bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení
Zdravím mam vdočko s kitem 200ccm a teď momentálně řešim takovej problém že ten motocykl nejde pořadně seřídit. Svíčka je hnědá a vzduch nesaje protože jsem přetěsnil. No a problem je v tom že ta motorka nema tu potřebnou odezvu na plyn a nejde vytočit až na omezovač. Zhruba kolem 7000 se otačkoměr zastaví a nehne se. Vykonově na tom taky není dobře. Chvilkama to jede tak jak má, ale to je spíš vyjímka. Hlavní trysku mam 98 a karbec je vyčištěn. Jehla je ve třetí poloze.

Vyřešeno ventily intake 0.05 exhaust 0.08 a to že to chvilkama jede a chvilkama ne je kvuli pozdnimu zapalovani

Naposledy editováno 30.11.2021 15:16:49

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2021 v 09:27 | Nahoru | #1
ahoj, mohl by ti to škrtit rozměr difuzoru karburátoru. Dvoukila by měly mít průměr alespoň 28mm, lépe 30mm.
jiná možnost je špatná práce sytiče, kdy karby na těhle modelech mají místo sytiče jen škrtící klapku. Může se stát, že její ovládání nebo aretace v polohách nefunguje dobře a může se pohybovat a dělat bordel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení

4.5.2021 v 12:05 | Nahoru | #2
callowsick> Děkuji za radu mrknu se na něj. Ale karbec mam mikuni pz 30 co je kříženej s nějakou čínskou plovákovou komorou

(reakce na) Seřízení

4.5.2021 v 13:25 | Nahoru | #3
taraum> I když napíšeš PZ30, tak údaje jako tryska 98 a jehla na třetím neznamenají vůbec nic. Ani to, že svíčka je hnědá, když se neví, v jakém režimu zhnědla.
Pro začátek bych doporučil seřídit bohatost na volnoběh, aby to pěkně šlo a reagovalo na vrknutí plynem. Pak zkusit velikost hlavní trysky jízdou asi 500m na plný plyn, na konci úseku vypnout spojku a okamžitě chcípnout. Pak pozoruj stav elektrod, ne izolátoru.

(reakce na) Seřízení

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2021 v 17:08 | Nahoru | #4
taraum> tak PZ30 by neměl motor nijak škrtit, to je dobrý. Někdy se stává, že třeba vzduchovej filtr - typicky košík, má sice dost velkou přírubu, aby se vešel na karb, ale ta se o kousek za karbem zužuje na menší průměr, než je difuzor a to funguje taky jako restrikce a nedovolí to motoru dát max otáčky - to se mi stalo na mý Kentoye 200, když jsem vyhodil filtrbox a dal přímej.

Jinak asi klasika - jestli teče dost benzínu (odvzdušnění nádrže, průchodnost kohoutu) a pak to natryskování. Já jezdil s přímým molitanovým filtrem trysku 105, zkoušel jsem ještě 120, ale to už bylo moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Díly na VDO explorer 125 V.D.O. Moto Explorer 125 Kopi2 1 10.4.2023 v 18:09 kokoška.
Předstih zapalovaní V.D.O. Moto Explorer 125 taraum 23 1.12.2021 v 12:10 karavanista
Cvakání OHV motoru - ventily to nej... V.D.O. Moto Explorer 125 FilousPiskot 13 30.11.2021 v 15:26 taraum
jede jen v horku V.D.O. Moto Explorer 125 taraum 21 30.11.2021 v 15:20 taraum
Doporučte nejakej karbec do 200 ccm V.D.O. Moto Explorer 125 taraum 2 1.9.2021 v 20:39 Eastrider


TOPlist