SAG mám na pružinách nastavenej (30%), štelovací prvky tlumení i odskoku povolený na max. Já vážím 83 kilo.
Má s tím někdo podobnou zkušenost na Africe? Jak to řešit?
Mán ještě XJR 1300 a ta žehlí ty rozbitý silnice mnohem líp.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Přední tlumiče Africa Twin CRF 1000
1 reakcí na tento příspěvek Přední tlumiče Africa Twin CRF 1000
- expanzní útlum 2,5 otáčky od maxima (standard 2,25 otáčky)
- kompresní útlum 10 cvaknutí od maxima (standard 8 cvaknutí)
Celé to pocitově vyhladilo do plynula chod vidlice, dost to vyžehlí i drobné nerovnosti. Víc "plovoucí" už to asi ani nechci, abych měl od předního kola taky nějakou reakci na terén v rukách. Na úplně rovném asfaltu (vizuálně rovném) to jemné vlnky nerovností při určité rychlosti kopíruje, ale to asi ani jinak nejde konstrukčně vyřešit, takže za mě v pohodě, takhle to zatím nechám a nemám v sobě ten nepříjemný pocit, že něco není dobře. Ještě, že má AT ve všech parametrech nastavovací vidlice, protože co vlastník, to jiný požadavek na pružení, to je jasné..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |