Téma: Srbsko - kudy na jih
25.5.2021 v 09:23
Vypadá to, že ta na letos plánovaná Černá Hora by mohla klapnout. Tam je to jasné, chci se točit hlavně kolem Durmitoru a pak zpět nahoru kolem jezera/řeky. Slovensko+Maďarsko chci projet po dálnici za den na a pak je "v cestě" jen Srbsko.
Mohl by mi někdo doporučit cestu přes, dolů k Černé hoře a zpět, pěkné úseky, co nevynechat a naopak? Pokud to chci stihnout až do ČH, tak se tam ale nemůžu moc zahrabat, budu mít max 9 dní (v reálu budu rád za 7), ale zase nemusím řešit cestu přes ČR, jsem v podstatě na hranici s SR.
Ještě poprosím o info, jak je to tam s možností platit kartou, jestli berou i eura atd. Je mě jasné, že v místní měně bude kurz zajímavější, ale nechce se mi kvůli výměně, nebo výběru zajíždět někam do města atd.
Info samozřejmě i k Černé Hoře. Na cestě zas extra neplánujeme, ráno sednout, vybrat směr a jak jsem unavení tak ubytování přes booking v dosahu a druhý den dál.
Četl jsem nějaké cestopisy, díval jsem se na forum, ale kromě toho, že je tam pěkně jsem moc konkrétního nezjistil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srbsko - kudy na jih

26.5.2021 v 08:56 | Nahoru | #1
535xv> dík, s tou soutěskou počítám, ono to tam logicky vychází i podle mapy a je to jeden z cílů. Pak bych to chtěl vzít nahoru přes Bosnu-Hercegovinu, jen zatím mají teoreticky nejpřísnější podmínky pro vstup: Samozřejmě se ukáže na místě, ale radši plánuju variantu, kdyby byl na hranicích problém.

Slávek-TDM> dík, dobrá zpráva. Nechce se mi řešit hledání bankomatů a pak co s tím co mě zbude po kapsách. Kempy asi neužijeme, stan netaháme, spíš apartmány atd.

(reakce na) Srbsko - kudy na jih

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2021 v 09:33 | Nahoru | #2
mmks> ještě dobrá věc, v Černý Hoře se platí Eurama, takže tam se pak dá když tak vybrat z bankomatů nebo rozměnit větší bankovky.