to ze to pritahnes hodne, bude sice znamenat ze kdyz motorku zatizis treba vlastni vahu, nepropruzi se, a propruzi se az kdyz prijde vetsi sila (nejaka nerovnost), takze t to bude pripadat tvrdsi, ALE na druhou stranu kdyz se zas kolo odlehci (po prejeti/preskoceni drobneho hrbu napr. kanaloveho vika) tak zustane kolo chvilku ve vzduchu, protoze zkratka nebude mit kam se dolu propruzit..
naopak kdyz to pritahnes malo, sednes, a motorka se propruzi uz i jen tvoji vahou, takze ti to bude pripadat mekke, ale po odlehceni kola se propruzi i dolu a zustane v kontaktu s asfaltem.. a tohle nastaveni je pak o rozumnem kompromisu mezi obema pripady, coz nejlip vyzkousis experimentalne (tzn. viz prispevek vejs)
v podstate jde o nastaveni statickeho predpeti, silnicari to nazivaji zkratkou SAG, tzn. pracovniho bodu te pruziny(tlumice) odkud bude mit dostatecnou rezervu na obe strany, ted dolu i nahoru.. pokud bys chtel skutecne "tvrdsi perovani" v celem rozsahu, bylo by potreba vymenit pruzinu za tvrdsi...
1 reakcí na tento příspěvek Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800
Já mám zhruba 100 až 110kg.
Hledal jsem v manuálu, ale nic jsem nenašel.
1 reakcí na tento příspěvek Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |