bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650
Zdravím,
chtěl bych si nechat od zkušenějších poradit s výběrem motocyklu.
Zaujal mě Hornet 600 a Cagiva Raptor 650.
Chtěl bych nějakýho klasického naháče, rozpočet do 70 tisíc.
Mám zkušenosti jen s malýma moto, ted si rozšiřuji a na sezonu bych rád něco pořídil.
Na hornetu dělám v autoškole jízdy, přijde mi hodně v pohodě co se jízdních vlastností a ovladatelnosti týče. Na raptoru jsem ještě nejel, ale vzhledově se mi asi líbí víc.

Děkuji za rady případně za další tipy a nápady

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2021 v 17:03 | Nahoru | #1
Hlavně teda to chce rozhodnutí, jestli 4 válec, nebo dvouválec.

Ten rozdíl je dost zásadní, na cestování třeba já už dvouválec nechci.
Já teď hledám taky něco v tomhle segmentu, k výletnímu využití a tak různě do práce apod. Jednoduchou nenáročnou japonskou tuctovku se vstřikováním kolem 600 ccm. Motorově se mi nejvíc libí vodník 650 co je v Banditu, navíc má hydraulickou spojku obvykle.
Ale na blbnutí mám KTM 690 a k ní oboje kola, takže tak... Tím mi nevadí, že suzuki s tím motorem je těžká jako kráva.
Kdyby mi to vadilo, tak výrazně lehčí je 600GSR nebo FZ6. Ale tam zase to vstřikování je ještě trošku váhavý, je to o generaci zpět.
Hornet je vstřikový až myslím od 2008...

Pokud bych chtěl dvouválec do V, Suzuki SV je výborná, ale od 2004 s hliníkovým rámem . Asi nejvýhodnější, spolehlivá, snadno díly, dobré ceny.
O Raptoru bylo napsáno. Není špatný Shiver, motory bez obav, celkově parádní, ale bacha na typickou elektriku , někdy si to žije po svým, nicméně jezdí. Ducati, tam je spousta radosti , není třeba se bát desma, ale kravál od spojky a celkově... Pokud jsi hluchý, supr stroj .

A pak jsou tu řadový dvouválce, v 600 ccm je to hlavně ER6 Kawa... Je to dobrý, jsou tam jen jedny rozvody, spolehlivý. Trochu vibrace , motorka ne moc hezká.

Proč furt melu o vstřikování? Protože je to blbuvzdorné a obvykle bezstarostné a jak stroje stárnou, tak membrány karburátorů tvrdnou a jehly a všechno se oklepává... v dnešní době už je to zbytečný. A mechaniků co to umí naladit ubývá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 vs Cagiva Raptor 650

3.5.2021 v 22:10 | Nahoru | #2
Kafoholik> To nevim jak muzes rict ze douval na cestovani uz nechces, jako vzdyt zalezi s cim to srovnavas. V segmentu 600ccm je si tipnu dvouval nejlepsi volba na cestovani. Honreti motor na cestovani moc nechces IMO. Jo a AD karburatory, u stare masiny ja jedine karbec. Oklepane jehly - vem si ze oklepane jsou primo umerne najezdu, Transalpy dvouvaly najezdi stovky tisic km, a coz teprve ctyrvaly, tam jsou mensi vibrace. Vetsi obavy bych mel ze vstriku, je tam mnohonasobne vice elektra a s tim spojene zaludne poruchy. U vstriku je porucha zase primo umerna stari a skladovani. U karbce ne. A co chces na karbech u stare masiny ladit? Vzyt to pojede furt dobre, potrebuje to akorat obcas vyscistit a seridit podtlaky. Ztvrdle membrany - o tom jsem nikdy neslysel, maximalne tak praskle. A i kdyby, tak je vymenis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66


TOPlist