Téma: Doprava do francie
13.5.2021 v 19:46
Ahoj kluci. Máte nějakou zkušenost s transportem do francie, Co vlak Rola? Jezdí či né? Nebo jak to řešíte když nechcete jed po ose. Chceme sjet jižní Francii a nechceme po dálnici a chceme radši jezdit tam než jed 2 dny tam něco tam a 2 dna zpět. JEDEME ve 4 lidech nebo kdo ví kolik by jelo nakonec tak nás napadla přeprava vlakem třeba do NICE. Ale nevíme zda vůbec to tak jezdí. díky za info ..

Naposledy editováno 13.05.2021 19:54:50

13.5.2021 v 19:55 | Nahoru | #1
Rola train nemá s Francií nic společného - ROLA . Nebo mi něco uniklo?
Taky jsem měl podobné choutky, ale nic jsem nenašel. Mimochodem ani do Španělska. Ona je otázka, jestli má smysl jet po ose třeba do Frankfurtu a tam se naloďovat. Čas a peníze pak vyjdou nastejno nebo dráž. Autovlak využívám opakovaně jen na trase Praha - Košice.

Naposledy editováno 13.05.2021 19:56:23

13.5.2021 v 20:13 | Nahoru | #2
rola był jen námět. nevím co tam je :D jen aby všichni věděli o co jde. Nakonec vezmu vlek nebo pučem Craftr a frr..

13.5.2021 v 20:17 | Nahoru | #3

13.5.2021 v 20:18 | Nahoru | #4
Jako jed!

13.5.2021 v 20:26 | Nahoru | #5

Massakra píše: Myslím že se dá využít pouze trajekt tedy konkrétně do Španělska , ale musíš sjet stejně do Italie Janov * Livorno. To je lepší jet po ose a projet zajímavým místem.

Ano, to jsem právě zjistil taky. Do Janova jsem jel už 2x na trajekt na Sicílii. Není to zrovna za rohem.
Ovšem trajekt do Španělska tam odtud jezdí jen do Barcelony (pokud se nepletu) a to už je fakt lepší tam dojet přes Francii.
Kamarád mě upozornil na další variantu: jet trajektem z Janova do Maroka do Tangeru a přeplavit se zpátky přes Gibraltar.

13.5.2021 v 20:31 | Nahoru | #6
docent> Ano , na Maroko to je ideální. A ano z Livorna pouze do Barcelony. Podle mne přesuny po Evropě ( ne po vlastní ose ) jsou k ničemu , po cestě tam jistě poznáš zajímavé místa a Evropa zase tak velká není.

13.5.2021 v 20:44 | Nahoru | #7
Massakra> po ose to je fajn ale jezdim francii 17 let autem a je to masakr. v Saint Tropez jsem pracoval 3 roky a vim že když budu tak tam máme fakt naježděno kotel km. je v okolí do 200 km vidět tolik že dlouhé cesty jsou navíc a ještě se mi moc nechce jed Itálii a tunelama kotel km na Francouzkou stranu. je to 1400km i tak a moje prdel z moto je vždy na hadry i když mám nove sedlo. no byla by to rychta.

Naposledy editováno 13.05.2021 20:46:33

13.5.2021 v 21:05 | Nahoru | #8
taky jsem to řešil a je možnost se tam nechat odvést dodávkou a vlekem tuším někdo od Brna se s tím zabývá.Odvezou 8motorek nebo 4 a 8soudruhů platí se cesta tam a zpět +poplatky v aktuální době to vycházelo 10000k na osobu

13.5.2021 v 21:35 | Nahoru | #9
Gerard75> Když je to tak a Francii znáš jako své boty , tak výraž úplně někam jinak kde to ještě neznáš.

14.5.2021 v 06:19 | Nahoru | #10
Massakra> Právě proto že znám a vždy se tam rád vracím. Je to dole úžasný a je vždy co vidět, hlavně kluci tam chtějí tak bych je protáhl po místech kde málokdo jezdí.

14.5.2021 v 10:44 | Nahoru | #11
Tak vlakem aspon Víden -Feldkirch,jeli jsme loni

14.5.2021 v 11:16 | Nahoru | #12
A co vlek za auto a jet v klídku ve 4ech v autě? Náklady děleno 4 jsou asi v poho a měli by jste aspoň vlek v případě závady na motorkách.. Takhle bych to řešil asi já pokud bych nechtěl jet na motorce po ose. Já bych po ose ale jel Jediná nevýhoda je, že se musí zpět k autu.

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2021 v 11:17 | Nahoru | #13

14.5.2021 v 11:25 | Nahoru | #14

john-mcclane píše: Ještě v prosinci jsem se díval na stránky www.motobus.cz, kteří vyjíždí z Brna a zavezou tě do Livorna. Tak ti by vám aspoň s čístí cesty pomohli. Když však teď kliknu na jejich stránky, tak vidím stránky nějakých čínských železáren. Tak buď se na to vyprdli a nebo mají jen nějaký problém.

Už nefungují vůbec. Loni už taky nejezdili, ale jenom půjčovali vozíky.

14.5.2021 v 11:41 | Nahoru | #15
31081> Když bydlíš na jižní Moravě, tak je to super alternativa přes Vídeň, ale ze západních Čech to je bohužel pasééé. A zrovna by se mi to letos tak hodilo :(

14.5.2021 v 11:46 | Nahoru | #16
Autovlaky před 2rokama jezdili myslim z frankfurtu do francie a možná i španělska,ale cena byla šílená+přejezd tam.Takže radši auto.Pak ještě nechat převíst motorky a letět. Na německejch dráhách najdeš odkud kam a zakolik.

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2021 v 12:57 | Nahoru | #17
Na jih Francie jsme jeli dodávkou s vozíkem a dvěma motorkami. Vyjížděli jsme dopoledne a druhý den kolem 14. hodiny jsme byli na místě v Saintes-Maries-de-la-Mer. 1300 km v pohodě, i s přespáním na parkovišti u benzínové pumpy v autě - dlouhý transporter, kam se za druhou řadu sedadel vejde nafukovací "postel" 2 m dlouhá.

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2021 v 17:42 | Nahoru | #18
Jsem na FB v nejaky skupine Cesi na azurovym pobrezi a tam dost previdelne inzeruje nejakej manik co jezdi s dodavnou z Brna az tam a po ceste bere vsechno mozny. Muzu se podivat jestli dohledam kontakt.

14.5.2021 v 17:58 | Nahoru | #19
Do Španělska jezdí motobox. Je s nimi bezva domluva, ve Španělsku mají hodně partnerských skladů, nevím jak ve Francii.

14.5.2021 v 22:21 | Nahoru | #20
MartasUS> tak to i plánují. ale znám jen vozík na 3 moto. když 4 tak nevím jestli už nebude potřeba řidičák E a to nemáme nikdo . Mám Ford Custom tak nevím jaký součet váhy by to dalo. ale tohle by bylo super.

15.5.2021 v 17:11 | Nahoru | #21
Ahoj. Řeším ten stejnej problém. chceme jet s manželkou a jestě s kamosem a jeho přítelkyní vlakem z Vídně do Livorna. Tady je odkaz
Jen doufám že v srpnu se bude moct cestovat. Když to tam na jihu dobře znáš se chci zeptat na nejakej kemp v kaňonu Verdon.

3 reakcí na tento příspěvek Doprava do francie

16.5.2021 v 08:29 | Nahoru | #22
Ahoj, já si koupil motocykl na ježdění, a proto na něm jezdim. Pokud bych chtěl jezdit vlakem, tak si koupim lokomotivu.

16.5.2021 v 08:39 | Nahoru | #23
Forrest-Lump> tak se ještě nauč číst a bude to určitě lepší.

16.5.2021 v 08:51 | Nahoru | #24
ramlik> dej si mrkvičku hloupý králíčku.

16.5.2021 v 11:34 | Nahoru | #25
Forrest-Lump> Teď jsi nám to natřel Už se všichni stydíme a s pokorou vzhlížíme k pravému cestovateli

P.S. Radši se s námi nezahazuj

16.5.2021 v 12:06 | Nahoru | #26
docent> šoupej si kůžičku na kolínku doktůrku

17.5.2021 v 23:48 | Nahoru | #27
Banditpavel> Ve verdonu o kempu nevím. Já vždy jel se Saint Tropez nebo Pord Grimoud. To byla moje základna 3 roky. Verdun je al krásný a stojí za to ho vidět! Problém je že tam vedou 3 cesty a vždy jiný pohled. Prostě ale ve finále krása a.za odměnu jezero na koupání. Celkově je jih krásný sice za kotel ale je co vidět i když trochu ucpaný v sezóně ale na moto to celkem jde. A kdy plánujete ve finále jed?

18.5.2021 v 08:50 | Nahoru | #28

Forrest-Lump píše: ... Pokud bych chtěl jezdit vlakem, tak si koupim lokomotivu.

Na jízdu vlakem stačí jízdenka.
...ale raději popros maminku, ať vymění tobě plínku.