globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr moto - KTM 890 Adventure R
13.5.2021 v 19:28
Ahoj kolegové.
Jelikož vzhledem k časovému vytížení, rodinnému životu i dalším koníčkům již netrávím motocestováním zdaleka tolik času co dříve, dozrálo ve mě rozhodnutí vyměnit moje BMW GS 1200 za něco vhodnějšího pro moje potřeby. Místo spolehlivého hltače kilometrů po jakékoli cestě bych rád něco zábavného na krátké projížky, nerad bych však ztratil možnost vyrazit s nabalenou motorkou “kamkoli”, užít si alpské zatáčky, zpestřit si výlet lesní cestou....něco spolehlivého, výkonného a lehkého na silnici a zároveň schopného cestovat cestou necestou, když bude potřeba. Dlouho jsem myslel, že taková motorka neexistuje a pak jsem zabrousil na KTM 890 Adventure R - a přijde mi, že by mohla vyhovovat. Máte s ní někdo zkušenost, porovnání s čímkoli jaká je na silnici, co zatáčky v Alpách. Jsou nějaké alternativy (850 GS, nebo multistradu jako alternativu moc neberu, to mi přijde jako čistě onroad motorky). Taky jsem gs mimo asfalt netahal, přijde mi že na to moc není, ale kdyby se objevila moto, která to mimo silniční zábavnost zvládne - něco jako multistrada na silnici a huska 701 enduro v terénu, bylo by to super. Splňuje to trochu tahle ktm? Díky za názory a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - KTM 890 Adventure R

14.7.2021 v 14:41 | Nahoru | #1
ThomasDRZ> ano největší slabina f800gs je právě podvozek, měnil jsem ho za tractive (původní výrobce WP než se pohádali) s o 20mm delší zdvihy a je to nebe a dudy. Jinak jako kompromis mezi silnicí a terénem je f800gs dobrá volba, asi nejlepší poměr cena výkon. Nová Yamaha Ténéré 700 má podobný problém, ale horší o to, že se dozadu lepší tlumič ani nedá dát, díky špatně vymyšlenému rámu a kyvce, prostě podvozek tragický. Kdyby to Yamaha tak neposrala, bylo by to nejlepší enduro do terénu v poměru cena/výkon.

O ceně KTM, asi vytočím dost ješitných detailistů, podle mě jsou to prodavači a obchodní stratégové jako kráva a když se mrknu na cenu 890 rally tak se musím smát, protože cenově je levnější si koupit normální 890 a nechat si ji zakázkově postavit jako rally a vyjde to levněji a ještě člověk může mraky dílů prodat.
Každý rok je pak limitovaná série vyrobená ve větším počtu kusů.. Je to psycho jako svině, rychle koupit limitku, protože pak už nebudou. Už jen díky tady tomu strategickému oblbování KTM nechci a není to o penězích, mohl bych si ji dovolit v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - KTM 890 Adventure R

14.7.2021 v 20:17 | Nahoru | #2
ArmyMoto> U T700 je nabízeno různých aftermarket zadních tlumičů, stačí často vyměnit jen pružina na těžší váhu. Oproti GS800 je zadní tlumič na Tenerce vyndaný za chvilku + další věci jako přístup k vzduchovému filtru, baterce apod. Dělal jsem to u obou, tak vím. Nehaním GS, je to dobrá motorka na všeobecné použití, ale vývoj jde dál. BMW mě velice zklamalo s 850, už je to skoro posez jako naháč, prostě více na silnici.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cukání plynu KTM 890 Adventure R Pizzy1 7 15.4.2024 v 17:08 crestik
offroad v Albánsku KTM 890 Adventure R Destroyer 13 30.3.2024 v 12:50 Deadman
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric
Motobox Malaga Květen TET Home KTM 890 Adventure R KomarJarda 3 8.3.2024 v 20:00 KomarJarda
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Vamir 29 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6


TOPlist