bmw_r1300gs_cartec





Téma: Nic
21.5.2021 v 10:47
Nic

Naposledy editováno 28.05.2021 20:52:41

Nic

21.5.2021 v 11:30 | Nahoru | #1
Má to podtlakový ventil? Funguje dobře? Zkus přepnout na PRI za jízdy?
Jinak myslím, že šroubek na karboších ladí jen volnoběžnou směs. Máš tam origo výfuk a origo vzduchový filtr? Možná máš chudší směs a musíš změnit trysky/jehly. Podle svíček možná poznáš. Jinak je třeba možné, že už máš slabší kompresi...

Nic

21.5.2021 v 12:07 | Nahoru | #2
Podtlakovy ventyl, myslíš od naporoveho sání?, to tam je, jak zjistím že funguje správně?, filtr je origo a ok, výfuk origo taky, nevím co myslíš přepnout za jízdy, díky

Nic

21.5.2021 v 12:18 | Nahoru | #3
Podtlakový ventil u nádrže, co ti pouští benzín do karbošů když se motor rozběhne. No kouknu se ti do manuálů jak to tam je...

EDIT: Tak z manuálů jsem trochu zmatený Vidím tak jak ventil na přepínání rezervy (ale asi né řízený podtlakem a asi nemá polohu PRI), tak ventil řízený podtlakem a taky palivovou pumpu. Nevím jestli nesmíchali víc ročníků dohromady, ale budeš muset kouknout co tam vlastně máš a jestli ti jde skrz dost paliva.

EDIT2: Jo a vlastně jak máš staré svíčky?

Naposledy editováno 21.05.2021 12:49:10

Nic

21.5.2021 v 12:44 | Nahoru | #4
Takže zkusit ještě vyčistit kohout taky mě to ještě napadlo no

Nic

21.5.2021 v 13:23 | Nahoru | #5
Hele svíčky jsou nový

Nic

21.5.2021 v 13:25 | Nahoru | #6
hlavně se mrkni, jak je to zapojené. Bez urážky, já to dřív nevěděl. Tím podtlakem to řídí malá trubička, která je většinou schovaná vzadu a není ani nijak extra připevněná. Ta podtlakem ovládá membránu, která pak pustí benzín. Ta poloha PRI je zaplavení a pustí ti benzín samospádem jako klasický kohoutek. Další možnost je odvětrávání nádrže, že při vyšší spotřebě to nestíhá tahat benzín (v nádrži se udělá podtlak).

Naposledy editováno 21.05.2021 13:26:19

Nic

21.5.2021 v 13:57 | Nahoru | #7
Odpolko to sundam a kouknu popřípadě vycistim, jinak už nevím no, jo ještě mě napadlo že ty karburátory údajně dělali ultrazvukem, rikal předchozí majitel, tak mě ještě napadlo jestli nemohli třeba nastavit špatně plovaky že tam je třeba méně benzínu ale nevím no těžko říct

Nic

21.5.2021 v 14:43 | Nahoru | #8
To víš, že s karburátorama taky něco může být, to už se hůř kontroluje, třeba ty plováky nebo membrány, nebo už nějak opotřebované... Jinak ještě jestli ventily (ty v motoru) jsou v normě a ty podtlaky karburátorů synchronizované.

Nic

21.5.2021 v 18:04 | Nahoru | #9
Tak kohout jsem rozebral, vyčistil, ale začalo pršet tak nevím zda to bude něco platné benzín tekl bych řekl dobře, karburátory jsem synchronizoval sám na budikach, běželi pěkně jeden jak to druhý, nemohlo by to dělat i třeba nějaký čidlo či relé? Už přemýšlím nad vším možným no.

Nic

21.5.2021 v 18:05 | Nahoru | #10
Membrány jsou taky dobrý

Nic

21.5.2021 v 22:15 | Nahoru | #11
A máš teda ten kohout ovládaný podtlakem? Je k němu navíc i malá hadička? Nebo je tam zvlášť ještě podtlakový ventil?
Ptám se, protože v manuálu byly oba typy ventilů a ještě pumpa ale nebylo napsané jestli je to tam všechno naráz v sérii, ale v tomhle se moc nevyznám.
Jinak mmks ještě zmiňoval špatné odvětrávání nádrže, jestli to pojede dobře s otevřeným víčkem.

Nic

22.5.2021 v 08:01 | Nahoru | #12
Je tam jen přívod od nádrže a odvod k podavacimu cerpadlu nic jiného
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zůstává viset plyn Honda ANF 125 Innova Humusus 12 15.6.2022 v 19:21 _Michal
Nic Honda ANF 125 Innova Marcelo02 3 28.4.2021 v 09:15 mmks
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Legislativa platná od ledna 2013 Yuki Smile 100, Honda ANF 125 Innova, Yuki Snake 125 melowny21 22 16.6.2018 v 10:01 vasek2000
Honda NX 250 dominator - zkušenosti ? Honda @150, Honda NX 250, Honda ANF 125 Innova, Boom... pernik92 6 5.6.2017 v 23:56 SKIPPER_PA


TOPlist