1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč
rekl bych, ze je to spis geometrii bulika, jak pise combust.
Ja si treba na motardu nedokazu vsimnout, ze by brzda tahala na stranu a to jsou vidlice u krosky nejspis mene tuhe nez na sportu diky velkemu zdvihu…
z hlediska brzdneho ucinku je ten velkej kotouc fajn - velke rameno sily, ale ma to svoje nevyhody. Moment setrvacnosti, je to pomerne na rane - necistoty, kaminky a navic je ten kotouc chycenej na rafek, tzn koplej rafek zpusobi problem s brzdama, coz u bezne konstrukce tolik nehrozi (zesisatil jsem v minulosti origo kola na TL na vyfrezovane silnici a brzdy ok).
myslim, ze I po vyprseni patentu se nikdo extra nepohrne do tohodle technickeho reseni.
Naposledy editováno 26.04.2021 09:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek Zajímavý přední kotouč
Naposledy editováno 26.04.2021 18:36:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavý přední kotouč
kerut píše: assassin> na kluzakach jako to mel ten v troji se ten trmen akorat posune vejs, ale pokud mas upsidy tak musis ten trmen strcit dal (nebo vejs) od stredu, tzn je tam vetsi rameno, tzn musi bejt masivnejsi mezikus mezi vidli a trmenem....
jo takhle, ale ono to diky tomu trmenu otocenemu na druhou stranu bude spis tak, ze ten nalitek Mezi trmenem a vidlici bude spis kratsi a priznivejsi tvar, takze prestoze moment bude vetsi tak celkove to bude tuzsi nez u klasiky. Kazdopadne tohle nebude kriticke misto, to maji i yavodni vidlice vyyrane a trci to do prostoru a nebzva tam problem s pevnosti.
na obrazku je vyznacena velikost nalitku, rameno sily je od desticek….
E: jinak me se to spis nelibi nez libi, jako designove, nicmene spatny to bejt nemusi, a to odlehceny kolo muze byt ve finale myslim i vyhodny.. je fakt ze na kole je(bylo) uplne bezny brzdit na rafku, i kdyz brzda je ale samozrejme nahore na vidli s co nejkratsim ucyhcenim..
Naposledy editováno 26.04.2021 21:48:16
Me se tohle technicke reseni moc nelibi. To uz spis tak jak to maj novějsi baworaky, kotouče maj klasicky, ale nemaj unasec, ale “nejty” jsou připojené do rafku nekde v půlce paprsku...
Naposledy editováno 26.04.2021 21:53:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |