Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky
Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Uvidím jak mi to sedne, tak na půl počítám s tím že sednout nemusí a půjde do světa..
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Já měl původně objednanou stříbrnou na litých, ale pak jsem si říkal že mě to bude štvát, že jsem nevzal tuhle, tak jsem rozbil druhý prasátko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: Díky všem
Já měl původně objednanou stříbrnou na litých, ale pak jsem si říkal že mě to bude štvát, že jsem nevzal tuhle, tak jsem rozbil druhý prasátko
Žijem, jenom jednou ..... a rubáš, nemá kapsy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: Díky všem
Já měl původně objednanou stříbrnou na litých, ale pak jsem si říkal že mě to bude štvát, že jsem nevzal tuhle, tak jsem rozbil druhý prasátko
... tak se připojuju ke gratulaci , já bych ráda dokoupila a vyměnila litá za dráty, holt jsem byla netrpělivá a nechtěla čekat na 2020 a vzala skladového 2019 na litých, takže prasátko musím teď nejdřív vykrmit, chjo...
"Dávám plně za pravdu Pepíčkovi Tovarů, že míti motocykl znamená: 1. nemíti čas, 2. NEMÍTI PENÍZE, 3. nemíti klid (žluč)". Lída Horská Deník motocyklistky 1926
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Mě se modrá vždycky líbila, bilomodra kombinace je asi moje nej, takže u mě se s tím trefili
V pondělí bude značka a začneme zajíždět, už jen 983km to vydržet
Čím víc na to koukám, tím víc jsem z toho hotovej.
Dneska jsem trochu povolil podvozku na mou muší váhu a doufám, že se na tom naučím.
Zatím jsou pořád první dojmy dost nezvyklé po 110tis.km na Guzzině
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Mám českou RZ a prvních 90km za sebou.
Zvykám si, učím se na tom, ale snad si budeme rozumět.
Už vím, proč tam dávají ty tykadla místo zrcátek, ale i když o tom v návodu nepíšou, tak aby člověk věděl na jaký výškový úrovni máte mít uši. Ksicht je nad tím budíkem, takže na něj vidíte a je čitelnej, těžiště těla stlačený co nejníž a pak to funguje
Když už jsem se po pětadvaceti letech v sedle naučil dávat nohy na stupackach dozadu, tak tady to nejde, pravé patě vadí výfuk.
Ten je na jednobuch až překvapivě tichý, Akrap asi časem povinnost, ale on se zvuk zlepší až budu moct tahat a neřešit otáčky.
Motor je po nich krásně hladovej, zatím se držím poctivě do cca 6 tis.ot. a pod 4tis.ot. to nefunguje. Radost z jízdy zatím kazí nízké využitelné pásmo, ale to je otázka času.
Nicméně když už člověk jede na šestku těch minimálních 110 - 120km/h a něco ho donutí zpomalit na 70, nestačí jak na Guzze podřadit na pětku a přidat plyn když se chcete vrátit na cestovní tempo.
Tady si Vit pěkně drze řekne o trojku a pak je celej nadrženej na povel od pravého zápěstí
Zatáčku kterou mám s Guzzou naučenou 120 na pohodu s rezervou, tak tady to jakože nějak projedete a na výjezdu vám Vit šeptá:"To byla nuda, ne? Nic lepšího neumíš? "
V náklonu se krásně vede, jen hlava si musí zvyknout že ty náklony jsou pocitově hlubší, díky vysokému posezu..
Trochu mě zatím štve snad jen dlouhá prodleva na plynu, tam to budu muset doladit ať z pozice zavřený otevírá dřív.
Takhle točím s heftem a čekám až tam jednotka konečně pošle palivo abych nezpomaloval ale akceleroval.
Vzhled je na první pohled zvláštní, převládají smíšené pocity, ale když to vidíte na živo popáté, tak už se Vám líbí, kurevsky líbí
Poserpruhy zatím jsou, uvidím jak si s nimi časem poradím nebo neporadím
Takže asi tak, první dojmy nejsou špatný a i kdybych se na tom nenaučil, tak mám aspoň na co koukat
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Nepamatuji si kdy jsem byl naposledy po 200km tak znicenej z motorky, ale začíná mě to bavit.
Úkol dne zněl jasně, zbavit se poserpruhů, ale vybral jsem si trasu kterou nemám najetou, takže se to podařilo asi tak o mínus 5mm, ale to doženu příště
Jinak teda nevím jakým rybím tukem namazali řetěz, ale litá to z toho fest, ani nestíhám otírat kryt katu.
A na benzině jsem se raději moc nezdržoval, páč to od katu hulilo jak vodní dýmka, až jsem začal pokukovat jestli tam maj někde po ruce hasičák..
Ale dojeli jsme domů nehořelí, tak asi dobrý..
Už na tom začínám umět sedět a hejbat se, Vit funguje skvěle, změkčení podvozku taky celkem pomohlo, už to neskáče vzduchem
Pokračování příště
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
dva_hrnce píše: Vůbec není čas, ale dnes proběhla druhá jízda.
Nepamatuji si kdy jsem byl naposledy po 200km tak znicenej z motorky, ale začíná mě to bavit.
Úkol dne zněl jasně, zbavit se poserpruhů, ale vybral jsem si trasu kterou nemám najetou, takže se to podařilo asi tak o mínus 5mm, ale to doženu příště
Jinak teda nevím jakým rybím tukem namazali řetěz, ale litá to z toho fest, ani nestíhám otírat kryt katu.
A na benzině jsem se raději moc nezdržoval, páč to od katu hulilo jak vodní dýmka, až jsem začal pokukovat jestli tam maj někde po ruce hasičák..
Ale dojeli jsme domů nehořelí, tak asi dobrý..
Už na tom začínám umět sedět a hejbat se, Vit funguje skvěle, změkčení podvozku taky celkem pomohlo, už to neskáče vzduchem
Pokračování příště
Jen to nemaskuj za namazanej řetěz. Prostě ses z tý jízdy udělal. Za to se nemusíš stydět.
2 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Chtěl bych se vás zkušenějších zeptat, jak vám ukazuje palubní počítač spotřebu (na kolik km vystačí palivo) a aktuální množství paliva v nádrži? Docela mně to háže hausnumera. I ty dílky na display mi moc nesedí s tím co v té nádrži zrovna mám. Máte s tím nějakou zkušenost? Musel někdo měnit čidlo palivoměru?
Koupil si někdo z Vás "Extend warranty" ? Příští rok na mojí Husky končí standardní záruka a silně o tom uvažuju.
Taky poptávám origo díl 21007947044. Je to černý kryt sedadla spolujezdce. Jestli ho někdo máte a nevyužíváte ho..odkoupím! Strašně se mi to líbí..
Naposledy editováno 04.11.2021 10:31:04
Nejméně 3.6, nejvíc 4.5.
Na nádrž cca 200km a raději beru. Nejvíc jsem dal 232km..
Jak to ukazuje ten dojezd, tak to je hodně orientační. Klidně spadne ze 100km na nulu během 30km.
Ale i s tou nulou jsem ještě určitě cca 30km dal, i když s blbým pocitem.
Jistota je brat jak se ozve hladový oko, ale těch 50km od jeho rozsvícení by člověk asi ještě měl dát, s lehkou rukou na plynu.
Ta moje spotřeba se asi zlepší, zatím jsem víceméně zajížděl, ale věřím že se dostanu i přes pět v příští sezoně
1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|