Kdo neví, tak současná Husqvarna 701 je totožná s KTM 690, /potvrdilo mi to několik mechaniků/
Docela mě zajímá:
1. otáčkoměr, protože ta parodie s osmičkama co tam je, se mi nelíbí
2. ukazatel průměrné spotřeby dojezdu na nádrž apod.
3. existuje nějaký tempomat ?
4. přídavné nádrže, již to řešíme v druhém tématu, pak to tady můžeme shrnout
5, nějaký obd, nebo jak se to jmenuje na cesty - diagnostika chyb, mazání závad
6. zkoušel jste někdo přichytnout nějakou podlouhlou brašnu na plasty kryjící chladič, třeba stan, nebo kombinéza po cca 2,5 kilech
7. ploché víčko nádrže, tak aby nepřesahovalo plasty, aby bylo zapuštěné co nejvíc
8. přídavné sdružené světlo dálka, potkávací nebo samostatně, něco ověřeného kvalitního led, menšího, tak aby se do vlezlo vedle originál reflektoru na nějakej držák
9. stupačky s vyndavací gumou, pro přesuny, docela to snižuje vibrace do nohou, v terénu se guma vyloupne
10. nějaký odpružení mezi vidli a řidítka, také pro snížení vibrací
Naposledy editováno 16.07.2021 00:45:49
není 701 jako 701 a není 690 jako 690, když vynechám starší 690 (2008-2012-2014-2016)
tak 701 (2016-2017) vychází z přechozí generace 690 (motor 49 kW) - rám nevím, ale viděl jsme fotku jihoafrické 701 s bočníma RR nádržemi z 690 takže možní rám prošel inovací nebo to uchycení nějak upravil - na novější 701 už nádrže nepasují
zbytek je o malinko jiný viz můj profil - zadní stavba, uchycení nosičů, ofset
701 od 2017 má inovovaný motor 55kW s druhým vyvažovákem, ale hlavně bez vahadel a s ostřikovou tryskou oleje v hlavě.
nový model 690/2019 je pak obdobou 701 - liší se elektronikou, ale různé roky se různě blíží a odlišují, mechanicky je hodně podobný (lze porovnat čísla dílů), lisí se v plastech a sedle
u elektroniky je pak ještě předěl EUR5 model (20/21?) kde nefungují různé udělátka - asi jiná komunikace a nastavení hodnot
1/ otáčkoměr - mrkni na cumpan, nově na celém sdružneém púřístorji pracuje Aurora - předal jim prototyp jeden týpek co to prezentoval na advrideru - odpovídá to i jiné otázky - budík je napojen na OBD - takže tam vidíš teplotu, otáčky, rychlost, napětí a lze i číst chybové kódy
2/ nevím o tom, řeším nulováním proi tankování a odhadem spotřeby dle terénu + hladové oko - na předchozí 690 s emi líbilo že přo hladovém oku naskočil F trip ukazující najet=é kilometry na rezervu - to bylo praktické a tady to bohužel chybí
3/ buď mechanický nebo elektornický ale nesledoval jsme to že by to někdo na 701/690 řešil
4/ už jsem psal
5/ dobrá zpráva je že konektor lze paralelně zapojit - lze tam mít off-road dongle a k tomu paralelně OBD čtečku a k tomu aplikaci v telefonu nebo viz 1/
6/ malé brašny na padáky nebo brašničky na sedlo, přímo na plasty jsme to neviděl - k tomu jsou lepší padáky chycené na horní šroub - mám mototrek na spodní šrouby motoru a ty jsou malé
7/ víčko - kapitola sama pro sebe, u 690 ploché a debilní, že padá boirdel přímo do nádrže kde kurví čerpadloa ucpává filtr - u 701 o malinko lepší, ale stejně jsme nahradil šroubovacím víčkem co brání padání bordelu + uvažuji o guglatech fitru - výměna čerpadla fitru na cestách je prouz - musí rozebrat půlku motrky, a vyndat to z nádrže a ideálně použít lisovací objímky, šroubové se v nádrži mohou pvolit a je to zase na opravu
8/ -
9/ na jiných modelech KZM byly vyndavací gumy - pokud bnevymníš stuzpačky za širší/nižší tak by mely jít použít (viz výše)
10/ scotts performace - uchycení pro tlumič s odpružením (dva druhy gum měkkčí/tvrdší) - měl jsme na 690 na 701 už jsme nekoupil - není to levná sranda
v brýlích je základ přes gumu, důležité je aby nebyl vymačkaný - klemy bych bud scotts nebo zkusil ty KTM odpružené (viz výše), ale nejčastěji to řeší odpruženýma fasst flexx řidítky
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
ten scotts byl cítit, že je to o něco lepší - ale tayk to nevyřeší vše aby to mělo nějakou odezvu v řízení a nežvýkalo se to
Pak vyhřívání, tam bych dal asi oxford, hodně lidí i ho chválí, já ho měl taky a nezklamal. Scottoiler mechanickej, ten nemá chybu, žádnej sprej. No a odpružení řidítek a to by mělo stačit. Tam pořád nevím do čeho jít. Scott performance stojí 20 tisíc, to je moc drahý, leda by to bylo opravdu hodně hodně moc znatelný, ale jestli to pomůže jen trochu tak ne.
já tam gumy neměl, mám tyhle stupačky
Naposledy editováno 01.07.2021 16:50:56
PHDS klemy
https://www.m-style....nEAQYASABEgJvkfD_BwE
honza: a nebudou lepší už rovnou ty flexx, vypadají, že by fungovaly mnohem líp než ty klemy
Naposledy editováno 02.07.2021 19:06:38
Já jsem měl v umyslu tisíc věci, ale po zkusenostech z jinymi motorkami jsem si řekl že rok budu jezdit jak to je a co mi bude vadit, vyřeším.
No, a výsledek je ze motorka je obutá, má kastlík r/g pod sedlem a sklopný zrcátka a držák na mobil se zásuvkou, krátký držák RZ. A Scottoiler už tam byl od minulého ridera, chtěl jsem ho sundat, ale zkusil jsem naplnit a asi je to dobrý, tak to nechám. Po cca 10 tisicich km
ještě resim krátký páčky dvouprstý, což je na základě toho jak pěkně se mi jezdilo s ulomenou origo spojkovou ( lupla kde má, tedy v cca pulce v zubu)
A širší stupačky dam. A asi stačí.
Zbytek naprosto vyhovuje, a to o dovolený najede treba 450 v terénu každý den, na TET polsko jednou snad i 500 vloni.
Vyhřívané gripy na enduro, to nechceš. Upadnou ti ruce, klouže to, tlustý jsou, těžko plyn, hrůza. Ještě ty originální na KTM nebo BMW jsou celkem ok, ale oxfordy jsem mel na Suzuki a letěly .... Za rok jsem je zapnul jednou, při nájezdu 25 tisic za sezónu.
Ale jezdim i v zimě trochu a problém není, staci mit po kapsách suchý rukavice, když se někde zválíš v blátě.
Že je kosa poznáš v enduru podle toho, že po zastavení ti jde pára zpod bundy a mlzej se brejle když musíš řadit jednicku až dvojku
Když mrzne tak je sucho a ve správných hadrech je pohoda. Správný hadry moje jsou na zimu Sidi adventure a termoprádlo pod MX vybavu a závodní lehká bunda Scott.
V létě bez bundy a termo, normální boty.
V létě totiž když do adventur nebereš vodu, a to nebereš vzdycky, tak schnou x dní, bo Gore-Tex . Kdežto z mx bot to vylejes a dobrý, za chvili suchy.
No, a gumy do stupaček jsou jen na to aby ti to nežralo podrážky pokud je sucho, což u civilních bot kde se podrážka nedá vyměnit má na cestování smysl asi. Jinak efekt žádný, krom toho že kloužou.
Méně je někdy více, myslim.
Naposledy editováno 03.07.2021 09:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
To jsi buď v důchodu, nebo máš extra hodně času...
Protože jinak budeš muset spěchat po silnici a to je na týhle motorce nuda učebnicová...
Já jsem rád že urvu dva tydny v létě dovolenou. To je tak Balkán na enduro, nebo Italsky a francouzský Alpy, nebo Řecko Rusko na cesťáku. Vic ani prd, pokud to neni jen jízda rychle hodně.
A ve finále co, znamej si teď nakoupil do půjčovny v Gruzii 7 kousků HQ 701.
Na co se tam budu vláčet jak magor po ose, když si ji tam půjčím na tejden, letenka stojí kolem 5000.
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
něco v tomhle stylu
https://www.wish.com...PD_BwE&share=web
Naposledy editováno 04.07.2021 12:32:26
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
https://www.rockway....ZEAQYAyABEgK7ePD_BwE
busters jsem ani nenašel
originály jsou tady, ale moc proti větru nechrání a jsou v nich navíc díry
https://www.dypree.cz/kryty-pacek/
Barkbusters dle jejich katalogu pro HQ od roku 2016 má výztuhy s kódem BHG-152 a k nim dokoupit plasty VPS (různé barvy) nebo Storm (černá nebo bílá).
Ty Cycry CRM budou muset být asi s úchytem 28,6 mm.
Naposledy editováno 07.07.2021 16:42:34
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
páčky jsem zkrátil na 2 prsty, protože byly zbytečně dlouhý a budou lépe chráněný kdyby
navíc jsem se bavil se 2 pilotama co je mají na enduru a řikali že prej v pohodě
tak uvidíme, jestli se nějak zdeformujou nebo hnou, koupím bustery a hotovo
závaží budu testovat
Naposledy editováno 13.07.2021 12:27:34
mě to i na volnoběh se světlama a s větrákem drží 14,6-14,7 V když odpojím světlo tak to leze až na 14,8-14,9
není to nějak moc ?
a chladič regulátoru alternátoru je tak žhavej, že na něm ani ruku pořádně neudrží, dřív byl schovanej, tak se na něj nešahalo
to jsou věci, lepší nic neměřit a nikam nešahat
u lifepo4 uvádí prej maximum nabíjecí 14,6 V tak tak teda nevím
sem si říkal, že apgrejduju starej akumulátor na větší, 12Ah, ale když vidím to napětí, u předchozího stroje to bylo jak u auta, 13,9V
Naposledy editováno 13.07.2021 17:52:39
jinak jde hodně o jeho chlazení - předchozí mi odešel (dost to přokládám špatnému chlazení za příéadvnou nádrží - ostatně i RR pak předělal ten držák a regulátor dal jinak aby byl víc na vzduchu
14,7 na volnoběh je nějak moc moc, zkontroluj ještě ukostření tam při přechodovém odporu může vznikat rozdíl, který ovlivňuje výstup z regulátoru
jinak otáčkoměr jsem použil koso multifunkční s 2x teplotou a voltmetrem, kolem cívky co se nasazuje na svíčku jsem namotal asi 7 závitů drátu a funguje to perfektně, ještě vysoustružit novej nalejvací šroub a strčit do něj čidlo teploty oleje a na hadici do chladiče vyrobit odbočku pro druhý teplotní čidlo
protože nevím, kam ty teploměry jinam napojit, našel jsem na videu že teploměr oleje strkají někam vzadu do motoru, ale já tam ten šroub nemám a vodu dávají všichni do hadice, ale to taky není 2x přesný, chtělo by to zasunout přímo do motoru
Naposledy editováno 27.07.2021 12:38:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | Dnes v 13:49 strive |
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 2 | 19.3.2024 v 10:35 Ezy96 |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 4 | 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB |