských "acerbisů" - beru už jen barkbustery nebo cycry

teď na 701 mám Barkbustery + závažíčka

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

13.7.2021 v 12:26 | Nahoru | #23
je to litr oproti třem, to vím, xtrig a lifepová baterka jsou dražší, ale na dominátoru sem je měl, teda před 20 lety a byly v pohodě, na xtéčku a drku taky, vypadají úplně stejně, taky to je čína a drží, nikde žádnej nápis
páčky jsem zkrátil na 2 prsty, protože byly zbytečně dlouhý a budou lépe chráněný kdyby
navíc jsem se bavil se 2 pilotama co je mají na enduru a řikali že prej v pohodě

tak uvidíme, jestli se nějak zdeformujou nebo hnou, koupím bustery a hotovo
závaží budu testovat

Naposledy editováno 13.07.2021 12:27:34

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

13.7.2021 v 17:50 | Nahoru | #24
nemohli byste změřit napětí na nabitým akumulátoru ?
mě to i na volnoběh se světlama a s větrákem drží 14,6-14,7 V když odpojím světlo tak to leze až na 14,8-14,9
není to nějak moc ?
a chladič regulátoru alternátoru je tak žhavej, že na něm ani ruku pořádně neudrží, dřív byl schovanej, tak se na něj nešahalo

to jsou věci, lepší nic neměřit a nikam nešahat

u lifepo4 uvádí prej maximum nabíjecí 14,6 V tak tak teda nevím

sem si říkal, že apgrejduju starej akumulátor na větší, 12Ah, ale když vidím to napětí, u předchozího stroje to bylo jak u auta, 13,9V

Naposledy editováno 13.07.2021 17:52:39

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

14.7.2021 v 09:59 | Nahoru | #25
regulátor přemýšlím nad FETovým - má lepší účinnosta menší ztrátové teplo
jinak jde hodně o jeho chlazení - předchozí mi odešel (dost to přokládám špatnému chlazení za příéadvnou nádrží - ostatně i RR pak předělal ten držák a regulátor dal jinak aby byl víc na vzduchu

14,7 na volnoběh je nějak moc moc, zkontroluj ještě ukostření tam při přechodovém odporu může vznikat rozdíl, který ovlivňuje výstup z regulátoru

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

14.7.2021 v 10:34 | Nahoru | #26
tak ten měřák co jsem použil měří blbě,
přesný ukazuje 14,6V na volnoběh bez světel, se světlama -0,1V s větrákem další -0,1V

Naposledy editováno 14.07.2021 10:34:54

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

27.7.2021 v 11:19 | Nahoru | #27
nemáte někdo náhodou manuály na ročník 19-21 ?
teď zrovna potřebuju koupit filtr a nevím jestli je to stejný jako na motor z roku 2016-2017

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

27.7.2021 v 11:38 | Nahoru | #28
podle čísel ND jsou identické - od r 2012 kdy je v pravém odvod čidla tlaku oleje jsou všechny stejné, naštěstí je nenapadlo to změnit

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

27.7.2021 v 12:34 | Nahoru | #29
dík
akorát nechápu proč navařili držák hadice tam kde se montuje xtrig preloader, fakt nepochopitelný

a náhradní spojkový lamely mám objednat který ?

Naposledy editováno 27.07.2021 12:34:27

Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...

27.7.2021 v 12:37 | Nahoru | #30
ten koso vypadá stejně jako tady https://www.scooter...r-koso-multifunkcni/

jinak otáčkoměr jsem použil koso multifunkční s 2x teplotou a voltmetrem, kolem cívky co se nasazuje na svíčku jsem namotal asi 7 závitů drátu a funguje to perfektně, ještě vysoustružit novej nalejvací šroub a strčit do něj čidlo teploty oleje a na hadici do chladiče vyrobit odbočku pro druhý teplotní čidlo

protože nevím, kam ty teploměry jinam napojit, našel jsem na videu že teploměr oleje strkají někam vzadu do motoru, ale já tam ten šroub nemám a vodu dávají všichni do hadice, ale to taky není 2x přesný, chtělo by to zasunout přímo do motoru

Naposledy editováno 27.07.2021 12:38:15
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 Dnes v 13:49 strive
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 2 19.3.2024 v 10:35 Ezy96
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist