Naposledy editováno 08.06.2021 09:32:29
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) něco se odehrává na pneumatice
grooll píše: Opravdu to vypadá na přechod do podkladové vrstvy. Ta ale nemusí nutně mít horší vlastnosti a plátno dle stavu vzorku může být ještě daleko.Pravá strana je jasná - levotočivou zatáčkou se jede delší trasou než pravotočivou. Já měl vždycky nejdřív pryč střed, u batlaxu byla ale podkladová vrstva gumy až pod vzorkem.
I kdyby to bylo s tím vlivem délky zatáčky na ojetí gum pravda, jako že není, tak ty jezdíš levé zatáčky s motorkou naklopenou doprava?
Ošizená technologie výroby konkrétního kusu by samozřejmě příčinou být mohla.
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
Je ale taky fakt, že jsem zkoušel na Gs co všechno umí náklonový ABS-třeba je to spojený s tím...
Animals21 píše: Už je teda nemám a uvidíme co nasadím na novou moto, ale byly to první gumy, u kterých se mi opakovaně sjela přední dříve než zadní (litrovej Strom 2016), máte někdo stejnou zkušenost? Vždy měním na svých motorkách celou sadu, ale prakticky u všech moto (a samozřejmě to byly jiné gumy) by to šlo dle hesla "dvě zadní na jednu přední", ale tady fakt ne. Jinak špičkový gumy.
ano je to jak píšeš přední vydrží cca půl zadní, proto píšu tu kombinaci výše s Continental, sou to hodně podobné gumy v dané třídě nejlepší, u Continental zase odejde dřív zadní1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) něco se odehrává na pneumatice
Kohlstein píše: I kdyby to bylo s tím vlivem délky zatáčky na ojetí gum pravda, jako že není, tak ty jezdíš levé zatáčky s motorkou naklopenou doprava?
Ošizená technologie výroby konkrétního kusu by samozřejmě příčinou být mohla.
Michelin
Dunlop
Naposledy editováno 09.06.2021 09:54:36
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
1 reakcí na tento příspěvek něco se odehrává na pneumatice
https://advrider.com...on-trail-ii.1251330/
Nechá se taky poznat podle rychlostního indexu. K verze má index W, normální verze má index V.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučnost motoru BMW R 1250 GS BMW R 1250 GS | jerrygtl | 9 | 4.4.2024 v 00:54 senosláma |
transport moto Portugalsko Faro říj... BMW R 1250 GS , BMW R 1250 GS Adventure | inkvizitorr | 1 | 10.10.2023 v 00:51 Ozzy_ |
transport motorek Chorvatsko/Sardin... BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | inkvizitorr | 1 | 22.4.2023 v 05:16 FJRPEPA |
únik brzdovky BMW R 1250 GS | jerrygtl | 4 | 20.4.2023 v 18:09 1979Pavel |
Daruji jeté pneu na GS LC - neaktuá... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... | Rudolf | 3 | 19.4.2023 v 23:02 Rudolf |