bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800
Pěkný den, pochopil jsem dobře nastavení tvrdosti centralního tlumiče, pokud ano je toto 6 stý tedy druhý nejtvrdší stupeň? Díky za odpoveď.

Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

Skvělá odpověď, děkuji! 22.6.2021 v 17:32 | Nahoru | #1
Jo

Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

14.7.2021 v 19:34 | Nahoru | #2
A zkoušel někdo jak se nastaví jiná tvrdost tlumiče?

Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

14.7.2021 v 20:20 | Nahoru | #3
Vezmeš klíč k tomu určený a otočíš tím co vidíš na fotce

Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

14.7.2021 v 21:02 | Nahoru | #4
nenastavujes tim tvrdost ale predpeti pruziny (pruzina je furt stejne tuha), funguje to tak ze kdyz nejakou silou zatlacis na pruzinu tak se pruzina "zkrati" primo umerne te sile.. to predpeti nastavis jak pise pkkca, tocis tim co vidis na fotce a ono se to pohybuje nahoru nebo dolu,..

to ze to pritahnes hodne, bude sice znamenat ze kdyz motorku zatizis treba vlastni vahu, nepropruzi se, a propruzi se az kdyz prijde vetsi sila (nejaka nerovnost), takze t to bude pripadat tvrdsi, ALE na druhou stranu kdyz se zas kolo odlehci (po prejeti/preskoceni drobneho hrbu napr. kanaloveho vika) tak zustane kolo chvilku ve vzduchu, protoze zkratka nebude mit kam se dolu propruzit..

naopak kdyz to pritahnes malo, sednes, a motorka se propruzi uz i jen tvoji vahou, takze ti to bude pripadat mekke, ale po odlehceni kola se propruzi i dolu a zustane v kontaktu s asfaltem.. a tohle nastaveni je pak o rozumnem kompromisu mezi obema pripady, coz nejlip vyzkousis experimentalne (tzn. viz prispevek vejs)

v podstate jde o nastaveni statickeho predpeti, silnicari to nazivaji zkratkou SAG, tzn. pracovniho bodu te pruziny(tlumice) odkud bude mit dostatecnou rezervu na obe strany, ted dolu i nahoru.. pokud bys chtel skutecne "tvrdsi perovani" v celem rozsahu, bylo by potreba vymenit pruzinu za tvrdsi...

Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

15.7.2021 v 09:44 | Nahoru | #5
Tak to budu muset vyzkoušet, myslel jsem že to nastavení bude podstatně složitější.

1 reakcí na tento příspěvek Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

16.7.2021 v 12:10 | Nahoru | #6
A ještě dotaz - máte nějakou zkušenost na jakou váhu odpovídá stupeň tvrdosti?
Já mám zhruba 100 až 110kg.
Hledal jsem v manuálu, ale nic jsem nenašel.

(reakce na) Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

17.7.2021 v 00:27 | Nahoru | #7
PepaSahib> pokud znas tuhost toho pera a volnou dylku, tak to nejspis i spocitas, ale mnohem rychlejsi bude to zkusit.. zacni od nejvetsiho predpeti, projed to, a kdyz to bude tvrdy jak stolwerk jdi postupne dolu,..

1 reakcí na tento příspěvek Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

20.7.2021 v 12:51 | Nahoru | #8
OK! Budu zkoušet.

(reakce na) Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800

23.7.2021 v 13:06 | Nahoru | #9
PepaSahib> Nastavil jsem 4-ku, predtim 6-ka zdá se lepší kontakt s vozovkou předtím pocit ,že zadek litá ve vzduchu. Vážim 85 kg.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist