bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
27.6.2021 v 18:09
Nevíte kde koupit nádrž na husqarnu 701 enduro, našel jsem jen originál husqarna za nelidský peníze, potom radegarage 6 litrů, je to malý a celkem drahý. Navíc tam mění papír filtr za molitan a těm osobně nevěřím. Pak safari tank, ale i s dopravou to stojí 25 tisíc a dodání bůchví kdy.
Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?

Blokovaní uživatelé: MedWed, husq701
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

27.6.2021 v 22:58 | Nahoru | #1
E bay? Mobile de?

Naposledy editováno 27.06.2021 22:59:30

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

27.6.2021 v 23:02 | Nahoru | #2
Vsechna hard endura /mx jezdi s molitanovymi filtry... nebo treba dakarovky u papiroveho filtru je docela problem kdyz tu motorku treba utopis...

Obavam se, ze levne reseni velke nadrze neexistuje, je to maloseriova zalezitost a to je drahe...

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

28.6.2021 v 10:44 | Nahoru | #3
Na 690 jsem vyzkoušel 3 varianty přídavných nádrží (prototyp od Radeho, safari a RallyRaid) a každá měla něco - ale to je na jiné povídání

po změně na 701 ty drobné změny stačí k tomu, aby to nepasovalo - mám tam teď namontovanou nádrž od Radeho, sice mi taky není ten malý molitan filtr sympatický -originál airbox s větším filtrem se mi líbí víc (menší hluk, filtrace), ale samotný molitan vidím jako nejmenší problém

prostě se musíš smířit s tím, že hledáš něco co je pro malou skupinu uživatelů a tedy drahé

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

28.6.2021 v 20:14 | Nahoru | #4
Se vší úctou bych dakarový speciály nebral jako bernou minci, protože se tam neřeší cena, ani delší výdrž motoru. Když to přicucne trochu písku, tak zatímco pilot spí, pochopové mu to vymění a opraví, navíc zdarma Což mě nehrozí, protože zatímco spím se s motorkou nic neděje. No a po shlédnutí několika fotek a popisu z místního fora i zahraničního, tomu nějak nedůvěřuju (přidřené motory, prach za filtrem, drolící se molitan apod.
Třeba když se to pravidelně čistí, pere, olejuje, tak to bude fungovat, ale pořád se mi zdá papír tak nějak spolehlivější. Když se ucpe, stoupne spotřeba a hned vidím že to chce čistit a nejlépe měnit. Po nezpevněnejch cestách severu cca 8 tkm + dalších 22 po silnici a filtr ještě nebyl ucpanej, což nechápu, ale bylo to tak. Spotřeba normální. Azije 5 tkm mimo asfalt + tam a zpět asfalt a filtr také ok. A za ním, v sání, ani náznak prachu. Náhradní který jsem vezl ssebou se vrátil domů nepoužit. Třeba se málo prášilo, je fakt že to nebyla poušť s bouřema, ale polní cesty nejsou úplně bezprašný.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 09:55 | Nahoru | #5
Ad molitan vs. papír - na dlouhé cesty a do sucha je papír lepší, při riziku brodů a utopení je lepší molitan, co se filtrace týče slušný molitan filtruje dobře - ale je náchylnější na údržbu, kontrolu, správné uchycení a správné namazání, jen při specifických řešeních je molitan jediné možné řešení - papír má tvarové limity

molitan samozřejmě s předfiltrem - ten hodně omezí špinění samotného molitanu a snadněji se se čistí (ideálně jich mít víc)

Ad nádrže - napíšu to sem kdyby to ještě někoho zajímalo

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 10:03 | Nahoru | #6
Přídavné nádrže 690 (2008-2016)

Samotná nádrž je pro delší cesty malá (12,5 litru), možné další palivo lze řešit různě kanystry, benzínové vaky pro mimořádní případy (přejezd jedné dvou etap). Pro delší cestování to řeší přídavné nádrže.

Pro 701 problém – na první pohled drobné úpravy rámu vedou k tomu, že nádrže pro 690 (do 2016) nelze jednoduše použít.

Všechny nádrže kromě nových safari je třeba odpojit od hlavní nádrže při plném tankování – hladina v přídavné nádrži je výš než v hlavní, po ujetí pár desítek kilometrů lze ventil otevřít

1/ Rade místo airboxu, (5,9 litrů)

Výhody: motorka zůstává stejně úzká, nemění výrazně se těžiště, nízká váha + i s palivem není tak těžké (celkově spíš malý objem), verze i pro 701, lze použít tankvak, cenově nejdostupnější
Nevýhody: Náhrada originálního airboxu za molitan – je to výrazně hlučnější, filtr má menší plochu a je víc vystaven nečistotám (ale je snadno dostupný pro kontrolu a případnou výměnu)

2/ Safari tank – starší verze

Výhody: největší objem (14 litrů), pevný materiál, snese i hrubé zacházení a pády, dobře tvarované – u kolen nevadí pohybu, relativně úzké a bez hran, zachovává originál airbox (ale je tam horší přístup)
Nevýhody: těžké, 14 litrů už je znát, těžiště je výš a víc dopředu – ale u naložené motorky nákladem vzadu to není problém, hodně vysoké plnící hrdlo, horší přístup ke klíčku, nelze použít tankvak
Není verze pro 701 – bylo by nutné jiné sedlo

3/ Rally Raid EVO2 (9,5 litru)

Výhody: objemově a těžištěm (boky a nízko) slušný kompromis, zachovává originál airbox i snadný přístup k filtru, dvě samostatné nádrže (při poškození jedné lze uzavřít a používat jen druhou (a je to potřeba viz mínusy), lze použít malý tankvak
Nevýhody: odolnost výrazně slabší než safari, spodní vytržené uši jsou náchylné k ulomení ev. prasknutí (taky jsme opravoval, ale jde snadno svařit je to PE), kvalita některých kusů byla předmětem diskuzí, tvarově širší u kolem a k tomu má nepříjemně vystouplé hrady v oblasti kolen

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 10:30 | Nahoru | #7
Ten molitan od Radeho s ponožkou je v pohodě, ale airbox do KTM mi moc dobře nesedí, je poměrně široký. U HQ a novějších verzí KTM se to může mírně lišit, mě do toho zasahují čudle od plastů trošku.
Nicmémě, se znečištěním nebojuju, je to vysoko a fusekli vyměním jen po sundání sedla. Špiní se méně než u ostrých, kde je utopený většinou níž za motorem

Akorát že já nemám nádrž, ale jen storage box v tom místě. Mám 12 litrů a min.200 km to tak nějak ujede vždycky, takže nádrž nepotřebuju trvale vozit - abych 200 km neměl šanci natankovat se mi nestává v podmínkách kde jezdím...

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 12:30 | Nahoru | #8
airbox u 690/701 je známá slabina - ale když funguje tak je tam obecně větší filtrační plocha a je mnohem tišší + možnost papírového filtru

v evropě to v podstatě není potřeba (benzínka kam se podíváš) pokud se nedržíš hodně mimo cesty, ale na exotičtější cesty už to smysl dává

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 13:33 | Nahoru | #9
ZdendaZB> Tovarni tymy na dakaru mozna... ale jezdi to tak vsichni a ver tomu, ze nasatej pisek rovna se ko motor, ten nikdo z obyc zavodniku nahradni nema a zavod pro ne konci... tim padem vylitne nekolik statisicu kominem. Nemam to uplne z vypraveni, muj mechanik jel jako mechanik se zatkem na africa ecco race a v motorce byly moje dily. Jinej nas kamarad ty filtry vyrabi...

Otazka je, jestli se bavime o cestovni motorce a dlouhe dovolene, nebo o zavodni motorce, jeste specialne na rally...

Naposledy editováno 29.06.2021 13:35:59

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 15:12 | Nahoru | #10
assassin> Jako, fakt je, že 690/701 má ten filtr opravdu obrovskej, snad 13 litrů zabere, nebo kolik. A jinak tam nedáš nikam nic, takže člověk obětuje tu pohodu, kdy o filtr bys nemusel rok vůbec pečovat ve prospěch jediného možného prostoru. Akorát že já to vyhodnotil tak, že nádrž naprd, ale duše a vercajk a foukání a třeba ještě pláštěnka se hodí víc než benzín...
https://www.motorkar...amp;act=fotogalerie#

Když koukneš na fotky, tak filtr originál zabírá prostor toho kastlíku plus filtrboxu ... fakt obr.

Naposledy editováno 29.06.2021 15:17:50

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 15:34 | Nahoru | #11
assassin> Ono i u těch továrních týmů, pokud by byla nadspotřeba pístů, tak při těch rozestupech v cíli by to bylo mrhání miliony. Na Dakaru samotném je druhá výměna pístu s penalizací, takže v plánu jen jedna.

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 19:57 | Nahoru | #12
ok, spolehlivost u molitanu teda neřešíme, když to tak funguje
jedná se o cesty od dvou až do deseti tisíc km od domu , takže i dál a na dýl

ale hlučnost rade filtru je teda znatelná oproti standardu ? nechci bejt po pár dnech jízdy hluchej, to raději někam nabastlím kanystr na pár litrů, no a různý nářadí a duše přichytám různě k rámu, tak jsem to vozil vždycky, mokrý duše, orezlý montpáky nevadí a těch pár klíčů zabalím do pytlíků

a jak je to s jinejma homologovanejma vejfukama, jsou hlučnější než originál, dá se to výrazně poznat ? chci bejt v lese pokud možno co nejméně slyšet, takže jestli není něco stejně hlučného jako originál, tak to měnit taky nebudu

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 20:43 | Nahoru | #13
Problem bude s tim, ze tyhle dily se delaji spis na zavodni - rally motorky. Ty nejspis stavis cestovní motorku se specifickými požadavky a tam budes mit obcas problem, zavodni vyfuky delaj docela kraval. Akrapy s tlumitkama jsou relativne v poho, ale ty maly rally vyfuky urcite tiché nejsou. Ty molitanovy filtry jsou designovany na vymeny, takze na 10tis km dovolenou to asi uplne neni... asi budes muset udelat nejaky kompromisy, jaky a kterym smerem je spis tvoje volba. Kamaradi maji ruzne velke nadrze na různých motorkach a obvykle s tim je nejaky problem.. takze mas vetsi dojezd, ale musis se smířit s tim, ze neco neni uplne ideál...

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

29.6.2021 v 21:35 | Nahoru | #14
ZdendaZB> na dalky bych nechal vse originál. Ten filtr molitanovej chce trochu péči. A hlučnější je.
Akrapovic origo na tohleto hlučný není, je lehčí a jinak to jede, ale chce to nahrát u dealera mapu.
Rade má i toolbox pod motor, místo krytu.
Něco málo nářadí by se dalo chytit pod uši chladiče.
Taky jde vyfuk spodem ala dakar a misto koncovky další toolbox. Nebo nádrž.

On ten origo vyfuk docela překáží na levou nohu a solidně to dělá modřiny když padneš a nestačíš nohu vyndat, i se pak za to chytne bota kloubkem.

Chce to ale vyztužit uchycení nádrže, na to je kit. Chladič, taky je rám. A dal bych druhý větrák. Po sundání zad. stupaček máš úchyt na podpěry baglu, chytnout vrchem misto madel.
A viděl jsem takový minicockpit, držák na navi se zasuvkama usb, na objímky řidítek, dva frezovany dily a mezi tím al plech a k tomu natvrdo origo držák navi, ne na ty blbý kloubky.

Rally předek asi není třeba, svítí to slušně a stačí plexi, windshild z powerparts, aby nešel bordel na tu navku.

Jinak neni podle mě nic moc dalšího potřeba, klemp na mobil aby se moh nabít na riditkach.

Do kol Nomousse, nepotřebuješ tahat duše, nato se chystám. Protože tlustý duše jsou pakárna těžká a velká a ještě montpaky, to je 5 kilo jako prd a hromada práce když pichneš.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 07:49 | Nahoru | #15
Na motorce, kde naložím 20 kilo vybavení na zadek, k tomu vodu 4 litry zatím nevím kam, ale někam dolů, tablet, foťák no celkem 26 kilo plus nosič 6 kilo a pak ještě nějaký doplňky. Nosič je teda plno kil navíc, ale zase se hodně váhy přenese do držáků stupaček a nezatíží se tolik ten plastovej ocas-nádrž.
Takže vyvážení stroje přestane fungovat. V tomhle případě je nádrž vzadu akorát na zlost, protože zbytečně rozšíří motorku a bagáž vyleze do boku. A je malá.

Díval jsem se na akrapoviče a je stejně velkej jako originál, ušetřím sice dvě kila ale za ty peníze to nemá pro mě smysl. Už takhle má motorka výkonu celkem dost. Bral bych to, kdyby ten tlumič byl podstatně menší, ale vzhledem ke zvýšenýmu hluku to nemá cenu.

Má teda smysl molitan na delší cesty nebo ne, z hlediska životnosti a zvýšenýho hluku. ? Ta motorka není zrovna nejtišší i když je tam všechno původní. Kdyby se jednalo jen o balkán, tak ani neřeším nádrže, protože je benzín všude, ale jak se jede dál, tak už to něco navíc chce.

Jak vypadá ten kit na vyztužení nádrže ?
Originál větrák nestíhá když se jede krokem ?
Stupačky nechávám, bude se na tom jezdit i ve dvou a bude lepší sedlo. Držák nosiče se chytá pod stupačky co jsem viděl.

Nomouse jsem nikdy neviděl. Ani nevím jak to funguje. Vozil jsem obyčejný duše, + dvě náhradní 1,6 kilo těžký + dvě montpáky 1kg a zatím vše fungovalo normálně.

štít bych udělal něco v tomhle stylu, jen musím vyzkoušet kterej tvar nejlíp odráží vitr, určitě ne ralý čumák, to nechci
http://www.texasadve...duro/block-the-wind/

Naposledy editováno 30.06.2021 07:54:06

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 09:17 | Nahoru | #16
Prvá vec, čo som riešil po kúpe 690 bola Rada nádrž. Ale nakoniec som ju nevzal. Dôvodov bolo niekoľko:
1/ Keď som pozrel do airboxu, bol tam olej. Samozrejme z odvetrania, ale bol. Motorku som kúpil ako jazdenku so 6000km, neviem v akých režimoch bola jazdená, lebo ja tam už olej nemávam, ale olej tam bol. Ak by som nemal airbox, len molitan, olej by sa v airboxe nezachytával...
2/ Výrobca motoriek nebude hlúpy a ak je tam tak veľký airbox, má to zmysel. Inak by tam tiež dal molitan + napríklad skrinku na náradie. Ale je tam airbox. Ak niekomu niečo hovorí ladenie výfuku (a teraz nemyslím tie deravé hlučné nezmysly, čo sa predávajú ako ladené výfuky), tak asi bude niečo vedieť aj o ladení sania. No a kvôli ladeniu sania tam bude tak veľký airbox. Jasné, Rada nameral zvýšený výkon s molitanom. Len treba vedieť, že výkon sa meria len pri jednej polohe otočenia škrtiacej klapky (plynu) a to na maximum. A kto jazdí len s plne otvoreným plynom? A inak, 690/701 skutočne nepotrebujú viac výkonu. Ak som 690 jazdím len čisto enduro po lese, tak zadné koleso utrhnem hockedy...
3/ Pár krát som motorku ťahal z veľkej vody (na Ukrajine, v Bosne - a to som bol sám). Rada nádrž + molitan znížia výšku sania - teda zmenšia hladinu brodenia o cca 10 cm. Ak ide partia, tak OK. Zrazu veľká voda, treba cúvať, tak kamaráti pomôžu. Ale ak som sám..., dobrovoľne si hladinu brodenia na motorke neznížim.

Občas na SK a CZ bazári vyskočí Sahara za cca 400€.
Odolal som.

Asi vieš, že sú aj cca 4,5 litrové nádrže na pravú stranu hlavnej nádrže.

Nakoniec som si nádrž vyrobil sám. Hliníkovú, 10 litrov. Nevyzerá dobre a je mizerne umiestnená. A vlastne je aj relatívne ťažká. Bolo to také riešenie z núdze pred cestou do Gruzínska. Ale mám v nej samostatné čerpadlo a dokážem ju prepínať počas jazdy. Dokonca je v nej aj kontrolka rezervy. Jak začne svietiť (na budíkoch), viem cca dojazd a jak to začne mierne cukať, zavriem plyn a prepnem počas jazdy a idem na hlavnú.
Popravde, so zvýšenou hmotnosťou na chvoste motorky nemám vôbec problém. Jednak to asi vyvažujú naložené brašne a treba povedať, že prejazdnosť 690 sa rovná takmer ostrému enduru. Takmer - ale na enduro turistiku je to OK.
Mám rozpracovanú novú nádrž, cca niečo ako Sahara, len s čerpadlom... Ale je to len rozpracované. Snáď sa k tomu v zime dostanem a budúci rok to vyskúšam.

Čo sa týka ochrany pred vetrom, na ten "origo" plexi štítok som primontoval ďalší o šírke cca 20cm a výške 15 cm. Fungovalo to perfektne. Len som ho v Rumunsku zrušil a ďalší som už nedal. Vlastne mi postačuje len ten originálny (ten z power parts asi).

Dám si dokopy tú moju novú nádrž, ale ak by som nemal podmienku, že chcem prídavnú nádrž s čerpadlom (vraj sa čerpadlá kazia...), tak idem do vakov na benzín. Asi to poznáš, čosi ako vak na vodu, ale je to na benzín.

Niekto tu na fóre pred rokmi písal, že jazdil na 690 aj s ľadvinkou a batožinou. A nemal problém. Preto teda žiadne prídavné rámy na 690 nechcem a všetko vešiam priamo na motorku. Mať ľahkú motorku a ovešať ju železom mi príde také kontraproduktívne.

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 09:29 | Nahoru | #17
Nevím, jak u novějších modelů, ale mám KTM 690 Enduro R r. 2014 a výfuk jsem měnil hlavně kvůli tomu, že neskutečně topil. Nedokážu si představit, že by se ho měl dotýkat nějaký "soft" zavazadlový systém a jednou se mi k němu připekly popruhy z batohu. Wings dělá dokonce dvě verze tlumivky, kdy jedna je tišší, takže ten by ti snad mohl vyhovovat. Já mám LeoVince a jsem spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 09:53 | Nahoru | #18
jaro27> v tom pripade jsou jakekoliv upravy motorky zbytecne, protoze kdyby nejake reseni bylo lepsi tak by to tak vyrobce udelal - neni prece hlupy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 10:30 | Nahoru | #19
assassin> Nie, to niekto spadol múdry z neba a povedal, že ak vyhodím originálny airbox a dám tam molitán, tak motorka pôjde lepšie. Aj emisie budú lepšie a aj všetko.

690/701 je zvláštna hybridná motorka. V lese sa správa takmer ako enduro, ale dajú sa s ňou aj váľať kilometre po asfalte, ak je treba.
Ak chceš v Prahe sadnúť na motorku a ísť si pojazdiť po šotolinách v Bosne, tak je na výber kvantum motoriek, ktoré sú na tento účel lepšie, ako 690/701.
Ale ak chceš spraviť pár tisíc km a destinácia je mimo civilizáciu a si sám, tak nie je veľmi z čoho vyberať. 690/701 a PR7 a to je asi tak všetko.
Ale ten hybrid 690/701 nie je spravený na takúto diaľkovú turistiku, preto treba zopár vecí dorobiť. Ale nie motor a s tým súvisiace systémy.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 10:41 | Nahoru | #20
assa

každý si tu motorku hodnotí dle svého - já mám už třetí 690/701 - vychází mi jako slušný kompromis nižší váhy, výkonu a fungování
má své nevýhody jako každá jiná

pár poznámek
ověšení přímo na motorku - závisí kolik toho povezeš a kolik vážíš a jaký pojedeš povrch - proč tyto podmínky? podsedlovka je nádrž a její uchycení je přes 4 šrouby a namáhání je velká páka - proto výměna za kit třeba od Peruna (pevnostní) a pokud jsi težší jedeš často roletu a vezeš víc nákladu tak nosiče slouží jako zpevnění podsedlovky a přebírají namáhání
pokud máš věcí málo a jde hlavně o terén pak vaky/podkova přímo na motorce je lepší z hlediska ovladatelnosti a celkové hmotnosti

sání přes otevřený molitan je fakt hlučné, chrochtá to přímo pod sedlem, samotný průběh výkonu i filtrace a údržba (teď jsem se vrátil z Rodop 1500 km horami) tak s ochrannou punčoškou přes to bez většího zašpinění zvládnul (ale mám připravené náhradní 2 naolejované molitany) bál jsme se toho víc
ale jinak mi je pořád originál airboix sympatičtější

přídavná nádrže mi pořád nedá spát - teď v BG jedeš hřeben nechceš sjíždět dolů tak se případná nádrž hodí (navíc pak nejbližší dvě benzínky na mapě nefungovaly takže 25 km k benzínce navíc), samo jde ot řešit benzín vakem (už jsou za normální ceny)

budu měnit převod za pomalejší, na strmé výjezdy a hodně kamenitý terén je jednička moc dlouhá, v terénu víc jak 80 stejně nejezdím pár kmh na silnici obětuji, na předchozích 690 jsme měl taky větší rozetu

ad výfuk - motorka je hlučná i originální, problém výfuku je kat a to že hrozně topí, teď mám druhý originál ze kterého jsem vyndal kat a tak to vyzkouším jak to bude topit ev. bych přemýšlel na Wingsem s 2 db killery

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 12:00 | Nahoru | #21
Právě že chci jezdit i ve dvou, nejen sám, tady po okolí plus do těch 3,5 tkm+- a potom se ta bagáž trochu zvětší na 30kilo na zadku + osoba navíc. Proto jsem řešil nosič, kterej podepře nádrž, páč se bojím, aby se zadek i se spoluj neulomil A to píšou že motorka uveze 200 kilo, takže ta nádrž bude asi fakt pevná, ale jistota je jistota.
/zkoušel jsem ve dvou na tigrovi 800, africe 1000, ktm 790 i tenere 700 a jsou to neskutečně těžký krámy i když jede člověk sám, natož ve dvou, to je pak nepoužitelný a když trochu napší na polní cestu tak je konečná, kdežto jednoválec, to je jiná liga a asfalt se na tom dá taky zvládnout, 600 za den po tazích s pár úpravama to bude v pohodě/

Blbý je, že když se na ty vybočený nosiče něco přidělá, buď vaky nebo nějaká brašna tak bude mít motorka metr šířku. Jenže jinak se to nevejde, protože spolujezdec sedí vzadu a cpát to za něj nechi, to by byla hrozná páka a těžiště v pytli, "v terénu". A eště k tomu se spí venku, jídlo si vaříme, může bejt zima, pršet, tak se věci nazbírají i když jsem všechno zgramařil co to šlo.

Kdyby tak byl vejfuk podstatně tenčí, třeba i delší, to by nevadilo, ale hlavně homologovanej a tichej.

Naposledy editováno 30.06.2021 12:03:26

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 12:35 | Nahoru | #22
jaro27> Emise na tuty, to pisou vsichni vyrobci filtru a "airboxu"

To je zvlastni, ze skoro nikdo to same netvrdi o vyfucich

Naposledy editováno 30.06.2021 12:36:04

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 13:12 | Nahoru | #23
měřil jsem plasty nad chladičem, kam nezasahuje noha a dal by se přímo na ně pověsit nějakej vak na vodu nebo benzín. Je tam asi tak 20x10cm. Unesl by ten plast tak 3-4 kila ? To by bylo na obou stranách celkem 6-8 litrů. To už vypadá zajímavě

nebo tam udělat nějaký jednoduchý přichycení k rámu a na každou stranu rotopax 3,75litru benzínu, ale to bude několik kilo navíc

Naposledy editováno 30.06.2021 13:14:16

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 13:23 | Nahoru | #24
jen můj názor - ale 690/701 fakt není motorka určená pro dva, je malá i když na ní jezdím sám

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 13:45 | Nahoru | #25
To sem vážně ještě nedorazil vynález jménem dvoulitrová PET lahev? Levné, lehké, po použití zahodit, spálit nebo smáčknout a někam strčit. Vymýšlet přídavné nádrže za mega, když jednou za rok potřebuju o pět litrů benzínu víc, to fakt ne.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 13:53 | Nahoru | #26
701-ka je pro dva v pohodě, když se pořeší sedlo. Bez sedla to nejde.

Petky jsem používal odjakživa, ale pak tady plno lidí straší jak vybuchujou a upálí jezdce i se strojem zaživa. Jinak bych to vůbec neřešil.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 21:10 | Nahoru | #27
Osobne si neviem predstaviť, že by sme jazdili na 690 dvaja + batožina. Ale práve na tomto serveri som kedysi čítal, že chlapík jazdil s ľadvinkou + batožina a žiadne prídavné rámy.
Horná skrutka úchytu nádrže už praskla aj mne. Kúpil som novú originálnu a tá aj vyzerá byť kvalitatívne lepšia. Takže u novších strojov to už môže byť Ok (ja mám ročník 2016)

Tankvak najradšej používam tento :https://www.motozem.cz/tankvak-na-motorku-rsa-modry/
Pre predstavu, čo sa doň zmestí (lebo mám aj Oxford o "rovnakom objeme" a ten je oproti RSA podstatne menší), tak teraz v lete jak jazdím enduro po lesoch, tak tam narvem: 2l PET vody + motolekárnička + náradie + enduro bunda bez rukávov + náhradné tričko + 2-3 balíky vreckoviek a ak treba aj väčší nôž a ešte jedno tričko by tam určite vošlo a aj klobása.
No a minule som ten tankvak priložil na bočný plast a sadol tam jak nový. Tak zvažujem dokúpiť ďalšie dva...

5 litrov benzínu viac pomôže, ale veľa nerieši. A ak ten benzín nie je v prídavnej nádrži, pri presunoch (diaľnica) treba cca každých 200km tankovať A to na diaľnici nie sú ani dve hodiny. Mne osobne to vadí, furt zastavovať kvôli benzínu. A mimo diaľnicu je to každých cca 250km. Furt treba hľadať benzínku. Otrava.
S prídavnou nádržou tankujem pri presunoch každých cca 400km, mimo diaľnicu 450. Ani nejde o to jedno tankovanie naviac, ale bez prídavnej pri 250 už treba špekulovať, kde je benzínka, zatiaľ čo s prídavnou som v kľude. Natankujem buď pri 300, 350, 400, furt som v kľude.

A inak, určite daj na chladič výstuhy. Resp. prever si, jak to máš na 701, či tú mizériu už nejako poriešili.

Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 22:17 | Nahoru | #28
Hele ve dvou to jde a úplně v pohodě, jen je potřeba pořešit sedlo. Nemůžete po nikom chtít, aby seděl na špuntu od nádrže, navíc konec sedadla je tvrdej jak prkno. Motorka má síly dostatek, zadní stupačky jsou umístěný taky v pohodě a co víc je potřeba ?

Místo tankvaku si dám na řidítka ohlej al plech a do něj fotobrašnu s polstrem a na druhej konec tablet. Bude nad klíčkem, kterej tam stejně během jízdy nebude. Je to mnohem pohodlnější než tankvak a nevadí to tolik a objem může být i větší, ale to není potřeba.

Právě jsem doměřil a hodím tři dvoulitrový kanystry, nebo rotopax 7l, to ještě nevím, na zadní nosič směrem ke kolu. Místo tam evidentně bude a vyjde mě to na 800 za kanystry + kus al plechu. Víc benzínu tahat nebudu, to nemá smysl. Bude to taková rezerva a tankovat nádrž po 250km není zas takovej problém. Pořád lepší než poslouchat chrochtání molitanovýho filtru a ještě za to zaplatit deset tisíc. Ale nikdy neříkám nikdy, třeba se přídavná nádrž časem vyřeší jinak.

Co je u toho chladič tak špatný ?

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

30.6.2021 v 23:16 | Nahoru | #29
Kamoš oprel 690 o skalu a diera v chladiči (na UA). Ja som jemne zachytil prachnivý strom v lese a chladič posunutý. V RO som 690 položil na zem a diera v chladiči. A to mám aj výstuhy. Na môj vkus je to jak z blata.

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

1.7.2021 v 06:19 | Nahoru | #30
nojo, ktm, co bychom mohli čekat, legendární motorky, rakouská kvalita ))
v tom případě tam udělám rám, ale to jsou dvě kila navíc, aspoň na ně uchytím z každé strany jednu velkou petláhev na vodu a máme vyřešeno pití

neměl bys fotky těch výztuh, kde a jak chytit ?

Naposledy editováno 01.07.2021 06:20:42
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist