bmw_r1300gs_cartec





Téma: Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
 
18.5.2021 v 10:52
Ahoj, zajímal by mě váš názor na toto odvětví vzhledem k motorkám. Za mě je to pořád trochu sci-fi ale pořád přijatelnější než to že za pár let už bude problém koupit auto na benzín nebo naftu. U elektromotorek a ele. skutru je to jiné, z mého pohledu co se použitelnosti týče to dává větší smysl než čistě třeba elektro auta. Zajímalo by mě jestly má někdo zkušenosti s těmito stroji, jestly to má někdo doma, jak se to chová, jaké to dává pocity a tak......prostě pokec o tomto kontroverzním tematu.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 11:23 | Nahoru | #1
Podla mna je to buducnost ktorej sa urcite nevyhneme.. ale zatial v tejto dobe su elektromobily a e- moto velmi nedokonale.., baterie maju maly dojazd, dlho sa nabijaju, ale co som videl tak zacinaju mat pekny vykon to je fajn plus. Co sa tyka ochrany zivotneho prostredia tak baterie su na tom myslim este horsie ako ropne latky. Nakolko likvidacia a vyroba tychto baterii vyprodukuje ovela viac skodlivych latok do ovzdusia ako ropne spolocnosti. Na druhej strane mechanici budu mat po chlebe budu len prezuvat gumy, nastavovat brzdy a menit baterie . Osobne nie som proti ale vona benzinu a nedokonalost karburatorov pri preplnovanych 1000kach je nenahraditelny!! Nehovoriac este o zvuku ,
A na zaver som si 100p isty ze nas to caka tak sa nejak na to psychicky pripravujem ale rozlucit sa s benzinom bude ozaj tazke je to len moj laicky nazor dikes

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 11:24 | Nahoru | #2
Sorry ale dizajn je hnus ...nic proti..

(reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 11:54 | Nahoru | #3

zjedz píše: Sorry ale dizajn je hnus ...nic proti..



Tak u některých ten design ještě jde, ale jak píšeš. Vůně benzínu nam bude scházet a zvuk žádnej . Je to hold budoucnost a pokrok. My to neovlivníme i kdybychom dělali cokoli.

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 12:53 | Nahoru | #4
Ahoj motorku nemám, mám skútry. Loni jsem byl na moravě a nedokážu si představit jet to na elektru. Přijedu na pumpu, natankuju, dám kafe a za 15 minut jedu dál, elektro se nabíjí jak dlouho? Po městě ještě možná, ale někam dál asi ne

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 12:57 | Nahoru | #5
Elektromotorku připravuje i Jawa. Tady, ke konci článku.

Vzhledem ke kvalitě továrny to budou nejspíš pohánět klasické baterky.

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 13:06 | Nahoru | #6
DRN:: Budou až druzí

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 13:08 | Nahoru | #7
Skoda, ze Alta to položila, jinak uz bych mel elektrickou motorku doma. Kraval a smrad mi fakt chybět nebude

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 13:47 | Nahoru | #8
Souhlasím s předešlými názory, že to je nevyhnutelná budoucnost. A doufám (a myslím že je velká pravděpodobnost), že budou k dispozici firmy, společnosti, co budou předělávat staré benzínové motorky do elektriky (nepochybně to ze začátku bude mastný špás), ale původní motor se hezky schová, zakonzervuje a počká si na příznivější čas, místo či případně formu vlády a členy v ní
Je ale taky možný, že jsem brutálně naivní... Ale tak nějak doufám, že když už to bude, tak alespoň nějak takto...

(reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 13:52 | Nahoru | #9

assassin píše: Skoda, ze Alta to položila, jinak uz bych mel elektrickou motorku doma. Kraval a smrad mi fakt chybět nebude



Jop, Alty je škoda...na cross trať za barákem ideál,, zvlášť, když jsou za rohem novostavby...

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 14:01 | Nahoru | #10
na enduru nebo moto/skutru do města s tím nemám problém. kdyby to dalo aspon 200km klidně si to už koupím ted

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 14:14 | Nahoru | #11
Vždyť je to pořád dokola. Elekrika má smysl jenom pro město apod., jakožto náhrada skútru na kratší vzdálenosti, dojezd 50km a výkon cca 4kW, taky kvůli nabíjení ze zásuvky. Jinak je to těžké a na nic. Vyhořet kvůli tomu taky nikdo nebude chtít.

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 16:57 | Nahoru | #12
Tak jako kdybych měl někde blízko města vlastní dům kde bych to mohl v klidu přes noc nabíjet, mělo to dojezd aspoň 100-150 km, nebylo by to dvakrát nebo vícekrát dražší než běžná motorka nebo skutr.....tak to beru hnedka Zrychleni musi bejt bezva...byl bych ekologickej servis a běžná údržba skoro na nule a bez starosti.... občas nové pneu sem tam desky, diky rekuperaci asi méně často než u klasickejch spalovacich stroju..... takže takovou nějakou sci-fi motorku bych i bral,a vlastně žadne vydaje za pohoné hmoty a v elektrice hádam tak 20kč na 100km Jako do města a okolo komína by to mohlo bejt zajimavé. Ještě by mě zajímala průměrná životnost těch baterek, kolik ta hračka na to nejezdí než by byla potřeba je vyměnit. Samozřejmě bych vedle ní chtěl ještě i tu klasickou která potřebuje lásku údržbu a zručného jezdce A hlavně je slyšet a cítit

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 18:45 | Nahoru | #13
Zase jeden z nápadů geniálních dobroserů asi jako biopaliva.Uvidíme za 15 - 20 roků.Jestli se toho dožiji.

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 20:52 | Nahoru | #14
https://m.alza.cz/en...&banner_id=36819
Tohle by nemuselo být úplně špatný až na tu cenu teda

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 21:04 | Nahoru | #15
https://m.alza.cz/ze...&banner_id=36819
No a tady jedna už vyloženě za lidovku a mají i skladem na Alze by mě zajímalo jestli by mi na Alze vzali za 14 dní zpátky že mi jako že nevyhovuje takzvaně jejich záruka vrácení peněz No ne 14 dní by na otestovaní stačilo dokonce tam píšou že za 24k možnost vrácení do 60 dnů.....hmmmmm zajimavé.;)

Naposledy editováno 18.05.2021 21:08:40

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 21:17 | Nahoru | #16
Huska se chystá přestavit e-pilena.
No já jsem rád, že bude snad brzy doma Vitpilen, mě by ten smrad, hluk a vibrace asi chyběly..
Elektro má hrozně fajn záběr a zrychlení, max.kroutak od nula otáček je fajn.
Ale to je asi vše co se mi na tom líbí...

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

18.5.2021 v 23:10 | Nahoru | #17
U druhého auta v rodině by mi stačil dojezd 50km. Stejně jezdí jen do práce, na nákup a domů. Jenže baterky jsou těžké a hlavně drahé, elektroauto se zaplatí až tak po půl miliónu km, a to jen za předpokladu, že na elektropohon za tu dobu nezavedou spotřební daně. Bez nich by byl benzín/nafta provozně levnější. Proč myslíte, že naprostá většina vlaků na světě jezdí na naftu, ne na elektriku. Troleje tak drahé nejsou.
Auto na ježdění do práce má být celkově levné.

U motorky by se mi elektropohon líbil v enduru. V lese se snažím být pokud možno neslyšen, spojka by mi v náročných pasážích také nechyběla, stejně tak tlakové mazání a palivová soustava co nemá ráda, když mi to někde upadne - což je v terénu pravidlem.
Jenže chci mít dojezd alespoň 2 hodiny (odpovídá 200km po asfaltu) a hmotnost rozhodně pod 140kg. Pro takové parametry by poměr kapacita/hmotnost baterek musel stoupnout asi 10x, což je nereálné bez nějaké technologické revoluce.

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

19.5.2021 v 22:49 | Nahoru | #18
Ukázkou toho, že elektrika do motorky nepatří, je Energica MotoE.
20kWh baterka, 120kW motor, a hýbat to má obrem vážícím 260kg! O 100kg víc, než MotoGP! Celých 8 závodních kol to vydrží!

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 08:57 | Nahoru | #19
Deadman: mel jsem pujcene ktm e-xc, hmotnost kolem 100 kg a dve hodiny to da pri trialovem blbnuti nekde v technicke pasazi... kdyz jedes po polnackach tech cca 70-80kmh tak baterka zmizi cca za 40min. Jde o to, ze s touhle motorkou muzes jezdit na zahrade ve meste... tahat ji na expedici do rumunska ja blbost. Je potreba to pouzivat tak abys vyuzil vyhody. Pokud potrebujes jezdit na enduru hodiny tak samo eletrika neni pro tebe. Ja vydrzim na trati obvykle 2-3kola, 10min kdyz jsem v dobre kondici a na to by mi elektrika bohate stacila. Behem odpocinku muzu mit v depu baterku na nabijecce, nebo druhej akupack nabijet mezitim co jezdim.

Spojka mi na e-xc chybela. Ta motorka vyjede temer vse bez spojky, ale tohle si vylozene rika o trialovy trenink a zrovna treba velky klady se jedou mnohem lepe se spojkou... kdyby ji e-xc melo, uz by nejspis bylo doma...



Naposledy editováno 20.05.2021 11:11:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 10:12 | Nahoru | #20

Kohlstein píše: Vždyť je to pořád dokola. Elekrika má smysl jenom pro město apod., jakožto náhrada skútru na kratší vzdálenosti, dojezd 50km a výkon cca 4kW, taky kvůli nabíjení ze zásuvky. Jinak je to těžké a na nic. Vyhořet kvůli tomu taky nikdo nebude chtít.



Amen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 16:35 | Nahoru | #21
Codo> Tak pokud máš dům a peníze tak si myslím že to je docela dost zajímavá a v podstatě bezúdržbová "hračka" na pojíždění ve městě okolo města dojezd už to má kolem dvou set km a zrychlení bude zajímavější i u mnohem levnějších modelů jako jasný... stejne jako skůtr neni motorka, tak tohle taky ne, ale je to další zajimavá nová kategorie vozitek která ať chceme nebo nechceme tak se v současné době ve všech značkách začíná docela rozvíjet. A já bydlet někde blízko Brna tak si to jdu hned půjčit, je tam na to půjčovna Protože já nejsem ten který se brání zkoušet nové věci a zažívat nové pocity

(reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 20:29 | Nahoru | #22
Hokke> Takže si s Kohlsteinem, potažmo se mnou, celkem dohromady rozumíme. Do města a tak trochu hračka. Proti elektromotorkám (ahoj bystrozore) v takovým případě nemám nic. Ale to, jak vehementně a vlezdoprdelsky cpou tyhle elektrický zázraky mezi dospělý motorky s tím, že to je alternativa, tak tomu bych uvěřil, jedině kdybych chytil gretobundus

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 21:17 | Nahoru | #23
Četl jsem rozhovor s Kornfeilem, kterej jezdí(l) E-moto závody. Pod korektní formou se dalo dobře mezi řádky pochopit, že je to vážně těžká mrcha, co likviduje gumy nevídaným způsobem...

Btw, představa elektra mi sedí asi nejvíc k rodinnymu baráku, kde si můžeš nabít přes noc. Spoléhat na veřejný nabíječky asi nebude tak pohodový, jak to vypadá. Papírově třeba nabijes za dvacet minut, to je dobrý, ale až toho bude obecně jezdit víc, můžeš bejt třeba pátej na řadě... To už není moc cajk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 21:27 | Nahoru | #24
callowsick> jo tak nějak to vidím taky ten svět na to ještě prostě není úplně připravený...... Aspoň tedy ne tak jak nám to vehementně cpou..... pro většinu lidí kteří si to mohou dovolit to zatím a pořád bude jako jedno z aut do rodiny.... nebo druhý motocykl nebo tak něco..... člověk z paneláku si asi takovou motorku nebo auto jen tak nepořídí ,tam už to ztrácí úplně smysl, čekat někde než se mi uvolní nabíječka pak to tam nechat nabíjet.... to možná tak jediný nějaký Ultra fanda do elektřiny. A takových "bláznů" je opravdu zatím asi jen hrstka.

(reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

20.5.2021 v 22:04 | Nahoru | #25
Hokke> Promiň, že reaguju na tvůj vzkaz callowsickovi, ale přesně tak to vidím taky

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

3.6.2021 v 10:35 | Nahoru | #26
ty asiaté se snaží docela i v tomto segmentu
https://www.autosalo...um=sekce-z-internetu

Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

3.6.2021 v 10:58 | Nahoru | #27
sem si vzpomněl na tohle téma

Tuhle EL motorku KTM zkoušel na závodech v Hrušovanech Pavel Kejmar a když blafla, tak se jí nepodařilo dvacet minut uhasit. Běžnými hasičáky vůbec, i když jich na to padlo velké množství a až přijeli hasiči, tak se teprve ten oheň podařilo za několik dlouhých minut dostat pod kontrolu.





Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

3.6.2021 v 11:11 | Nahoru | #28
Kremace v elektroautech bude taky báječný téma budoucnosti, jestli se ty potvory na ulicích namnoží a přibyde jejich bouraček.
Nemůžu si pomoct, ale u elektroaut nevidím prakticky jedinou výhodu z těch dávno prezentovaných (kromě městských přibližovadel). Jinak ekologie i ekonomika provozu, investiční návratnost, ekologie výroby komponent - všechno tragédie. Nedává to smysl, pokud ovšem není člověk ekofanatik a nemele dokola ekomantry bez ohledu na skutečnost.

1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

3.6.2021 v 11:37 | Nahoru | #29
elektromobilita ve městě Ok nemám nic proti když MHD jezdí na elektřinu je tomu tak už dávno a nevím co teď vymýšlí a bylo to i čistější bez baterií například "trolejbus" Z mého pohledu je to zase jenom byznys co se týče výroby bateriových článků a to ve finále s tou čistotou planety nebude tak zelené jak si všichni myslí nemluvím o tom že ta elektřina se musí taky nějak vyrábět a spousta částí světa je každou chvilku před blackoutem..... ale kdo ví jak to je do té politiky My obyčejní nevidíme

(reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

3.6.2021 v 11:54 | Nahoru | #30
Hokke> Naopak do ní vidíme až moc dobře. Stačí na to obyčejnej rozum. Je to podvod a šméčko na lidi, kteří tu šarádu mají zaplatit a pár jiných se na tom napakuje. Elektromobilita ano, ale pozvolna, postupně, podle vývoje technologií a odpovídající infrastruktury. To, co předvádí EU, je tragédie. EU se chce zbavovat stabilních zdrojů elektřiny, spoléhat na nestabilní, a zároveň zavádět plošnou elektromobilitu a likvidovat uhlíkovou stopu. Takovou kojotinu můžou myslet vážně akorát chorý mozky s IQ houpacího koně, nebo ekofanatici (souběh obojího se vůbec nevylučuje).

Naposledy editováno 03.06.2021 11:55:02
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist